%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

سریع ترین سدان ملی به اصفهان آمد ؛ تارا توربو در نصف جهان

منتشر شده در 01 آبان 1404 ساعت 15:25
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
سریع ترین سدان ملی به اصفهان آمد ؛ تارا توربو در نصف جهان

شرکت ایران خودرو در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو ۱۴۰۴ اصفهان سدان تارا توربو را به نماشگاه آورد.

شرکت ایران خودرو در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو ۱۴۰۴ اصفهان سدان توربو خود را به نماشگاه آورد. تارا توربو محصول جدید ایران خودرو است که در نمایشگاه خودروی اصفهان آمده است. ایران خودرو در نمایشگاه مشهد و شیراز که در سال جاری برگذار شد با این محصول حضور یافت. به گفته منابع آگاه از مجموعه ایران خودرو که از دی ماه پارسال مدیریت بخش خصوصی آن را برعهده دارد اولین شرایط فروش تارا توربو در سال جاری فعال خواهد شد. این خودرو همانند نمایشگاه های پیشین به دلیل مشخصات فنی که دارد با استقبال خوبی همراه شد.

سریع ترین سدان ملی به اصفهان آمد ؛ تارا توربو در نصف جهان

تارا سدان ملی ایران خودرو است که بر اساس پلتفرم پژو ۳۰۱ به عنوان یک محصول جدید شناخته شد. خودرویی که در ابتدا با پیشرانه TU5P نسخه دنده ای V1 آن به بازار آمد و پس از آن نسخه اتوماتیک با نام V4 عرضه شد. با ادامه عرضه، ایران خودرو تیپ های کامل تری از این خودرو را با نام های V1 پلاس (تیپ ارتقا یافته تارا دنده ای) و V4 (تیپ ارتقا یافته از تارا اتوماتیک) را روانه بازار کرد. یکی از مورد انتظار ترین تیپ های تارا بعد از معرفی پیشرانه EF7P توربو عرضه این خودرو با چنین قوای فنی بود و ایران خودرو نیز با بازار سنجی نسخه توربو تارا را معرفی کرد.

سریع ترین سدان ملی به اصفهان آمد ؛ تارا توربو در نصف جهان

مشخصات فنی تارا توربو

در تارا V4 توربو از همان پیشرانه‌ای استفاده شده که پیش‌تر در کراس اوور ملی ری‌را به کار رفته بود. این موتور با کد EFP شناخته می‌شود و حجمی برابر با ۱۶۴۵ سی‌سی دارد. پیشرانه مذکور به فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی و خروجی و سیستم توربوشارژ مجهز است و می‌تواند نهایت توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر تولید کند. نیروی تولیدی موتور از طریق جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT نسل هفتم به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این جعبه‌دنده دارای قابلیت خلاص خودکار در ترافیک است تا مصرف سوخت و استهلاک را کاهش دهد. مقایسه تارا V4 توربو با نسخه‌های قبلی مجهز به موتور TU5P نشان می‌دهد که این تیپ جدید ۴۷ اسب بخار قدرت و ۹۶ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند، رقمی که ارتقای قابل توجهی نسبت به گذشته محسوب می‌شود.

سریع ترین سدان ملی به اصفهان آمد ؛ تارا توربو در نصف جهان

آپشن های تارا توربو

این خودرو به امکاناتی مانند چهار کیسه هوا، صندلی های برقی جلو، تنظیم گودی کمر راننده، گرمکن صندلی های جلو، تهویه الکتریکی دستی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سنسور باران، شیشه های عقب دودی، سانروف برقی، زیر آرنجی جلو و عقب، استارت دکمه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سنسور پارک و دوربین عقب با خطوط پویا، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی و… مجهز است.

سریع ترین سدان ملی به اصفهان آمد ؛ تارا توربو در نصف جهان

نمایشگاه خودروی اصفهان از ۱ الی ۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از این نمایشگاه خودرو بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو برای تهیه گزارش در این نمایشگاه حاضر است و جدیدترین خودروهای معرفی شده در این گردهمایی خودرویی را برای شما معرفی می کند.

ویدیو های پیشنهادی

۸ Responses to “سریع ترین سدان ملی به اصفهان آمد ؛ تارا توربو در نصف جهان”

  1. ali گفت:

    اینو ۱۰۰ بار تو نمایشگاها نشون دادید برنامه ای واسه عرضش ندارین؟

    ۳۴
    ۱
  2. امیرعلی گفت:

    داخلش همچنان افتضاح

    ۱۹
    ۱
  3. ناشناس گفت:

    همچین میگه توربو انگار لامبورگینیه بابا همین موتور پیکان و ورداشتند سوپاپاشا سوراخ کردند چراغا وا گلگیرشم یه موج دادند بهش دارند یه میلیارد میندازند به مردم بدنه اشم عین پر کاغذ میمونه بدتر از پراید

    ۱۳
    ۶
  4. مهرداد گفت:

    تنها مشکل بزرگی که این ماشین داره اینه که عرض بسیار کمی داره و باید ۲۰ سانت عریض تر باشه

    ۱۰
    ۰
  5. یه ایرانی گفت:

    خب به سلامتی
    که چی؟
    موتورش مثلا یه چسه بهتر شد
    بدنش چی؟
    شاسی های نداشته ش چی؟
    امنیتش چی؟
    ورق بدنش که از ناخن پا ضعیفتره چی ؟
    الان به چی مینازین؟
    به چه چیزی که تو اون لگن گذاشتین افتخار میکنین؟
    افتخار میکنین که میتونین مردم کشور رو گول بزنین تا با یچیز که ارزشش به لعنت خدا هم نمی‌ارزه ، مردم رو از پول و امنیت خشک کنین؟
    یکم شرافت به جایی بر نمیخوره بخدا

    ۱۲
    ۴
  6. وزیری گفت:

    اگه قیمت‌ها بشه یک سوم یا بشه یک چهارم بازم مردم نمی‌تونن بخرن قدرت خرید مردم نابود شد نابود
    گرونش می‌کنید هر قیمتی که دلتون می‌خواد روش می‌ذارید فارغ از اینکه تو جامعه وضعیت مردم چه جوره یعنی شما خبر ندارید؟ شماتوی جامعه دیگه دارید زندگی می‌کنید؟اینجور قیمت گذاری می‌کنید بالاخره شما هم قرارنیست همیشه توی این دنیای نابرابر بمونید، در پیشگاه الهی باید جوابگوی کارهاتون باشید

    ۹
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X