%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰

نسخه برقی KMC J7 به نمایش در آمد

منتشر شده در 05 شهریور 1402 ساعت 15:29
عکاس علیرضا پاداش
نسخه برقی KMC J7 به نمایش در آمد

روز گذشته و در جریان نمایشگاه روایت خدمت، نسخه برقی KMC J7 به نمایش گذشته بود. خودرویی که ظاهری شبیه به J7 بنزینی دارد.

با رونق گرفتن بازار خودرو های برقی در سراسر جهان انتظار می رفت شاهد نسل های جدید خودرو های هیبریدی و یا برقی در داخل ایران باشیم چرا که کاهش استفاده از سوخت های فسیلی و همچنین جایگزین کردن آن ها با منابع تجدید پذیر به کاهش آلودگی های زیست محیطی کمک می کند و در نتیجه موجب حفظ محیط زیست می شود. در داخل ایران برخی از شرکت های مختلفی سعی کرده اند تا قدم هایی در این مسیر بردارند شرکت کرمان موتور هم از این قاعده مستثنی نبوده و سعی کرده با بومی سازی خودرو های خود با همکاری مپنا و یا وارد کردن خودرو های برقی چینی قدم های مهمی در این زمینه بردارد.

نسخه برقی KMC J7 به نمایش در آمد

طراحی بدنه

یکی از خودرو هایی که کرمان موتور قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار کند ، نسخه برقی KMC J7 یا همان KMC EJ7 است که در نمایشگاه های مختلف شاهد آن بوده ایم. این خودرو بر پایه پلتفرم KMC J7 یا همان سهول A5 پلاس طراحی شده است اما به لحاظ طراحی ظاهری و طراحی داخلی با آن تفاوت هایی دارد. به لحاظ طراحی ، این خودرو دارای طراحی به روز و عامه پسندی است که خود امتیاز مثبتی برای این خودرو است. از نکات جالب در طراحی ظاهری این خودرو می توان به قرار گیری درگاه شارژ باتری ها درون جلو پنجره اشاره کرد.

نسخه برقی KMC J7 به نمایش در آمد

مشخصات فنی نسخه برقی KMC J7

این خودرو دارای یک پیشرانه تمام برقی است که بر محور جلو سوار است و می تواند روی هم رفته ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل کند. پیمایش نسخه برقی KMC J7، بسته به پک باتری در بازه ۴۰۰ و ۵۰۰ کیلومتر است. شایان ذکر است که این میزان با توجه به شرایط ایده آل بوده و ممکن است اندکی با واقعیت تفاوت داشته باشد. باتری های نسخه برقی KMC J7 در حالت شارژ سریع در مدت زمان ۴۰ الی ۵۰ دقیقه به شرایط مطلوب خود (۸۰ درصد ظرفیت باتری ) می رسند که رقم مناسبی برای این خودرو است.

نسخه برقی KMC J7 به نمایش در آمد

امکانات

این خودرو به لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی تا حدی شبیه به KMC J7 بوده و انتظار می رود آپشن هایی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، اتوهلد ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، کلاستر دیجیتال ، نمایشگر سیستم مالتی مدیا لمسی ، فرمان کمکی برقی و… را داشته باشد.

نسخه برقی KMC J7 به نمایش در آمد

استفاده از خودرو های برقی مانند KMC EJ7 مزایا بسیاری دارد مانند عدم استفاده از سوخت های فسیلی ، کاهش صدا خودرو به دلیل حذف موتور درون سوز، امکانات ایمنی و رفاهی مناسب و… که علاقه مندان به این خودرو ها را به استفاده از آن ها ترغیب می کند اما بزرگترین معضلی که خودرو های برقی و یا شرکت های عرضه کننده آنها با  آن دست و پنجه نرم می کنند آماده نبودن زیر ساخت مناسب برای خودرو های برقی در داخل ایران است که انتظار می رود طی سال های جاری این مشکل نیز بر طرف شود.

در انتها باید دید خودرو های برقی به چه صورت و با چه قیمتی به بازار ایران راه پیدا خواهند کرد و یا این خودرو  ها مورد استقبال عموم قرار خواهد گرفت یا خیر؟

کاتالوگ نسخه برقی KMC J7

کاتالوگ نسخه برقی KMC J7
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X