%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰

اینوی ؛ سدان جدید و هایبرید گروه بهمن

منتشر شده در 06 دی 1403 ساعت 17:29
نویسنده حسین دلاور
عکاس محمد مهدی مبینی
سدان اینوی

از سال گذشته گروه بهمن اعلام کرده بود که به دنبال تولید یک سدان با داخلی سازی بالا و فناوری هایبرید رفته است. حال مشخص شده که این خودرو اینوُی نام دارد. در این گزارش به سراغ ویژگی های بهمن اینوی رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، بهمن اینوی از پلتفرم چانگان ایدو DT استفاده می کند. آن طور که مشخص است، بهمن موتور و گروه بهمن طی قراردادی امکان بومی سازی پلتفرم این خودرو را به دست آورده اند و در حال حاضر مقدمات داخلی سازی بیش از ۵۰ درصدی این سدان کلاس C را فراهم می کنند.

اما آن طور که مشخص است، قرار نیست تا چانگان ایدو DT صرفاً در کارخانه بهمن موتور مونتاژ شود. بلکه قرار است تا از ساختار پلتفرم این سدان کلاس C استفاده شود تا گروه بهمن با یک پلتفرم اختصاصی اولین محصول هایبرید خود را در کشور تولید کند. بهمن اینوی قرار است تا تنها در نسخه هایبرید به بازار ما بیاید و از همان ابتدا داخلی سازی بالایی داشته باشد.

سدان جدید سدان اینوی

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و پیشرانه الکتریکی مجهز می شود. بهمن اینووی می تواند قدرتی نزدیک به ۲۲۰ اسب بخار را با گشتاور 330 نیوتن متر در اختیار داشته باشد. سیستم انتقال قدرت این سدان بومی گروه بهمن از نوع E-CVT نسل جدید یا همان DHT است که به صورت ترکیبی در کنار انتقال قدرت، سطح ۳۰ درصدی بازیافت انرژی در شتاب منفی را برای اینوی فراهم می کند.

بهمن اینوی می تواند با فناوری هایبرید خود مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد و شتاب کمتر از ۸ ثانیه را در اختیار راننده بگذارد. باید توجه داشت که نگاه مدیران گروه بهمن متفاوت نسبت به سایر خودروسازان بوده و این شرکت برای ایجاد زیرساخت درصد ساخت داخل بالا، محصولی هایبرید و نوین را در نظر گرفته است.

کابین سدان اینوی

با توجه به زیر ساخت های موجود در این پلتفرم می توان توقع داشت که بهمن اینوی با امکاناتی مانند سانروف برقی، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای، صندلی برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، فناوری LED چراغ ها، تنظیم حالت رانندگی، نور پردازی کابین، کروز کنترل و… مجهز باشد.

به گفته مدیران ارشد گروه بهمن، بزودی این شرکت خودروساز خصوصی به سراغ توسعه سبد محصولات هایبرید خود می رود و برنامه دارد تا هاوال H6 هایبرید را هم در کارخانه بهمن موتور مونتاژ کند.

توجه: تصاویر استفاده شده در این محتوا، بازطراحی اختصاصی آخرین خودرو از سدان ایدو DT است و بدیهی بوده که نسخه نهایی و رسمی بهمن اینوی ظاهری متفاوت خواهد داشت.

ویدیوی تست و بررسی هاوال H6 هایبرید گروه بهمن

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “اینوی ؛ سدان جدید و هایبرید گروه بهمن”

  1. حجت اله براهنی گفت:

    مهم قیمتشه! اگر درست قیمت‌گذاری بشه شاید باعث بشه خودروهای هیبرید هم تو ایران گسترش پیدا کنن و کمکی به آلودگی بشه.

    ۱۲
    ۰
  2. رضا گفت:

    هم بیرونش زشته هم داخلش

    ۵
    ۴

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X