فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰

دولت موضع خود در مورد واردات خودرو را شفاف کند

منتشر شده در 31 تیر 1402 ساعت 18:44
نویسنده آخرین خودرو
دولت موضع خود در مورد واردات خودرو را شفاف کند

دولت موضع خود در مورد واردات خودرو را شفاف کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: مجلس از دولت تشکر می‌کند که لایحه دوفوریتی واردات خودرو کارکرده را تقدیم کرد تا مشکل بازار‌ خودرو را حل کند اما چرا اقدامی برای عملیاتی کردن آن نمی‌کند، ما تا چه زمان باید در جاده‌ها قربانی بدهیم؟‌

به گزارش آخرین خودرو به نقل از ایلنا، سید احمد رسولی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا ارز مورد نیاز برای واردات خودرو کارکرده تامین شده است؟ گفت: دولت باید به این پرسش پاسخ بدهد و بگوید چرا در آستانه استیضاح فاطمی امین شتاب زده لایحه دوفوریتی برای واردات خودرو کارکرده را به مجلس تقدیم کرد؛ اما تا به امروز اقدامی برای عملیاتی کردن آن‌ انجام‌ نداد؟ آیا دولت پیش از تقدیم این لایحه به مجلس بررسی‌های همه جانبه را انجام نداده بود و نظر بانک مرکزی را در این باره نپرسید؟

وی با اشاره به اولین تجربه تقدیم طرح واردات خودرو کارکرده از سوی مجلس در سال ۹۹، تصریح کرد: بانک مرکزی در آن سال با واردات خودرو بدون انتقال ارز موافقت کرد. اما بانک مرکزی با اعمال نفوذ عده‌ای دیدگاه خود را در مجمع تشخیص مصلحت نظام تغییر داد. در حال حاضر بانک مرکزی باید به این‌ پرسش پاسخ بدهد که اگر امروز‌ مشکل ارز داریم چرا در این حجم‌ خودرو لوکس وارد کشور شده و می‌شود؟ این در حالیست که وزارت اقتصاد و بانک مرکزی همواره از تولیدکنندگان می‌پرسند که ارز برای تامین مواد اولیه را از کجا تامین می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مجلس از دولت تشکر می‌کند که لایحه دوفوریتی واردات خودرو کارکرده را تقدیم کرد تا مشکل بازار‌ خودرو را حل کند اما چرا اقدامی برای عملیاتی کردن آن نمی‌کند ما تا چه زمان باید در جاده‌ها قربانی بدهیم؟‌ بارها پلیس راهور اعلام‌ کرد که خودروهای بی‌کیفیت داخلی و یا همان ارابه‌های مرگ عامل اصلی تصادفات در کشور هستند. مجمع تشخیص مصلحت و مافیای خودرو داخلی و خارجی باید نسبت به جان‌هایی که در این چند سال از دست رفتند پاسخگو باشد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X