%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰

بازهم نمایشگاه تحول صنعت خودرو،بازهم حضور اجباری

منتشر شده در 09 آبان 1402 ساعت 13:00
نویسنده آخرین خودرو
بازهم نمایشگاه تحول صنعت خودرو،بازهم حضور اجباری

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو قرار است با محوریت فناوری های نوین برگزار شود،اما گویا این ظاهر قضیه است و با دعوت از تمام شرکت های فعال به نظر بازهم نمایشگاه تحول صنعت ،با حضور اجباری خودروسازان برگزار خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو، دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ آبان برگزار خواهد شد.بر اساس اطلاعات منتشر شده محوریت اصلی اشاعه فناوریهای نوین در صنعت خودروسازی است.

به بیان ساده ، در این رویداد دولتی می خواهند دستاوردها و تحولات فناوری های نوین را به معرض نمایش درآورده و فضا را برای گفتمان و توسعه این بخش از صنعت خودروسازی فراهم کنند.اما گویا این ظاهر ماجرا است و برگزار کننده درصدد تا بتواند برای خود درآمد زایی کند.
این موضوع به صراحت در نامه ای که به شرکت های فعال در صنعت خودروسازی ارسال شده است ، کاملا مشخص و آشکار است و نیازی به توضیح و تفسیر بیشتر ندارد.در نامه این که به مدیران عامل شرکت های فعال خودروساز ارسال شده است،تمام تجاری سازان و سواری سازان حضور دارند.متن نامه با سربرگ وزارت صمت:
“با سلام و احترام،
با عنایت به اینکه درنظر است «دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو» با هدف «تبیین دستاوردهای برنامه تحولی صنعت خودرو در دولت سیزدهم» و «اشاعه فناوریهای نوین در صنعت خودروسازی (خودروهای برقی،متصل، خودران و حمل و نقل اشتراکی)» با رویکرد «گفتمان سازی کاربرد خودروی برقی در سطح مردم و حاکمیت به عنوان یک ضرورت ملی برای مقابله با چالشهای زیست محیطی کشور» در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آبان سال جاری با مشارکت شرکتهای صنایع خودروسازی، دستگاههای اجرایی همکار در پروژه برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرها، انجمنهای علمی، صنفی و تخصصی، شرکتهای دانش بنیان، دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی و اپراتورهای مخابراتی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شود، بدین وسیله از آن سازمان/ شرکت/ انجمن/ دانشگاه/ مرکز تحقیقاتی برای حضور در این رویداد بزرگ علمی، فناوری و صنعتی دعوت به عمل می آید.”
با توجه به عنوان و محتوای نامه باید به طور طبیعی شرکت های فعال در زمینه برقی سازی خودروها حضور پیدا می کردند. در این شرایط اما اما به تجاری سازها هم نامه داده اند تا آنها نیز حضور پیدا کنند.اما پرسش این است که آیا وزارت صمت نمی داند که در حال حاضر کدام شرکت ها در سبد محصولات خود خودروهای برقی دارند ؟ چرا باید به تمام شرکت ها نامه بزند؟ این نامه و دعوت به همکاری تحکم برای دعوت به شمار نمی آید؟
به عبارت بهتر اگر این نمایشگاه جذابیت و موضوعیت داشت خود خودروسازان داوطلب حضور می شدند.
در همین حال با توجه به عدم استقبال بسیاری از شرکت ها شنیده می شود که از برخی خودروسازان خواسته اند که برای پر کردن نمایشگاه باید غرفه هایی با متراژهای بالا تهیه کنند.
این در حالی است که تعداد شرکت هایی که دارای خودروهای برقی هستند هنوز به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد. پس علت آیا می تواند جزکسب درآمد از روش های مختلف به بهانه برگزاری نمایشگاه باشد. در همین حال وقتی وزارت صمت تا کنون هیچ تسهیلاتی برای خودوروسازان فراهم نکرده است،چرا از موقعیت حاکمیتی سوء استفاده کرده ومی خواهد آنان را مجبور به حضور کند.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X