%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات نهایی هیوندای النترا وارداتی معلوم شد

منتشر شده در 05 مهر 1402 ساعت 09:00
نویسنده سامان امانی
عکاس علیرضا پاداش
هیوندای النترا

هیوندای النترا مدل ۲۰۲۳ قرار است به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه شود. حال با توجه به نمایش در آمدن نمونه های این سدان کره ای توسط شرکت KTL، مشخصات نهایی هیوندای النترا وارداتی مشخص شده است.

به گزارش آخرین خودرو، همین چند هفته پیش بود که به مدت چند روز خودروهای وارداتی جدید در نمایشگاه بین المللی تهران در معرض دید عموم قرار گرفتند. حال مشخص شده است که هیوندای النترا یکی از اصلی ترین نقش ها را در دوره جدید واردات و در بازار سدان های وارداتی خواهد داشت. از سویی با توجه به نمونه های وارداتی شرکت KTL، می توان متوجه شد که این خودرو با چه ویژگی هایی به دست متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی می رسند. در حال حاضر چند صد دستگاه از النترا ۲۰۲۳ به ایران وارد شده اند و گفته می شود که بزودی عرضه آن ها آغاز خواهد شد. هیوندای النترا ۲۰۲۳ را می توان رقیب کیا سراتو وارداتی کوشا خودرو و مزدا ۳ وارداتی BM Cars دانست.

مشخصات فنی النترا وارداتی ۲۰۲۳

هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بازار ایران به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی گاما MPi مجهز است. این پیشرانه ۱۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت هیوندای پاورتک (HPT) توان را به چرخ های جلوی این سدان کره ای می رساند. در بحث قوای محرکه، النترا CN7 مدل ۲۰۲۳ با کیا سراتو ۱.۶ لیتری کوشا خودرو برابر است و همین مسئله سبب می شود تا در بحث خدمات پس از فروش، اشتراک های زیادی میان این دو سدان کره ای وجود داشته باشد.
النترا نسل هفتم فاصله محوری ۲۷۲۰ میلی متر را دارد و طول ۴۶۷۵، عرض ۱۸۲۵ و ارتفاع ۱۴۳۰ میلی متر برای آن اعلام می شود. این خودروی وارداتی به باک ۴۷ لیتر بنزین مجهز بوده و مصرف سوخت ایده بهینه کمتر از ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی هیوندای النترا ۲۰۲۳ بازار ایران

با توجه به محدودیت های ارزی و سقف یورویی واردات خودروهای صفر کیلومتر، این امکان فراهم نیست تا نمونه فول آپشن بسیاری از خودروهای کره ای، ژاپنی و اروپایی به بازار ایران بیایند. هیوندای النترا ۲۰۲۳ هم جز این دسته از خودروهاست و شرکت KTL مجبور شده است تا نمونه های میانی این خودرو را خاک ایران وارد کند.

هیوندای النترا وارداتی KTL در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه ای، سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی و… مجهز است.

احتمال دارد که امکاناتی مانند دوربین عقب، نمایشگر لمسی استاندارد و کروز کنترل به صورت آپشن سفارشی به مشتریان ایرانی ارائه شوند.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “مشخصات نهایی هیوندای النترا وارداتی معلوم شد”

  1. omid گفت:

    ماشین کاملا لخت سفارش شده مدل پایه ماشین ۵۶۰ میلیون قیمت داره این مدل لختش احتمالا ۴۰۰ خریداری شده اما ۱۶۰۰ میلیون قیمت زدن تازه مصرفش هم زدن ۹ونیم لیتر در ۱۰۰تا تا بتونن حواله ۸ماشین اسقاطی هم یعنی۴۰۰ بیارن روش بعدش ۱۰درصد مالیات و ۱۵ درصد سهم سود شرکت خلاصه در میاد ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان واقعا ملت رو چی فرض کردید همین که من ماشین با کیفیت میخرم خودش قابل تقدیر هست چرا هشتا ماشین فرسوده باید رده خارج کنم چرا پول ماشین هشت برابر میشه تا دست من برسه تازه این ماشین لخت شده ی بدون اپشن رو میخوام چیکار با این موتور فرغونیش. میخواید کاری بکنید ملت پشت تیبا نماز بخونن

    ۱۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X