%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰

اولین خودروی برقی به دست مشتریان رسید

منتشر شده در 19 خرداد 1403 ساعت 20:06
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
اولین خودروی برقی

اولین خودروی برقی بازار ایران که چندی پیش به فروش رسیده بود، بعد از ظهر امروز به دست مشتریان رسید. اسکای ول ET5 اولین خودروی برقی و هوشمند بازار ایران است که توسط شرکت نبکا مونتاژ شده و حال با پلاک ملی در اختیار خریداران قرار گرفته است.

به گزارش آخرین خودرو، بعد از ظهر امروز اولین سری مشتریان اسکای ول ET5، این کراس اوور برقی و مونتاژی را با پلاک ملی تحویل گرفتند. این مراسم با حضور تعدادی از مشتریان، مدیرعامل شرکت مکو، مدیرعامل شرکت نبکا، خبرنگاران و… برگزار شد. به گفته پویا سالاری، مدیرعامل شرکت نبکا، از این پس تحویل اسکای ول ET5 با سرعت بیشتری انجام می شود و بزودی تیراژ قابل توجهی از اولین خودروی برقی بازار ایران به دست خریداران خواهد رسید.

ویدیوی معرفی اسکای ول ET5 ؛ اولین خودروی برقی بازار

این کراس اوور به تک پیشرانه برقی سوار بر محور جلو مجهز است. ET5 توان تولید نهایت قدرت ۲۰۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را دارد. ظرفیت باتری های این خودرو ۷۲ کیلووات ساعتی است که با شارژ کامل آن می توان مسافت ۵۲۰ کیلومتر را پیمود. با شارژر های سریع می توان ظرفیت باتری ها را طی کمتر از ۴۰ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد رساند.

نخستین خودرو برقی بازار ایران به امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، سقف پانورامای برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف عقب، خسته گیر زانوی راننده، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، نور بالای اتوماتیک، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، شارژر بی سیم تلفن همراه و تنظیم حالت رانندگی مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “اولین خودروی برقی به دست مشتریان رسید”

  1. Hamilton1970 گفت:

    ولی برقی جواب نمیده. تو کل جهان دارن کم کم از چشم میفتن و تازه به ایران رسیدن تازه اونم بدون زیرساخت‌. برقی ها عیب کم ندارن. توی آب‌و‌هوای سرد یا گرم برد ماشین افت پیدا می‌کنه (ایران هم آب‌وهوای متنوعی داره). بار زیاد هم که تو ماشین باشه از برد کم میشه. آتش‌سوزی هم که تو باتری های لیتیومی رایجه. خلاصه، اینا دلایلیه که هیبرید از هرچیزی مناسب‌تره.

    ۹
    ۴
    • ناشناس گفت:

      دنیا رو به رشد برای خودروهای الکتریکی است الان در ترکیه از ده خودرو شش تاش برقی هستش و در تمام فروشگاه‌های مرکزی و پپ بنزین‌ها مشارکت‌ها پارکینگ‌ها تمامی جاده های از هر سی کیلومتر جایگاه شارژ سریع دارند

      ۰
      ۰
  2. سیامک گفت:

    مصیبت این ماشینا بعد از ۵ سال کدوم شرکت تو ایران حاضر میشه باطری رو برداره و جایگزین کنه با این زیر ساخت فشل یه اوت لندر داشتیم پمپ بنزینی نامرد اب قاطی بنزینش بود ۱ سال طول کشید آرین موتور یه باک برامون بیاره فکر کن یه باک حالا باطری رو بیان واست بعد ۵ سال تعویض کنن زهی خیال باطل

    ۵
    ۰
  3. مهدی گفت:

    بنده سری ثبت نام خودرو برقی کی ام سی بوده ام سامانه یکپارچه پیامک شما ثبت نام موفق و ارسال جهت خودرو ساز را داد اما این سدی جدید پیامک عدم تخصیص داده و متاسفانه تلفن ۱۲۴ وزارت صمت هم پاسخگو نمیباشد

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X