%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

تیگو ۹ با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

منتشر شده در 13 مهر 1404 ساعت 16:12
نویسنده آرام عزیزی
تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

شاسی بلند لوکس چینی چری تیگو ۹ در خیابان های کشور با نشان فونیکس و پلاک گذر موقت درحال تست های فنی دیده شد.

به گزارش آخرین خودرو؛ شاسی بلند لوکس چینی در خیابان های کشور دیده شده است. مخاطب آخرین خودرو از چری تیگو ۹ تصویری برای خبرنگار پایگاه خبری آخرین خودرو ارسال کرده که نشان می دهد که این خودرو با نشان فونیکس و پلاک گذر موقت درحال طی کردن تست های فنی است. حضور کراس اوور سایز بزرگ تیگو ۹ در بازار ایران و پشتوانه فونیکس می تواند به صورت مونتاژی و وارداتی رخ دهد. چری تیگو ۹ در دسته محصولات رده بالای این شرکت چینی قرار می گیرد و با حضور این خودرو در بازار ایران، می تواند با کراس اوور های مونتاژی و وارداتی رقابت کند؛ به دلیل وجود پشتوانه مدیران خودرو پیش بینی می شود این خودرو را همانند سری تیگو ۸، ۷ و دیگر محصولات چری که در ایران مونتاژ می شوند موفق باشد. یکی از اصلی ترین چالش هایی که مدیران خودرو با شاخه فونیکس در سر راه خود برای مونتاژ چری تیگو ۹ دارد فعال شدن مکانیز ماشه است که نقل انتقالات پول، دارایی و قطعات را برای این شرکت ایرانی سخت می کند. مدیران خودرو نام محصولات خود اعم از فونیکس و ام وی ام تغییر داده و تیگو ۷ و ۸ به فونیکس اف ۷ و اف ۸ تغییر نام داده اند. تیگو ۹ در صورت عرضه قطعا با نام فونیکس F9 عرضه خواهد شد.

تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

چری تیگو ۹ یا فونیکس F9 که در تصاویر دیده می شود با نمونه هایی که در بازار جهانی مرسوم است تفاوت های ظاهری دارد. از تفاوت های ظاهری این خودرو می توان به جلوپنجره کهکشانی آن و سپر عقب با شکل متفاوت رایج این خودرو اشاره کرد؛ در تیگو ۹ های موجود در بازار جهانی و چین، معمولا جلوپنجره به شکل نوار های کرومی افقی تزئین می شود و سپر عقب نیز تفاوت های اساسی در بخش پایین در نمونه مشاهده شده در ایران دارد.

مشخصات فنی فونیکس تیگو ۹ چیست؟

تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

هنوز مشخص نیست که مدیران خودرو این کراس اوور بزرگ را با چه مشخصات فنی به بازار ایران خواهد آورد؛ در یکی از تیپ های تیگو ۹ پیشرانه‌ای ۲ لیتری توربوشارژ قرار گرفته که قادر است حداکثر ۲۵۷ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در بازار چین، این خودرو با دو نوع جعبه‌ دنده عرضه می‌ شود: یکی ۷ سرعته دوکلاچه و دیگری ۸ سرعته اتوماتیک از نوع AT. هنوز مشخص نیست نسخه مخصوص بازار ایران به کدام سیستم انتقال قدرت مجهز خواهد بود، اما بدون تردید گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جذاب‌ تر و البته گران‌ تر از گزینه دوکلاچه خواهد بود.

آپشن های کراس اوور لوکس فونیکس چیست؟

تیگو 9 با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران

همانند مشخصات فنی تیپ سفارش داده شده از این خودرو توسط مدیران خودرو و فونیکس اعلام نشده است در تیپ های این خودرو می توان از امکانات ایمنی و رفاهی همچون؛ شش کیسه هوای  ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، هشدار برخورد از جلو، رادار تابلو خوان، کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، نوربالا اتوماتیک، رانندگی خودکار بین خطوط، سیستم کمکی در شرایط ترافیکی، دستیار صوتی هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی ها، سردکن صنولی های ردیف جلو، سامانه پایش فشار باد تایر ها، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم صوتی حرفه ای، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، محفظه خنک کننده، شارژر بی سیم تلفن همراه، نورپردازی کابین، سقف پانوراما و… دیده می شود. 

ویدیو های پیشنهادی

۷ Responses to “تیگو ۹ با نشان فونیکس شکار شد ؛ شاسی بلند لوکس چری در راه بازار ایران”

  1. حسن گفت:

    ماشین خوبیه

    ۱۸
    ۶
  2. رامین صفایی گفت:

    آخه این گاری چینی کجایش قابل شکار است؟

    ۹
    ۳۶
  3. سپهر گفت:

    من تیگو ۷ دارم و تست درایو این ماشین رو شرکت کردم، ماشین خوبی هست و فقط دو تا نقطه ضعف توش دیدم، اولیش اینکه پارکابی رو حذف کردن که سوار شدن رو سخت میکنه و دوم اینکه در نسخه هیبریدی وقتی که شارژ باطری کم میشه سرعت و شتاب ماشین به شدت افت پیدا میکنه، ولی فارغ از این دو نکته فوق‌العاده ماشین خوبی هست و احساس راحتی و آرامش داخل ماشین داره ادم و از نظرم توی بازار ایران که ماشین هایی مثل بنز و BMW دیگه وارد نمیشه یه شاسی بلند خوب هست البته به پای حضرت نمیرسه

    ۱۲
    ۲
  4. کیارش گفت:

    چه سری چه دمی عجب شکاری

    ۵
    ۲
  5. داریوش گفت:

    چه سری چه دمی عجب شکاری

    ۲
    ۲
  6. احمد سنگ سفیدی گفت:

    من که خوشم آمد
    درفکر خریدش هستم

    …..دمتونگرم

    ۱
    ۰
  7. بی نام گفت:

    ما خرداد ثبت نام کردیم با قول نمایندگی که ۵۰ درصد اقساط دلار ۸۲ تومن نزدیک ۱ میلیارد ریختیم اما دعوت نامه پرداخت نقد دادن هیچ کس هم زیر بار نرفت
    دلار ۱۱۶ تومن مجبور به فسخ شدیم . ما موندیمو ۳۰۰ ۴۰۰ تومن ضرر افت پول
    خدا لعنتتون کنه

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X