%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

تیگو ۹ با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

منتشر شده در 13 مهر 1404 ساعت 16:12
نویسنده آرام عزیزی
تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

شاسی بلند لوکس چینی چری تیگو ۹ در خیابان های کشور با نشان فونیکس و پلاک گذر موقت درحال تست های فنی دیده شد.

به گزارش آخرین خودرو؛ شاسی بلند لوکس چینی در خیابان های کشور دیده شده است. مخاطب آخرین خودرو از چری تیگو ۹ تصویری برای خبرنگار پایگاه خبری آخرین خودرو ارسال کرده که نشان می دهد که این خودرو با نشان فونیکس و پلاک گذر موقت درحال طی کردن تست های فنی است. حضور کراس اوور سایز بزرگ تیگو ۹ در بازار ایران و پشتوانه فونیکس می تواند به صورت مونتاژی و وارداتی رخ دهد. چری تیگو ۹ در دسته محصولات رده بالای این شرکت چینی قرار می گیرد و با حضور این خودرو در بازار ایران، می تواند با کراس اوور های مونتاژی و وارداتی رقابت کند؛ به دلیل وجود پشتوانه مدیران خودرو پیش بینی می شود این خودرو را همانند سری تیگو ۸، ۷ و دیگر محصولات چری که در ایران مونتاژ می شوند موفق باشد. یکی از اصلی ترین چالش هایی که مدیران خودرو با شاخه فونیکس در سر راه خود برای مونتاژ چری تیگو ۹ دارد فعال شدن مکانیز ماشه است که نقل انتقالات پول، دارایی و قطعات را برای این شرکت ایرانی سخت می کند. مدیران خودرو نام محصولات خود اعم از فونیکس و ام وی ام تغییر داده و تیگو ۷ و ۸ به فونیکس اف ۷ و اف ۸ تغییر نام داده اند. تیگو ۹ در صورت عرضه قطعا با نام فونیکس F9 عرضه خواهد شد.

تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

چری تیگو ۹ یا فونیکس F9 که در تصاویر دیده می شود با نمونه هایی که در بازار جهانی مرسوم است تفاوت های ظاهری دارد. از تفاوت های ظاهری این خودرو می توان به جلوپنجره کهکشانی آن و سپر عقب با شکل متفاوت رایج این خودرو اشاره کرد؛ در تیگو ۹ های موجود در بازار جهانی و چین، معمولا جلوپنجره به شکل نوار های کرومی افقی تزئین می شود و سپر عقب نیز تفاوت های اساسی در بخش پایین در نمونه مشاهده شده در ایران دارد.

مشخصات فنی فونیکس تیگو ۹ چیست؟

تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

هنوز مشخص نیست که مدیران خودرو این کراس اوور بزرگ را با چه مشخصات فنی به بازار ایران خواهد آورد؛ در یکی از تیپ های تیگو ۹ پیشرانه‌ای ۲ لیتری توربوشارژ قرار گرفته که قادر است حداکثر ۲۵۷ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در بازار چین، این خودرو با دو نوع جعبه‌ دنده عرضه می‌ شود: یکی ۷ سرعته دوکلاچه و دیگری ۸ سرعته اتوماتیک از نوع AT. هنوز مشخص نیست نسخه مخصوص بازار ایران به کدام سیستم انتقال قدرت مجهز خواهد بود، اما بدون تردید گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جذاب‌ تر و البته گران‌ تر از گزینه دوکلاچه خواهد بود.

آپشن های کراس اوور لوکس فونیکس چیست؟

تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

همانند مشخصات فنی تیپ سفارش داده شده از این خودرو توسط مدیران خودرو و فونیکس اعلام نشده است در تیپ های این خودرو می توان از امکانات ایمنی و رفاهی همچون؛ شش کیسه هوای  ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، هشدار برخورد از جلو، رادار تابلو خوان، کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، نوربالا اتوماتیک، رانندگی خودکار بین خطوط، سیستم کمکی در شرایط ترافیکی، دستیار صوتی هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی ها، سردکن صنولی های ردیف جلو، سامانه پایش فشار باد تایر ها، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم صوتی حرفه ای، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، محفظه خنک کننده، شارژر بی سیم تلفن همراه، نورپردازی کابین، سقف پانوراما و… دیده می شود. 

ویدیو های پیشنهادی
  1. حسن گفت:

    ماشین خوبیه

    ۱۸
    ۶
  2. رامین صفایی گفت:

    آخه این گاری چینی کجایش قابل شکار است؟

    ۹
    ۳۶
  3. سپهر گفت:

    من تیگو ۷ دارم و تست درایو این ماشین رو شرکت کردم، ماشین خوبی هست و فقط دو تا نقطه ضعف توش دیدم، اولیش اینکه پارکابی رو حذف کردن که سوار شدن رو سخت میکنه و دوم اینکه در نسخه هیبریدی وقتی که شارژ باطری کم میشه سرعت و شتاب ماشین به شدت افت پیدا میکنه، ولی فارغ از این دو نکته فوق‌العاده ماشین خوبی هست و احساس راحتی و آرامش داخل ماشین داره ادم و از نظرم توی بازار ایران که ماشین هایی مثل بنز و BMW دیگه وارد نمیشه یه شاسی بلند خوب هست البته به پای حضرت نمیرسه

    ۱۲
    ۲
  4. کیارش گفت:

    چه سری چه دمی عجب شکاری

    ۶
    ۲
  5. داریوش گفت:

    چه سری چه دمی عجب شکاری

    ۳
    ۲
  6. احمد سنگ سفیدی گفت:

    من که خوشم آمد
    درفکر خریدش هستم

    …..دمتونگرم

    ۱
    ۰
  7. بی نام گفت:

    ما خرداد ثبت نام کردیم با قول نمایندگی که ۵۰ درصد اقساط دلار ۸۲ تومن نزدیک ۱ میلیارد ریختیم اما دعوت نامه پرداخت نقد دادن هیچ کس هم زیر بار نرفت
    دلار ۱۱۶ تومن مجبور به فسخ شدیم . ما موندیمو ۳۰۰ ۴۰۰ تومن ضرر افت پول
    خدا لعنتتون کنه

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X