ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰

تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX معرفی شد

منتشر شده در 24 مهر 1404 ساعت 12:58
نویسنده نیما ارفعی
عکاس حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

شرکت ماموت خودرو به تازگی تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX را معرفی کرده است. در حال حاضر قرار است تا در کنار فولکس واگن ID.UNIX تیپ اولترا، تیپ جدید پیور (Pure) هم به بازار ایران عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، پیش از این ماموت خودرو فولکس واگن ID.UNIX را در تیپ اولترا به فروش می رساند. اما حال قرار است تا نمونه ارزان تر این کراس اوور برقی را در تیپ Pure عرضه کند. آی دی یونیکس تیپ پیور، ارزان ترین نسخه از این کراس اوور آلمانی و برقی مونتاژ چین است. گفته می شود که فولکس واگن ID.UNIX تیپ پیور با قیمت علی الحساب ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

مشخصات فنی آی دی یونیکس تیپ Pure

فولکس واگن ID.UNIX تیپ Pure در بحث قوای محرکه تفاوتی با نسخه اولترا ندارد. این خودرو به یک پیشرانه برقی در محور عقب مجهز است که ۲۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر تولید می کند. تعلیق جلوی ID.UNIX از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن تعلیق مولتی لینک دیده می شود. شتاب این نسخه در حالت استاندارد ۹.۳ ثانیه است. البته می توان شتاب ۷.۷ ثانیه ای را بر اساس ساختار تیپ اولترا در ID.UNIX تجربه کرد.

تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX پیور

در آی دی یونیکس تیپ پیور از نسل جدید باتری های فولکس واگن با فناوری LFP استفاده شده است. اما باتری تیپ پیور ظرفیت کمتری نسبت به نسخه اولترا دارد. آی دی یونیکس تیپ Pure با باتری ۵۳.۶ کیلووات ساعتی عرضه می شود که در چرخه CLTC می تواند پیمایش ۴۲۶ کیلومتر را داشته باشد. باید توجه داشت که با توجه به ترافیک، شیب روی، استفاده از سیستم تهویه و وزن سر بار خودرو پیمایش این خودرو به ۳۰۰ تا ۳۳۰ کیلومتر می رسد. این خودرو وزن خالص ۲۰۹۱ کیلوگرم را دارد تا حدی نسبت به نسخه اولترا سبک تر است. ماموت خودرو برای هر ID.UNIX تیپ پیور شارژر AC همراه در نظر گرفته است.

تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX پیور

امکانات فولکس واگن ID.UNIX تیپ Pure

فولکس واگن ID.UNIX تیپ Pure از نظر امکانات رفاهی در جایگاه پایین تری از نسخه اولترا قرار دارد. اما امکانات ایمنی مانند ۹ کیسه هوا، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، ترمز اضطراری و… در این خودرو همچنان وجود دارد. در تیپ Pure فولکس واگن ID.UNIX امکاناتی مانند گرمکن فرمان، صندلی های برقی جلو با حافظه، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، اتوپارک، نور پردازی کابین، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک تطبیقی، کروز کنترل تطبیقی، درِ صندوق عقب برقی، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی، سقف شیشه ای با کاور برقی، رادار تابلوخوان و… وجود دارد.

اما برخی ویژگی ها مانند دوربین ۳۶۰ درجه، زیر آرنجی عقب، هدآپ دیسپلی، شیشه دو جداره، تریم داخلی جیر، نور پردازی کابین کهکشانی، سیستم صوتی هارمن کاردن، گرمکن و ماساژور صندلی های جلو در این خودرو دیده نمی شود.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “تیپ جدید فولکس واگن ID.UNIX معرفی شد”

  1. امین گفت:

    اینا اثرات افزایش قیمت دلاره نسبت به یکماه گذشته هشتصد میلیون افزایش قیمت داشته! فروش آمده پایین! هیچکس خریدار نیست! مجبور شدن تیپ پایه رو وارد کنن!

    ۲
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X