%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰

حذف آپشن های سایپا شروع شد ؛ وعده های پوچ تیموری ادامه دارد

منتشر شده در 02 مرداد 1402 ساعت 14:00
نویسنده سامان امانی
عکاس حسین دلاور
حذف آپشن های سایپا شروع شد ؛ وعده های پوچ تیموری ادامه دارد

در حالی که محمدعلی تیموری در چند وقت اخیر از تحول در سایپا صحبت کرده است، می بینیم که مشتریان با وعده های پوچ این مدیرعامل مواجه شده اند و دوباره حذف آپشن از خودروهای سایپا آغاز شده است.

به گزارش آخرین خودرو، بر اساس تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است و برخی کارکنان خط تولید سایپا این ویدیوها را در اختیار رسانه ها قرار داده اند، غربیلک فرمان مخصوص کوییک S از روی این خودرو حذف شده و غربیلک فرمان معمولی و قدیمی بر روی آن نصب گردیده است. این در حالی است که کوییک S یک غربیلک فرمان دی-کات داشت و حال سایپا این قطعه را با نمونه های قدیمی جایگزین کرده است.

مدیرعامل سایپا در چند وقت اخیر بارها اعلام کرده است که رشد تولید در سایپا اتفاق افتاده و از سویی بسیاری از مشکلات تامین قطعه حل شده است. اما در واقعیت شاهد هستیم که این خودروساز شروع به ساده سازی خودروهایش کرده و در گام نخست دوباره به ایستگاه حذف آپشن رسیده است. این اقدام سایپا در مورد تغییر غربیلک فرمان کوییک S می تواند به دلیل مشکلات تامین قطعه باشد و یا سیاست های که سایپا در راستای ارزان سازی خودروها در پیش گرفته است. هر کدام از این دو احتمال صحیح باشد، می توان نتیجه گرفت که بسیاری از وعده های مدیرعامل سایپا پوچ بوده و در واقعیت اتفاق مثبتی را برای مشتریان نیافتاده است.

با نگاهی به روند فعالیت هفته های گذشته سایپا، می بینیم که هنوز بخش عمده های از وعده های محمدعلی تیموری عملی نشده و این شرکت به خاطر چالش های مختلف از برنامه های خود عقب است. تاخیر در تحویل خودروها، عدم تحویل اولین سری خودروهای وارداتی، عدم امکان تحویل کوییک GX و جایگزینی آن با کوییک اتوماتیک، نامشخص بودن برنامه عرضه شاهین اتوماتیک و… تنها بخشی از دستاوردهای مدیرعامل فعلی سایپا در هفته های گذشته است.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “حذف آپشن های سایپا شروع شد ؛ وعده های پوچ تیموری ادامه دارد”

  1. Amir گفت:

    من نمیدونم چرا شورای رقابت(ببخشید رفاقت)نمیاد قیمت ماشین های سایپا رو کم کنه.سایپا عادت داره میاد نسخه های مثلا فول تولید میکنه قیمت تولید رو بالا نشون میده بعد که قیمت رو دولت برد بالا میاد آپشنارو حذف میکنه،مثلا روی کوییک خود من اومده فرمون پراید گذاشته.دستمونم به هیچ جا بند نیست چون توی قرارداد ها زده ملاک خودرو تحویلی هست!!!

    ۵
    ۰
  2. (Saeed(peugeot گفت:

    من عاشق فیگور و اعتماد به نفس تیموری هنگام مصاحبه هاش هستم …..یه جوری ماشالله صحبت میکنه که اگه روزی استون مارتین تو موتورسازی به خودکفایی برسه و از مرسدس و AMG موتور نگیره با این این اشتیاق صحبت نمیکنه …..

    خصوصا راجع به آریا با موتور چینی تحت لیسانس میتسوبیشی که قراره بیاد و سدان وارداتی چانگان

    ۵
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X