%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰

لوکس ترین محصول ایران خودرو در حال تست دیده شد ؛ سفیر R7 در راه بازار

منتشر شده در 27 مهر 1404 ساعت 14:23
لوکس ترین محصول ایران خودرو در حال تست دیده شد ؛ سفیر R7 در راه بازار

بر اساس تصاویری که به تازگی به پایگاه خبری آخرین خودرو ارسال شده، لوکس ترین محصول ایران خودرو در حال گذراندن تست های فنی است.

سفیر R7 جدیدترین محصول مونتاژی گروه صنعتی ایران خودرو است که نخستین بار در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شد. این خودرو در واقع نمونه ریبج شده از هونگچی HS3 است که در ایران قرار است با نام و نشانی متفاوت به عرضه برسد و در کنار شوال ۲، جایگزین هایی قدرتمند برای سبد محصول هایما در ایران خودرو خواهند بود. اما به تازگی تصاویری برای رسانه آخرین خودرو ارسال شده که نشان می دهد سفیر R7 در استان خراسان تست های فنی را پشت سر می گذارد و این خودرو را به زودی در بازار خواهیم دید. البته برنامه های تولید ایران خودرو به گونه ای تنظیم شده که اول شوال ۲ به صورت رسمی عرضه می شود و بعد نوبت به سفیر R7 خواهد رسید. نکته مهم اما در مورد این کراس اوور این است که این خودرو لقب لوکس ترین محصول تولیدی ایران خودرو را یدک می کشد و از همان ابتدای کار سعی شده تا داخلی سازی بالایی را در تولید این خودرو به کار برند. در ادامه بیشتر با مشخصات لوکس ترین محصول ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات و معرفی سفیر R7

سفیر R7 ایران‌خودرو در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید عرضه می‌شود و هر دو نسخه عملکرد قابل‌قبولی دارند. نسخه بنزینی این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت (TGDI) مجهز است که ۲۵۲ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیرو از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل شده و سیستم AWD را فراهم می‌کند. با این مشخصات، مصرف سوخت ترکیبی سفیر R7 بنزینی حدود ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و نهایت سرعت آن به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

نسخه پلاگین هیبرید (PHEV) سفیر R7 از ترکیب پیشرانه بنزینی و برقی بهره می‌برد. موتور بنزینی این نسخه ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، در حالی که موتور برقی خروجی ۲۲۳ اسب‌بخار و ۳۴۰ نیوتن‌متر ارائه می‌دهد. مجموع این سیستم، توانایی تولید ۲۹۲ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیرو از طریق جعبه‌دنده DHT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. با این مشخصات، شتاب صفر تا صد خودرو ۷.۶ ثانیه و نهایت سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است. نکته قابل توجه، مصرف سوخت بسیار پایین این نسخه است که طبق چرخه WLTC به ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر محدود می‌شود.

ویدیو های پیشنهادی

۱۸ Responses to “لوکس ترین محصول ایران خودرو در حال تست دیده شد ؛ سفیر R7 در راه بازار”

  1. هادی گفت:

    اگه قرار باشه داخلی سازی بالایی داشته باشه ، متاسفانه پس باید ازش انتظار داشت در حد همون تیگو ۸ پرو و پرومکس که ، کیفیت خیلی بالایی ندارن کیفیت داشته باشه و کیفیت نزدیک به کره ای های هونگچی رو نداشته باشه.
    تجربه نشون داده ، توی چند سال اخیر ، هر چیو تو ایران تولید و داخلی سازی کردن ، گند زدن به کیفیت خوب اش.
    کیا سراتو ، مزدا ۳ و …

    ۵۳
    ۶
    • کیوان گفت:

      درود
      خیلی همت کنن لاستیک بارز و باتری صبا بندازن روش ،۳۰لیتر هم بنزین ایرانی
      داخلی سایزشون همینه

      ۳۳
      ۳
    • فرامرز گفت:

      هونگچی کره ای نیست که چینیه

      ۱۷
      ۰
      • پیام گفت:

        امکانات جالب و زیادی رو نام بردی تا ببینیم چطور میخواید با ملت حساب کنید تجربه که نشون داده تا دو و سه برابر قیمت شرکت تولیدی و با ترررر زدن تو کیفیت قطعات در حد معمول این برند خودروسازی داخلی هست

        ۱۳
        ۱
    • رضا گفت:

      پس از ده سال استفاده از سراتو ۹۴ با کارکرد ۸۹۰۰۰ کیلومتر که از صفر داشتم؛ عرض کنم هماهنگی گیربکس و موتور شتاب گیری عالی است. می توان آن را جز بهترین خودروهای مونتاژی قرار داد. با کیفیت تزیینات موافقم در حد متوسط رو به خوب هست.

      ۰
      ۱۲
  2. ناشناس گفت:

    یه سوال تفاوت پلاک موقت با گذر موقت چیه؟ چون منم یه بایک با پلاک موقت دیدم به نظرتون در حال تسته چون همون ماشینو قراره دیار خودرو عرضه کنه

    ۴
    ۰
    • هادی گفت:

      پلاک موقت و گذر موقت با هم فرق دارن.
      پلاک موقت ، برای خودروهایی صادر میشه که در داخل کشور تولید یا وارد شدن، ولی هنوز سند و پلاک دائمی و ملی نگرفتن.
      معمولاً خودروسازها و شرکت ها یا نمایشگاه‌ها ازش استفاده می‌کنن تا ماشین رو از کارخونه تا نمایندگی تا محل مورد نظر ، جابه‌جا کنن.
      و برای تست های فنی هم استفاده میشه.
      اما پلاک گذر موقت ، مخصوص خودروهای وارداتیِ موقته؛ یعنی ماشین‌هایی که برای مدت کوتاه وارد کشور می‌شن .
      مثلا خودرو های بالای ۲۵۰۰ سی سی و آمریکایی و انگلیسی و با قیمت بالا مثل رنج روور و شورلت و .. عملا اجازه واردات رسمی بهشون داده نمیشه.
      و صدور پلاک ملی براشون ، غیر قانونیه.
      این خودروها نباید فروخته بشن و باید تا پایان مهلت مشخص از کشور خارج بشن.
      اون بایکی هم که شما دیدی ، در واقع پلاک موقت داشته و در حال انجام تست های فنی بوده.
      گذر موقت نبوده.

      ۱۸
      ۰
  3. حسین گفت:

    باز هم توربو شارژ …

    ۰
    ۰
  4. قدرت طهماسبی گفت:

    کپی در کپی یعنی چین کپی می کند و ایران نیز کپی ، کپی هونگچی

    ۵
    ۶
  5. رادیات خور گفت:

    چرا جلوش مثل لوله های رادیات پشت یخچاله

    ۹
    ۹
  6. ناشناس گفت:

    عموجون وسط فرمون تو عکس قرمز کردن برند اصلی معلوم نباشه:/
    چاره ای نیست شدیم مصرف کننده بنجل های بقیه دنیا:\
    باث صد سال دیگه دنیا میومدیم:٫
    شیرین صد سال زود دنیا اومدیم:٫
    بعداز ۱۰سال حاضر شدم بچه بیارم اونم هر روز با این وضعیت تورم گرونی جنگ تحریم میگم ای کاش ده سال دیگه صبر میکردم:٫
    جالب اینه که همین بنجل ها هم مردم عام نمیتونن بخرن:٫

    ۷
    ۶
    • اسماعیل گفت:

      تعداد زیادی ری را بدلیل نبود قطعه در پارکینگ ایران خودرو خوابیده.
      میگن بومی سازی شده
      الان هم نوبت این هست.
      آقا همین تارا و دنا و ۲۰۷ هم الکی قرعه کشی میگذارند. ولی تولید نیست. از ملت پول میگیرند دلار و طلا خرید فروش میکنند.
      چند تا ماشین هم که تولید میشه دست دلالان هست

      ۸
      ۳
      • محمد گفت:

        خودروهایی که به دلیل کمبود قطعه تو پارکینگ خوابیده برای اینه که جواب بازرسی ها رو بدن والا دلیل اصلیش اینه که با قیمت تمام شده پایین تر تولید کنند و وقتی مجوز افزایش قیمت گرفتن با قیمت بالا عرضه کنن. البته اینا که میگن زیان انباشته آنچنانی دارن چطور با این فرمول زیانشون بیشتر میشه نمیدانم.

        ۰
        ۰
  7. ناشناس گفت:

    شما که Hongqi رو میگید بنجل خدا رحم کنه به سطح نظرات سایت! همین طرز فکر باعث شده تووی هیچی پیشرفت نکنیم دنیا آینده، دنیای China ست تمام خودرو سازی های دنیا در سال های آینده باید خداحافظی کنند آمار اروپا و آسیا و حتی آمریکای تعرفه گذار رو مطالعه کنید در سال میلادی جدید بفهمید الان بنجل کجا تولید میکنه….

    ۹
    ۶
  8. مجید گفت:

    این تولید ایران خودرو هست محصول ایران خودرو هست با این همه سال حی تولید حمایت از تولید داخلی ماشین چینی آورده صد برابر قیمت اصلی میفروشه بعد تولید ملی هست واقعا مرزهای کلمات جایزه جا شده انگل تولید تبدیل به تولید کننده شده

    ۵
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X