%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰

شاسی بلند مدرن سایپا در یک قدمی بازار ؛ چانگان UNI-K تاییدیه استاندارد گرفت

منتشر شده در 04 آبان 1404 ساعت 15:02
نویسنده آخرین خودرو
شاسی بلند مدرن سایپا در یک قدمی بازار ؛ چانگان UNI-K تاییدیه استاندارد گرفت

سازمان ملی استاندارد ایران تأییدیه رسمی استاندارد خودروی سواری چانگان UNI-K را صادر کرد و این کراس اوور به زودی به بازار می آید.

این خودرو که واردات آن به کشور توسط شرکت پارس‌خودرو انجام می‌شود، از جمله پیشرفته‌ترین محصولات برند چانگان به شمار می‌رود و به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. چانگان UNI-K مجهز به پیشرانه ۲ هزار سی‌سی توربوشارژ با توان ۲۳۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر است و از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این محصول می‌توان به فرمان برقی، استارت دکمه‌ای، غربیلک چرمی با کلیدهای کنترلی، سیستم پایش فشار باد تایرها، سانروف پانوراما، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با هفت بلندگو، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از روبه‌رو و ترمز اضطراری اشاره کرد. گفتنی است، چانگان UNI-K اخیراً در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی تبریز توسط پارس‌خودرو به نمایش درآمد و با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

سری یونی کمپانی چانگان شامل محصولاتی مدرن و با کیفیت از این نشان چینی می شود. این عوامل در کنار طراحی ظاهری خوب این خانواده موجب شده است تا این خودرو ها به غیر از چین، آمار فروش خوبی را هم در کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشند. چانگان یونی کی به عنوان لوکس ترین و به عبارتی پرچم دار خانواده UNI به حساب می آید. این خودرو قرار است به واسطه همکاری بین سایپا و چانگان توسط گروه خودروسازی سایپا وارد ایران شود. ورود چانگان یونی K در کنار چانگان یونی تی می تواند بازار وارداتی های چینی را داغ تر کند.

این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸.۴ لیتر است که با توجه به وزن این خودرو عدد مناسبی به حساب می آید.

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “شاسی بلند مدرن سایپا در یک قدمی بازار ؛ چانگان UNI-K تاییدیه استاندارد گرفت”

  1. بهراد گفت:

    گل سرسبد محصولات چانگان همین Uni-k و Cs75pro هست که هم موتورها ۲۰۰۰ سی سی هستند، هم دو دیفرانسیل و هم گریبکس شون AT که قطعا نسبت به سیستم دو کلاجه تر به کار رفته در Cs55 و Cs35 کم هزینه تر و با کیفیت تر هستند فقط مسئله اصلی قیمتی هست که به دست مصرف کننده های واقعی میرسه که با حضور دلالان همیشه در صحنه که مثلا Cs55 رو دارن به ملت بالای ۳ میلیارد قالب میکنند چه خوابی برای قیمت این ماشین دیدند و تصمیم دارند چه جوری جیب مردم رو خالی کنند.

    ۳۷
    ۰
  2. هادی گفت:

    اگه بیاد ، تیگو ۸ پرومکس رو له و نابود می کنه.
    البته اگه تبلیغات درست و زیاد ازش بشه و تیراژ بالایی‌ هم داشته باشه.

    ۱۳
    ۰
  3. بابک گفت:

    اینکه دو تا مشت هم توی اگزوزش جا میشه آپشن خیلی خوبیه ولی حیف که فرمودند تا ته نمیشه :)) خیلی خوبی حسین جان

    ۳
    ۰
  4. امین گفت:

    واقعا چانگان از بین تمامی ماشین های بی کیفیت چینی اصالت داره و امیدوارم با اومدنش دست دلال های از خدا بی خبر کوتاه شه و با قیمت منصفانه به دست مصرف کننده برسه

    ۱
    ۱
  5. رامین صفایی گفت:

    آشغال های چینی فرقی با یکدیگر ندارند .
    سگ زرد برادر شغال است .
    سایپا با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت
    هنوز هم فقط یک مونتاژ کننده است .
    آن هم مونتاژ آشغال های چینی .

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X