%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

رونمایی از MG جی تی در نمایشگاه شهر آفتاب

منتشر شده در 11 بهمن 1402 ساعت 16:40
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

رونمایی از MG جی تی امروز در نمایشگاه خودروی تهران انجام شد. این مراسم با حضور وزیر صمت در شهر آفتاب رقم خورد.

MG جی تی یکی از خودرو های به نام کمپانی نام آشنا و معروف ام جی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی و نسل دوم آن در سال ۲۰۲۱ در بازار های جهانی عرضه شده است و به دلیل طراحی خاص و کیفیت ساخت مناسبی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است. ام جی جی تی توسط فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شده است و این نشان سایک قرار است با فردا موتورز پا به بازار ایران بگذارد.

رونمایی از MG GT

رونمایی از MG جی تی و طراحی این خودرو

به طور کلی MG جی تی دارای طراحی جذاب، خاص و منحصر به فرد است و به دلیل سبک طراحی که در این خودرو به کار رفته می تواند انتخاب خوبی برای بازار ایران باشد. در نمای جلو این خودرو شاهد سبک طراحی تهاجمی هستیم که استفاده از خطوط شکسته و گوشه های تیز در این قسمت ها تاثیر بسیاری در این سبک طراحی گذاشته است.

MG جی تی

طراحی این خودرو در نماهای جانبی کمی ملایم تر می شود اما همچنان جذابیت خود را حفظ می کند. در این بخش، سبک طراحی نیمه فست بک MG جی تی بیشتر نمایان می شود که که طراحی جذاب و اسپرت این خودرو را دو چندان می کند. از طرفی سبک طراحی رینگ های آلومینیومی این خودرو و استفاده از تریم رنگی مناسب احساس خوبی را به بیننده القا می کند.

 MG جی تی در نمایشگاه شهر آفتاب

سبک طراحی بخش عقب ام جی GT تا حدی شبیه به سبک طراحی نسل اول ام جی ۶ است که در سال های گذشته در ایران عرضه شده است. سپر عقب این خودرو طراحی اسپرت دارد و استفاده از دو خروجی اگزوز غیر واقعی، حال هوای خودرو های اسپرت را به این خودرو داده است.

مشخصات فنی

 ام جی GT  که قرار است وارد بازار ایران شود از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۰ نیوتن متر را تولید و از طریق گیریکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

مشخصات فنی MG جی تی

سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب این خودرو از سیستم تعلیق توئیست بیم استفاده شده که عملکرد قابل قبولی را بر روی این خودرو به نمایش می گذارد.

 طراحی کابین و امکانات

در داخل کابین MG GT همانند طراحی بدنه، شاهد طراحی لوکس و اسپرت هستیم که انتظارات را از یک خودرو چینی با کیفیت بر طرف می کند. استفاده از تریم رنگی مناسب در کنار استفاده از المان های خودرو های اسپرت باعث شده تا احساس هیجان را به سرنشینان انتقال پیدا کند. از دیگر مزایا سبک طراحی داخل کابین MG جی تی بهره مندی از پشت آمپر دیجیتال و نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا است که دسترسی به تنظیمات و اطلاعات خودرو را راحت تر می کند.

MG جی تی | MG GT

MG جی تی در کنار طراحی خوبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را نیز در اختیار سرنشینان قرار می دهد که از جمله آنها می توان؛ سنسور نور، ۶ کیسه های هوای ده نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، سامانه کنترل پایداری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیفتر پشت فرمان، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک و… اشاره کرد.

پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در شهر آفتاب برگزار می شود. روز نهم بهمن به خبرنگاران اختصاص دارد و بازدید عمومی از این رویداد از ساعت ۱۰ تا ۱۷ دهم تا پانزدهم بهمن ماه فراهم است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمدرضا گفت:

    عالی….

    ۱۸
    ۴
  2. محمد گفت:

    خداوکیلی قشنگه

    ۷
    ۰
  3. خانمحمدی گفت:

    🫶👍

    ۳
    ۱
  4. Ali گفت:

    هم طراحی جلو و عقبش خوشگلتر از خودروهای دیگه س ، هم کلاسترش با مانیتور یکپارچه نیس و خوشگله، هم قیمت با آریزو ۶ پرو باشه حالا کمی اینور اونور بازارو بدست میگیره

    ۶
    ۳
  5. احسان گفت:

    قشنگ بودن ، قشنگه اما یک تابلوی روی دیوار نیست! قراره بابتش پول بگیرن! اونم پول ماشین حسابی پس:

    MG خودش چیه؟! باز دوباره سناریویی که یک چینی با یک سازنده معتبر همکاری کرده! ( که هیچ سند و مدرکی هم در این راستا نیست تویوتا میتسوبیشی و فولکس واگن… هم قبلا همکاری کردن ! صرفا برای کسب اعتبار از نام این شرکت ها اسمشون اورده میشه)

    خوب پس با یک ماشین چینی طرف هستیم که از پهلو جک J7 هست ( Kmc j7 ) از پشت چراغ های پژو های یک دهه پیش رو کپی کرده و از جلو هم… دیگه فرقی نمیکنه چی رو کپی کرده ،

    خوب یک ماشین چینی طبق معمول ۱.۵ لیتری ( مثل همه چینی های وارداتی دیگه!) که با کلی فشار ادعا شده بجای ۱۰۰ اسب ( توان طبیعی ۱.۵ لیتری ) با یک توربوی سنگین به ۱۷۰ اسب رسیدن ( درصورت صحت ،بطور قطع نه با بنزین شاهکاره ما!) پس کاربردش چیه؟! یا بقول شما بازار هدف اش ! کدوم بیچارگانی هستند؟

    ۸
    ۱۲
    • یونس گفت:

      اقا شما نخر. داداش شما برو‌بنز بخر اینو بزار بیچاره ها بخرن

      ۷
      ۲
    • علیرضا گفت:

      برادر عزیز این همه قلم فرسایی نمیخواد که، ما عادت کردیم فقط بریم بالای منبر و بدون کوچکترین اطلاعاتی ، بدون کوچکترین تجربه و آگاهی ، هر چیزی رو نقد کنیم و تازه روش پا فشاری هم میکنیم . دنبال سند و مدرک برای اثبات یک برند میگردی ؟ خود رئیس کمپانی هم بگه باز قبول نمیکنی . اصلا قبول ، چینیه ، اوکی ولی یه نگاه به مدل قبلی سری ۶ و مدل هایی که در این سالها تولید شده و داخل ایران نشده بندازی متوجه میشی که هیچ جایی از این ماشین از ماشین دیگه ای اقتباس نشده وقتی میگی از پهلو شبیه اینه از عقب شبیه اونه پس یعنی اصلا مدل های قبلی رو ندیدی و چیزی راجبه این ماشین نمیدونی پس تمام گفته هات از اعتبار می افته.
      قبول کن که کجا زندگی میکنی و حق انتخاب هات چیا هست.

      ۲
      ۲
  6. م ش گفت:

    آگه سایک موتور میخواد بیاد دوباره با شرکت‌های ایرانی همکاری کنه، لطف کنه همون ۳۰۰۰ تا خودروی MG 360 رو که باید از طریق خودروسازی آذربایجان از سال ۹۷ تا حالا تحویل مشتریهایش بده رو بیاد اول تحویل بده بعد بره سراغ مدلهای دیگه.

    ۳
    ۰
  7. اکبر گفت:

    چند سال پیش هیچکس تصور نمی کرد عاشقان خودرو اینجوری با اب و تاب خودروهای چینی را با هم مقایسه کنند از دریا رسیدیم به برکه

    ۲
    ۰
  8. سعید مهدی لو گفت:

    با توجه به رنج قیمتی که ۲۰۰۰۰ یورو اگه تو همون رنج تو ایران بیاد در کلاس خودش بدون رقیبه ولی گمان می کنم با قیمت ۲* عرضه بشه نکنه بعدی که به نظر من مناسب نیست رینگ های سایز کوچیک ماشینه که برای یک خودرو با پسوند GT واقعا مناسب نیست برای ادین خودرو رینگم ۱۸ ۱۹ و بالاتر باید انتخاب می شد و مورد بعدی چینش فنی و موتوری نامناسب خودرو ام جی این کلاس هستش که باز هم برای یک خودرو با پسوند GT مناسب نیست که حتی تمسخر امیز هست ولی به نسبت کلاس هم سطح خودش ارزش خرید بالایی داره.

    ۰
    ۰
  9. مصطفی ک گفت:

    این مدل صفر ستاره ایمنی گرفته متاسفانه

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X