نسخه جدید کی ام سی ایگل به بازار می آید

بر اساس اطلاعات واصله به آخرین خودرو، کرمان موتور برنامه دارد تا نسخه ای جدید و ارتقا یافته از کی ام سی ایگل را به زودی به بازار بیاورد.
کی ام سی ایگل نخستین محصول ملی کرمان موتور بود که به بازار آمد، سدانی بر مبنای جک J4 که مشخصات فنی یکسانی با آن دارد اما از نظر طراحی بدنه و داخلی به روزرسانی هایی داشت تا چهره ای متفاوت نسبت به J4 داشته باشد. پس از ایگل نوبت به کی ام سی شدو می رسد تا به عنوان دومین محصول بومی کرمان موتور به بازار بیاید. قبل تر معرفی کی ام سی شدو را در آخرین خودرو برای شما انجام دادیم که هاچبکی بر مبنای پلتفرم PS1 است که ایگل هم بر اساس آن ساخته شده بود. نکته مهم در مورد شدو آن بود که طراحی داخلی به مراتب به روزتری نسبت به ایگل داشت و امکانات بیشتری هم در آن دیده می شد. حالا اطلاعات جدید حاکی از آن است که کرمان موتور برنامه دارد نسخه جدیدی از ایگل را به بازار بیاورد که در داخل کابین طراحی مشابه به شدو را خواهد داشت. این خودرو احتمالا ایگل پلاس یا ایگل پرو نام گذاری می شود و در ماه های آینده به بازار معرفی می شود. در ادامه نگاهی به نسخه جدید کی ام سی ایگا خواهیم داشت.

مشخصات فنی نسخه جدید ایگل
در بحث فنی تفاوتی با نسخه قبلی دیده نمی شود و همچنان این خودرو از همان موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره میبرد که توانایی تولید ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتنمتر گشتاور را دارد. انتقال قدرت در کی ام سی ایگل از طریق جعبهدنده CVT انجام میشود که نیروی موتور را به چرخهای جلو منتقل میکند. میانگین مصرف سوخت کی ام سی ایگل حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در مقایسه با رقبای همرده، رقم بسیار مناسبی محسوب میشود.

کابین و امکانات
در داخل کابین اما خبری از آن طراحی ساده و قدیمی نیست و نسخه جدید ایگل مثل شدو مدرن تر و پر آپشن تر شده است. در وسط یک صفحه نمایش بزرگ را داریم و کلاستر دیجیتال هم به صورت مستقل پشت فرمان طراحی شده است. متریال سافت تاچ را در داخل می بینیم و قطعات مشکی پیانویی هم در برخی نقاط دیده می شود. در نسخه جدید ایگل همانند شدو امکاناتی نظیر سانروف برقی، دو کیسه هوا، سیستم پایش باد تایر ها، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، آینه های جانبی برقی، کیلومتر دیجیتال، دسته دنده الکتریکی، صندلی های برقی ۶ جهته جلو، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، شارژر بیسیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کلاستر دیجیتال و… دیده می شود.
حالا باید دید کرمان موتور چه زمان و با چه قیمتی نسخه جدید ایگل را عرضه می کند. این محصول فعلا در مرحله تحقیق و توسعه است و مشخص نیست دقیقا چه زمانی به بازار ورود می کند. در پایان می توانید ویدیو مربوط به معرفی کی ام سی شدو را ببینید که کابین آن مشابه با نسخه جدید ایگل است.





یه موتور قوی تر و همینطور یه نسخه دنده ای ازش عرضه کنید خیلی بهتره
واقعا نسبت به رقبا یعنی دنا و تارا و شاهین پلاس یه گیربکس داغون داره که باید اصلاح بشه
سلام,, (عالیه)
سلام,, ماشین(عالیه)
والا چین هم به این ماشین خودروی ملی نگفت که کرمان خودرو بهش میگه خودروی ملی.
فکر کن ایرانی باشی و یه بچه چشم بادومی داشته باشی بهش بگی حلال زاده.
کرمان موتر هم به این خودروی ملی نمیشه ، فقط رسانهها میکن.
این خودروی بومی، نه ملّی!
معنای ملّی چیز دیگهست.
طراحی نمای جلو و عقب خیلی بهتر شده ولی نمای بغل همون حالت بی روح قدیمی رو داره. ارتفاع ماشین خیلی بالاست. در صندوق عقب کاش برقی بود یا لااقل آرام بند داشت، قوای محرکه هم خوب چنگی به دل نمیزنه.
خیلی خیلی از ماشینا ایرانی مثل تارا و شاهین و دنا و… بهتره
اول بیرون و حالا داخل کابین رو تغییر دادن که خوبه ولی موتور قوی تر و گیربکس AT میخواد! البته قیمت رقابتی و گسترش خدمات هم میخواد!
شتابش از جک j4 که موتورش مشابهش هست کمتره