%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰

قطعه سازان از افزایش تعرفه واردات خودرو حمایت می کنند؟

منتشر شده در 14 مرداد 1404 ساعت 10:10
نویسنده آخرین خودرو
قطعه سازان از افزایش تعرفه واردات خودرو حمایت می کنند؟

با وجود اینکه دیوان عدالت اداری اعلام کرد که برای توقف واردات خودرو و افزایش تعرفه ها تصمیم گیری نکرده است، اما به طور قطع می توان گفت که بر اساس شکایت یک فرد، رسیدگی اولیه به این پرونده انجام شده است. حال پرسش اینجاست که چه کسانی از این طرح شکایت حمایت کرده اند تا فردی چنین مسیری را برای افزایش قیمت خودروهای وارداتی طی کند؟

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، طی هفته های گذشته بارها قطعه سازان کشور نسبت به کاهش تعرفه واردات خودرو واکنش داده بودند و حتی در برخی مراسم های رسمی می گفتند که این کاهش تعرفه به ضرر صنعت خودرو و قطعه سازی کشور است. در جلسه چندی پیش انجمن قطعه سازان همگن، برخی اعضا اعلام کردند که پیشنهاد افزایش تعرفه واردات خودرو را داده اند و حتی به صورت جدی مخالف خود را با واردات خودروهای کارکرده اعلام کردند.

به گفته برخی اعضای انجمن قطعه سازان همگن، با این تعرفه واردات خودرو باید تعرفه واردات قطعات منفصله و مواد اولیه هم کاهش پیدا کند. در حال حاضر از نگاه بسیاری قطعه سازان، واردات خودرو با تعرفه های ۲۰ و ۴۰ درصد می تواند به صنعت خودرو و قطعه سازی کشور آسیب وارد کند.

حال در این بین برخی معتقد هستند که یکی از حمایت اصلی طرح شکایت برای توقف واردات خودرو و افزایش تعرفه قطعه سازان کشور هستند. زیرا در آخرین جلسه خود به صورت رسمی مخالفت خود را با طرح کاهش تعرفه واردات خودرو اعلام کرده بودند. هنوز انجمن های قطعه سازی کشور به این مسئله واکنش نشان نداده اند. اما سکوت آن ها احتمال هرگونه حمایت را از افزایش قیمت خودرو تقویت می کند.

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “قطعه سازان از افزایش تعرفه واردات خودرو حمایت می کنند؟”

  1. ایرانی گفت:

    هنگامی که این تصمیم ها استفاده های نجومی نصیب قطعه سازان می کند چرا نباید حمایت کنند. مافیای خودرو در نمایی دیگر …!

    ۳
    ۰
  2. امیرحسین گفت:

    مصوبه وزیران دولت باید اجرایی شود هیچ کس حق ندارد خلاف منافع ملت تصمیم بگیرد منافع مردم بر منافع چند قطعه ساز و خودروساز که سالها انحصار بازار در دستشان بوده ارجحیت دارد فضای رقابت در کشور نباید نابود شود همین الان نرخ ارز ۲.۵ برابر شده حال چرا باید تعرفه ۲۰ دردی یک شبه ۵ برابر شود و باعث تورم و گرانی بیشتر در جامعه و فشار بیشتر به مردم شود خودروسازان و قطعه ساران به جای سنگ اندازی در برابر واردات در جهت کاهش تعرفه قطعات خودشان گام بردارند تعرفه ۱۰۰ درصدی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

    ۳
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    همیشه همین بوده پول بده اش بخور.پول بده قانون را به نفع خودت برگردان. مردم منی چند!!!
    میانگین تعرفه از ۱۰۰ درصد هم بیشتر است.

    ۰
    ۰
  4. مهدی گفت:

    کشور ما پر از مافیا شده یک مافیا برنج خارجی وارد و مافیای برنج داخلی مخالف است مافیای خودرو داخلی مخالف ورود خودرو خارجی و مافیای خودرو خارجی مخالف این مافیا بازی و هرج و مرج رها شدگی هم به علت بیسوادی و بی تجربگی و دم دلسوزی مسولان است

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X