کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰

شایعات جدید در جاده مخصوص ؛ تیموری و عظیمی رفتنی شده اند ؟

منتشر شده در 04 شهریور 1402 ساعت 16:31
نویسنده سامان امانی
شایعات جدید در جاده مخصوص ؛ تیموری و عظیمی رفتنی شده اند ؟

در حالی که مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، با حضور در مسکو برنامه های تازه ای را در دستورکار قرارداده اند، شایعات جدیدی در جاده مخصوص پیچیده است . آیا تیموری و عظیمی رفتنی شده اند؟

به گزارش آخرین خودرو، طی سال های اخیر شایعه تغییر مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور به خبر همیشگی در جاده مخصوص بدل شده است در بیشتر موارد این تغییر و تحولات در حد همان شایعه باقی می ماند و در برخی موارد لباس حقیقت برتن می کند. به طور کلی معمولا این تغییر و تحولات با روی کارآمدن دولت و وزیر صمت جدید انجام می شود.
با روی کار آمدن دولت سیزدهم و آغاز وزارت وزیر سابق صمت سلیمانی و مقیمی دو مدیرعامل قبلی سایپا و ایران خودرو جای خود تیموری و خطیبی دادند. در این میان خطیبی بنا به دلایل مختلف بهمن سال گذشته جای خود را به علیمردان عظیمی داد .با این حال سایه شایعه تغییر و تحول طی هفته های اخیر در جاده مخصوص سنگین تر شده است. و نام های زیادی برای مدیرعاملی این دو شرکت به گوش می رسد.

قلعه بانی و شیخ زاده گزینه های آبی پوش شدن

بر اساس شنیده ها ، احمد قلعه‌بانی و علی شیخ‌زاده دو گزینه اصلی مدیرعاملی ایران خودرو هستند که قرار است یکی از آنان جای علیمردان عظیمی، مدیرعامل کنونی این شرکت را بر عهده گیرد.
براساس این اخبار حتی قرار بوده است که تودیع و معارفه مدیرعامل جدید ایران خودرو هفته گذشته انجام بشود که بنا به عللی این مساله به تعویق افتاده است.حتی برخی حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس را بی ارتباط به تعویق این مساله نمی دانند.
ضمن اینکه هیات مدیره این شرکت نیز با تغییر وتحول همراه و بعضی از اعضای فعلی از ترکیب هیات مدیره خارج خواهند شد.

شیخ عطار به جای تیموری؟

از سوی دیگر بر اساس این شنیده ، صندلی ریاست نارنجی پوشان نیز دست خول تغییر و تحول شده و تیموری جای خود را به شیخ عطار خواهد داد .به بیان دیگر مدیر عامل پیشین سایپا کاشان محمدرضا شیخ‌عطار، که چندی پیش به عضویت هیات مدیره این شرکت درآمده، جای محمدعلی تیموری، مدیرعاملی سایپا را بر عهده خواهد گرفت.
شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر صمت با گزینه‌های مدیریت جدید خودروسازان شرط کرده که آنها تجاری‌ سازی خودروهای برقی طراحی شده از سوی مپنا را بر عهده گیرند تا هزینه‌های صورت گرفته از سوی مپنا در این خصوص تامین شود.
البته هنوز مدیران ارشد وزارت صمت و حتی خودروسازان واکنشی به این خبر نداشته اند. بنابراین مشخص نیست که آیا واقعا صندلی مدیریت دو خودروساز بزرگ کشور صاحب جدیدی پیدا خواهد کرد یا تمام این شنیده ها شایعه بوده و هر دو مدیرعامل فعلی به کار خود ادامه خواهند داد ؟

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X