%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰

تصاویر رسمی فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس منتشر شد

منتشر شده در 30 خرداد 1402 ساعت 17:24
تصاویر رسمی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس منتشر شد

تصاویر رسمی فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس به تازگی در وبسایت رسمی فونیکس قرار گرفته و این نشان می دهد که اولین پلاگین هیبرید مونتاژی به زودی به بازار می آید.

سال گذشته بود که برای اولین بار نسخه پلاگین هیبرید از فونیکس تیگو ۸ پرو معرفی شد و حالا نوبت به عرضه این خودرو رسیده است. این کراس اوور که همان چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید است با برند فونیکس در ایران عرضه خواهد شد و اولین خودروی پلاگین هیبرید مونتاژی نام می گیرد. انتشار تصاویر رسمی این خودرو در وبسایت شرکت مدیران خودرو بیانگر آن است که مراحل نهایی ورود این کراس اوور به بازار طی شده و به زودی این کراس اوور پاک را در خیابان ها خواهیم دید.

تصاویر رسمی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس منتشر شد

مشخصات فنی فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس

زیر کاپوت این کراس اوور قوای محرکه پلاگین هیبرید را داریم که بر اساس آن پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ بهمراه دو پیشرانه برقی تولید قدرت را انجام می دهند. قوای محرکه پلاگین هیبرید این کراس اوور بصورت ترکیبی نهایت قدرت ۳۲۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر را تولید می کند و قدرت از طریق جعبه دنده سه حالته DHT (مخصوص هیبرید) به تمام چرخ ها می رسد و سیستم AWD را در این خودرو داریم. بر اساس اعلام چری فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس در ۷.۶ ثانیه شتابگیری می کند و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را در این خودرو داریم.

ظرفیت پک باتری های لیتیوم یونی در این کراس اوور ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت است و شارژ آن ۳ الی ۴ ساعت زمان می برد. میزان پیمایش در حالت تمام برقی ۷۵ کیلومتر بوده و مصرف ترکیبی ۱.۵ لیتر در هر صد کیلومتر برای این کراس اوور به نسبت بزرگ، گزارش می شود. پیشرانه استاندارد سوخت یورو ۶ را دارد و وزن خودرو ۱,۷۶۹ کیلوگرم است.

کابین و امکانات

طراحی کابین فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس قرار بود نسل جدید طراحی های کابین چری را داشته باشد اما در تصاویر رسمی منتشر شده همچنان طراحی داخلی الگوهای قبل را دارد. کراس اوور پلاگین هیبرید مدیران خودرو یک خوردوی پر آپشن است و امکاناتی نظیر حالت های مختلف رانندگی، شش کیسه هوای ده نقطه ای، سنسور نور و باران، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم رانندگی نیمه خودران، سیستم صوتی سونی، سقف پانورامیک و… را در این خودرو می بینیم.

تصاویر رسمی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس منتشر شد
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X