%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰

نگاهی به غرفه آرتابان موتور در نمایشگاه خودروی اصفهان

منتشر شده در 01 آبان 1404 ساعت 21:28
نگاهی به عرفه آرتابان موتور در نمایشگاه خودروی اصفهان

شرکت آرتابان موتور از جمله شرکت های بود که در نمایشگاه خودروی اصفهان حضور داشت و خودروهای مختلفی را به نمایش گذاشت.

شرکت آرتابان موتور از جمله شرکت های بود که در نمایشگاه خودروی اصفهان حضور داشت و محصولات خود را به نمایش گذاشت. آرتابان موتور یا AMG جزء شرکت هایی بود که در نمایشگاه خودرو ۱۴۰۴ اصفهان محصولات جدیدی را در غرفه خود داشت. این شرکت به تازگی به سبد محصولات مونتاژیی خود دو خودروی آرتابان آرتان و توکا را افزوده است که در نمایشگاه نیز هردوی این خودرو ها را در غرفه خود داشت. آرتابان موتور دو خودرو با کلاس قیمتی اقتصادی برای مونتاژ انتخاب کرده که مشتریان سگمنت سدان و کراس اوور را پوشش خواهد داد و هردوی آنها ظرفیت دریافت سهم بازار مناسبی را دارند.

در بخش محصولات وارداتی این شرکت گک امپو هیبرید را به نمایشگاه آورده بود که پیش تر شاهد فقط نسخه بنزینی این خودرو در بازار بودیم.

در ادامه به مشخصات فنی و امکانات سدان جدید مونتاژی آرتابان موتور آرتان خواهیم پرداخت که به زودی به بازار خودرو ورود پیدا خواهد کرد و به مشخصات فنی گک امپو هیبرید محصول وارداتی این شرکت نیز می پردازم.

آرتابان آرتان ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

در بخش فنی، آرتابان آرتان یا همان AMG ARTAN به یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۲۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال نیرو توسط گیربکس CVT انجام شده و چرخ های جلو را به حرکت درمی آورد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در شرایط استاندارد کمتر از ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است. برای سیستم تعلیق نیز در محور جلو مک فرسون و در محور عقب ساختار نیمه مستقل می باشد.

کابین آرتان با طراحی نسبتا مدرن شکل گرفته و می توان ردپای زبان طراحی محصولات رووی را به وضوح در آن مشاهده کرد. سدان جدید آرتابان موتور از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز شرایط قابل قبولی دارد. تجهیزاتی مانند فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوای جلو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کنترل پایداری الکترونیکی، حالت های مختلف رانندگی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهلد، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، دوربین دید ۳۶۰ درجه(در برخی نسخه ها)، سنسور پارک عقب، صفحه پشت آمپر دیجیتال، سنسور نور، نمایشگر لمسی چندرسانه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مخصوص برای عقب، سانروف و دیگر امکانات در این خودرو دیده می شود.

گک امپوی هیبرید ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

جی اِی سی امپو هایبرید به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با پاشش سوخت مستقیم مجهز است. این پیشرانه ۱۳۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر تولید می کند. موتور الکتریکی آن در کنار پیشرانه بنزینی توان تولید ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. این سدان وارداتی به صورت ترکیبی ۲۳۸ اسب بخار قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند. همچنین مصرف سوخت امپو هایبرید ۱ لیتر کمتر نسخه بنزینی بوده تنها ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می کند. سیستم انتقال قدرت جی اِسی امپو هایبرید از نوع DHT بوده که توان موتور بنزینی و برقی را ترکیب می کند و به صورت همزمان شارژ باتری را هم انجام می دهد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ چهار کیسه هوای سرنشینان، سیستم کنترل پایداری، کمکی حرکت در سربالای و سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم پایش باد تایر ها، هشدار برخود دنده عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، بازیابی انرژی از ترمز، سه حالت رانندگی، سیستم ورود بدونه کلید، کیک سنسور صندوق عقب، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، پدل شیفتر دنده، صندلی ها با روکش چرمی و … هستند.

پلفترم تارا هیبرید رونمایی شد؛ سدان ایران خودرو سریع تر می شود

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “نگاهی به غرفه آرتابان موتور در نمایشگاه خودروی اصفهان”

  1. سامان گفت:

    سلام لطفا وزارت صمت را پاسخگو کنید
    سامانه یکپارچه وارداتی کلا اختلال داره و اصلا نمیشه ثبت اولویت انجام داد چون مشکل داره و به بانکها متصل نیست
    فکر میکنم ثبت نام صوریه و افرادی که قراره بهشون تخصیص داده بشه هم از خودشونه و هم از قبل مشخص شدند
    بخاطر همینه که اطلاعیه را آخرین روز مهلت وکالتی که داشت منتشر کردن و الانم اختلال داره و پشتیبانی سایتشون که فقط شنبه تا چهارشنبه هست (همه چیز دقیق و برنامه ریزی شده برای جلوگیری از ثبت عوام)

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X