%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

آغاز تولید آزمایشی سهند در پارس خودرو

منتشر شده در 24 مرداد 1402 ساعت 11:56
نویسنده آخرین خودرو
آغاز تولید آزمایشی سهند در پارس خودرو

سهند محصول جدید پارس خودرو در راستای گسترش سبد محصولات این شرکت، در فاز آزمایشی وارد خط تولید شد.

به گزارش آخرین خودرو، خودروی سهند که با تغییرات زیاد و بروزرسانی پلتفرم X200 طراحی شده است، در فاز آزمایشی وارد خطوط تولید پارس خودرو شد. این محصول که قرار است در رده سدان های اقتصادی بازار قرار بگیرد، با موتور M15+ در مدل های گیربکس دستی، اتوماتیک و دو گانه سوز به تولید خواهد رسید.
همچنین در آینده یک گزینه از خانواده موتورهای جدید گروه خودروسازی سایپا با توان و گشتاور بیشتر و راندمان بالاتر طی بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماهه در این محصول به کارگیری می شود.

تولید آزمایشی سهند

سدان اقتصای سهند بسته به تیپ بندی مورد انتخاب مشتریان از امکاناتی همچون سیستم مولتی مدیا، سانروف، کروز کنترل، فرمان برقی با طراحی جدید، سنسور باران، ترمز اضطراری و دوربین عقب بهره می برد.
گفتنی است طبق برنامه ریزی های انجام شده و آمادگی زنجیره تامین، خودرو سهند در سه ماهه سوم سال جاری به تولید انبوه رسیده و در سبد محصولات پارس خودرو قرار می گیرد. هدف گذاری تولید این خودرو در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار دستگاه است و مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک در اسفند ماه روی خط تولید قرار خواهد گرفت.
طراحی به روز در نمای بیرونی و داخلی، تنوع تجهیزات و امکانات در مدل ها و تیپ های مختلف و انطباق با آخرین استانداردهای ۸۵ گانه از جمله شاخص های محصول سهند است.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “آغاز تولید آزمایشی سهند در پارس خودرو”

  1. علی گفت:

    خداوکیلی اینا خودشون خندشون به این داشبورد نمیاد اخه این چه ترکیب رنگی هست اینا انتخاب کردن انگار دادی یه بچه ۵ ساله طراحی کرده بعدشم کلاستر ام وی ام ایکس ۲۲ نسل قبل رو به زور چه پوندن تو این . سایپا همه ی ماشیناش یه چیزن بعد رو هر کدوم یه کلاستر نصب میکنه .بی خودی هم هزینه های تولید رو بالا میبرن و اونو از مصرف کننده بدبخت پولش رو میگیرن .کلاستر ساینا اس که خوبه طراحیش حداقل خب اونو رو همشون نصب کن و تمام .طراحی داخل خودرو خیلی مهمه . اگه طراحی خوبی نداشته باشه کمتر کسی میره سمتش که اون رو بخره حتی اگه طراحی بیرونی خوبی داشته باشه . لطفا تو طراحی داخل خودرو دقت کنید همه چیو سمبل نکنید که بره .

    ۱
    ۲
  2. سام گفت:

    بیکیفیتی از عکس ها میباره …
    دیگه چه ازمایشی وقتی همون تیبا صندوقدار و سایناست …
    موتور رده خارج و ایمنی نامعلوم و ظاهر بدترکیب

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X