%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰

آغاز فعالیت خط تولید گیربکس CVT در ارگ جدید بم

منتشر شده در 30 اردیبهشت 1403 ساعت 16:30
نویسنده آخرین خودرو
خط تولید گیربکس CVT

شرکت کرمان موتور در راستای گسترش عمق ساخت داخل قطعات و مجموعه های مورد استفاده در محصولات خود، اقدام به راه اندازی کارخانه و خط تولید گیربکس CVT با همکاری یک شرکت معتبر اروپایی در مجموعه قوای محرکه کرمان خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نموده است. آیین افتتاحیه این مجموعه، در هفته جاری با حضور مقامات عالیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و مقامات محلی استان کرمان و شهرستان بم برگزار خواهد گردید.

شرکت قوای محرکه کرمان خودرو در سال ۱۳۸۷ به منظور مونتاژ و ساخت انواع موتور، گیربکس و اکسل خودروهای سواری در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم تاسیس شد. این شرکت در دوران فعالیت خود، به عنوان تامین کننده اصلی قوای محرکه (شامل موتور، گیربکس و اکسل) انواع محصولات شرکت کرمان  موتور، سابقه تولید و تأمین مجموعه گیربکس خودروی پراید را در کارنامه خود دارد. حال شرکت کرمان موتور طی سرمایه گذاری جدید در مجموعه قوای محرکه، اقدام به راه اندازی خط تولید دو مدل گیربکس CVT برای خودرو های J4 و S3  نموده است. گیربکس CVT تولیدی این کارخانه در سدان متوسط اختصاصی شرکت کرمان موتور، کی ام سی ایگل، که با بومی سازی پلتفرم خودروی J4 توسعه داده شده است، نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و نیاز سایر خودروسازان نیز توسط کارخانه قوای محرکه کرمان خودرو، تأمین خواهد شد.

تولید گیربکس CVT

برای راه اندازی این خط تولید، در کارخانه ای به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع، بالغ بر ۷ میلیون دلار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است و این مجموعه تولیدی در فاز اول ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه گیربکس را دارد. محصولات این خط تولید از فناوری VT2i ، به روزترین تکنولوژی مورد استفاده در گیربکس های CVT بهره مند است و از تکنیک پوکایوکه، خطا ناپذیری و بررسی وضعیت کیفی کلیه قطعات در سیستم تولید، در آن استفاده شده است.

از جمله مهمترین دستاوردهای راه اندازی کارخانه مورد اشاره، به کاهش چشمگیر ارزبری و خودکفایی در تأمین گیربکس های CVT ، که در تولید خودروهای اقتصادی و میان رده مورد استفاده قرار می گیرند، می توان اشاره کرد. داخلی سازی قطعات و تولید این گیربکس در داخل کشور منجر به کاهش ارز بری به میزان سالیانه ۶۰ میلیون دلار در سال خواهد شد.

گیربکس CVT در ارگ بم
ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “آغاز فعالیت خط تولید گیربکس CVT در ارگ جدید بم”

  1. سامان گفت:

    تفاوت گیربکس s3 و j4 چیه؟

    ۱
    ۰
  2. عماد گفت:

    بااحتراگ به خط تولید ولی دیگرخراب شد اگرهمانند کوییک شود ،نبایداین اتفاق نی افتادامیدمان به کرمان موتورچین برنداصلی بود

    ۱
    ۰
  3. محمد گفت:

    اتفاق خوبی هست به شرط ایرانی بودن گیربکس البته کرمان موتور باید به فکر پیشرانه ملی هم باشه

    ۱
    ۰
  4. قاسم گفت:

    فعلا برا جی۴ و s3 هست خدا رو شکر s5 رو خراب نکردند

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X