%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰

شاسی بلند جذاب بی وای دی رونمایی شد ؛ سانگ پلاس با الوند خودرو آمد

منتشر شده در 10 بهمن 1403 ساعت 16:59
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

بی شک یکی از جذاب ترین شاسی بلند های بی وای دی که وارد بازار ایران شده، بی وای دی سانگ پلاس است که توسط الوند خودرو به نمایش در آمده است.

در ششمین نمایشگاه خودرو تهران که از روز سه شنبه آغاز شده است، شرکت های مختلفی حضور پیدا کرده اند و تعدای از آنها برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران حضور پیدا کرده اند. یکی از این شرکت ها، شرکت الوند خودرو است که با اینکه سابقه نسبتا طولانی در حوزه خودرو دارد اما برای اولین بار در این نمایشگاه حاضر شده و تعدادی از محصولات بی وای دی را به نمایش گذاشته است.

رونمایی سانگ پلاس

یکی از جذاب ترین محصولاتی که در این غرفه دیده می شود بی وای دی سانگ پلاس که قبلا توسط گروه بهمن در ایران عرضه شده بود با این تفاوت که بی وای دی سانگ پلاس که الوند خودرو با آن به نمایشگاه خودرو تهران آمده نسخه ای متفاوت با بی وای دی سانگ پلاس وارداتی گروه بهمن است.

برای آنکه بیشتر با این خودرو آشنا شویم لازم است بدانیم که؛ این خودرو یک کراس اوور کامپکت با قوای محرکه برقی-بنزینی است که از لحاظ ابعادی کوچکتر از بی وای دی تانگ بوده و در بازار استرالیا با نام Sealion یا همان شیر دریایی شناخته می‌شود. در بازار اروپا نیز این محصول بی وای دی را به اسم Seal U می‌شناسند. سانگ پلاس در سال ۲۰۲۰ با نسخه بنزینی به بازار چین و سایر کشورها معرفی شد، اما خیلی طول نکشید تا نمونه پلاگین هیبرید آن در سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان برسد.

طراحی کلی شاسی بلند جذاب بی وای دی

در بخش های بیرونی شاسی بلند جذاب بی وای دی شاهد سبک طراحی خاص و منحصر به فرد هستیم که در این سبک طراحی در بسیاری از محصولات جدید برند BYD دیده می شود و می توان امضای طراحی خودرو های میان رده بی وای دی است. طراحی چراغ های جلو و عقب با اینکه طراحی نسبتا مدرنی به شمار می رود اما بر خلاف طراحی بسیاری از خودرو های چینی، می توان به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد.

شاسی سانگ پلاس

داخل کابین بی وای دی سانگ پلاس با تریم متشکل از چندین رنگ مواجه خواهید شد که انصافاً زیبایی و هماهنگی بالایی برای فضای داخل اتاق این خودرو به وجود آورده است. نوع طراحی داشبورد خیلی مدرن نیست، اما المان‌ها و تزییناتی که برای آن در نظر گرفته شده است، آن را در حد خودروهای مدرن قرار می‌دهد. به‌ویژه نمایشگر بیرون آمده از قسمت میانه بالایی داشبورد که قابلیت چرخش نیز دارد، در نوع خود بسیار فناورانه و تکنولوژیک به نظر می‌رسد.

طراحی پشت سانگ پلاس

مشخصات فنی بی وای دی سانگ پلاس

بی وای دی سانگ پلاس DM-i یا همان پلاگین هیبرید به یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۱۰۸ تا ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور 135 نیوتن متر تولید می کند. اما وظیفه اصلی پیشرانه بنزینی سانگ پلاس، تامین انرژی الکتریکی برای باتری ها و قوای محرکه برقی است. سانگ پلاس پلاگین هیبرید یک پیشرانه برقی ۱۹۵ تا ۱۹۷ اسب بخار را در اختیار دارد که گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر را تولید می کند. ترکیب توان پیشرانه الکتریکی، پیشرانه بنزینی و مدار بازیافت انرژی به چرخ های جلو منتقل می شود.

نمای رو به رو سانگ پلاس

بی وای دی سانگ پلاس ظرفیت باتری ۱۸.۳ کیلووات ساعتی را دارد و قابلیت شارژ باتری ها با برق شهری برای مالکان فراهم است. همچنین این خودرو می تواند در شرایط بهینه بدون روشن شدن پیشرانه بنزینی مسافت ۱۱۰ کیلومتر را طی کند. از طرفی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سانگ پلاس پلاگین هیبرید ۷.۹ ثانیه اعلام شده است. در صورت رانندگی بهینه و پر بودن ظرفیت باتری ها با برق شهری، سانگ پلاس پلاگین هیبرید مصرف سوخت ۰.۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد.

امکانات ایمنی و رفاهی شاسی بلند جذاب بی وای دی

یکی از نکات بسیار مثبت بی وای دی سانگ پلاس وجود امکانات ایمنی و رفاهی بسیار خوب است که می تواند لذت سواری و رانندگی با این خودرو را بیشتر کرده و دیدگاه و باور عموم را در مورد خودرو های چینی تغییر دهد. امکاناتی نظیر؛ سیستم کنترل پایداری، اخطار برخورد از جلو، هشدار DOW، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، تابلو خوان، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، قابلیت تنظیم میزان سفتی و نرمی سیستم تعلیق و… تنها بخشی از امکانات این شاسی بلند جذاب بی وای دی است.

ششمین نمایشگاه خودروی تهران از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۳ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر از بزرگ ترین گردهمایی خودرویی کشور بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو در ایام برگزاری نمایشگاه جهت پوشش کامل خبری در نمایشگاه حاضر است و شما عزیزان می توانید از غرفه آخرین خودرو در سالن ملل بازدید داشته باشید. همچنین می توانید برای شرکت در قرعه کشی بزرگ انتخاب برترین خودروی نمایشگاه تهران اینجا کلیک کنید.

کابین سانگ پلاس
ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “شاسی بلند جذاب بی وای دی رونمایی شد ؛ سانگ پلاس با الوند خودرو آمد”

  1. رامین صفایی گفت:

    وقتی که آشغال چینی برای بعضی ها جذاب میشود !

    ۵
    ۲۶
  2. رامین گفت:

    برای ما که عقدیه برند نداریم واقعا عالیه خداکنه قیمتش رقابتی باشه خدمت بچه های مالک خودروهای برند عرض کنم
    ((دست بالای دست بسیار است))

    ۴
    ۲
  3. رامین گفت:

    واقعا عالیه خداکنه قیمتش رقابتی باشه خدمت بچه های مالک خودروهای برند عرض کنم
    ((دست بالای دست بسیار است))

    ۴
    ۱
  4. رضا گفت:

    وقتی داره چین قدرت اول جهان میشه ماشین هاش هم تو جهان فروش بالایی داره پس باید تفکر سنتی رو بزاریم کنار که برند های مطرح قبلی خیلی بهترن . آره قبلاً بالا بودن ولی اینا هم دارن به پای اونا می رسند مطمئن باشید چند سال دیگه از همه برند های مطرح ژاپنی و کره ای و اروپایی هم بالاتر می زنند . البته اون ماشینی که به ایران میاد صد درجه با نقاط دیگر جهان فرق داره ولی کم کم چینیا دارن رو میان

    ۵
    ۰
  5. علی گفت:

    بخداواردات دست دوم نه وست سوم ماشینای مطرح دنیابه ایران بازبشه تمام این خودروهاحتی نوشونم بایدبفرستن کارخانه ذوب.اهنش فقط بدردمیلگردی چیزی میخوره شاید

    ۰
    ۳
    • کیان گفت:

      از چینی ها بد نگین ۶ سال هایما s7 داشتم یک بار نرفتم تعمیرگاه خداییش حتی جلوبندی و نرمی ماشین تغییر نکرد ، موتور گیربکس که بماند عالیه میخام بگم اسم چین بد در رفته ولی بعضی محصولاتش واقعا با کیفیتن ، مثلا میتونی با یه سانتافه مقایسه کنی که الان کم کم ۳ میلیارد داره قیمت میخوره ولی چه فایده نمیتونی به موتورش فشار بیاری وگرنه ۲۰۰ میلیون میزنی زمین

      ۳
      ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X