%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰

پلفترم تارا هیبرید رونمایی شد؛ سدان ایران خودرو سریع تر می شود

منتشر شده در 01 آبان 1404 ساعت 17:31
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
پلفترم تارا هیبرید رونمایی شد؛ سدان ایران خودرو سریع تر می شود

شرکت ایران خودرو در نمایشگاه خودروی اصفهان از پلتفرم هیبرید کامل خود IKCO eRUN پرده برداشت که در ریرا و تارا هیبرید استفاده خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو؛ در نوزدهمین دوره نمایشگاه خودروی اصفهان ایران خودرو از سکوی هیبرید کامل خود برای توسعه محصولات پاک رونمایی کرد. شرکت ایران خودرو در نمایشگاه خودروی اصفهان از پلتفرم هیبرید خود IKCO eRUN پرده برداشت. با بر کرسی نشستن مدیریت بخش خصوصی در مجموعه ایران خودرو که به عنوان بزرگ ترین خودرو ساز خاورمیانه شناخته می شود برنامه جدیدی برای بخش تحقیق و توسعه این خودروساز تعرف شد؛ بخش خصوصی در همان ابتدا مدیریت در دی ماه ۱۴۰۳ تمرکز را به سوی تولید خود های هیبرید برد.

پلفترم تارا هیبرید رونمایی شد؛ سدان ایران خودرو سریع تر می شود

مجموعه فنی که ایران خودرو در نمایشگاه اصفهان با آن حضور یافت پلتفرم هیبرید بود که این شرکت قصد دارد آن را در سدان تارا برای اولین بار بکار ببرد که آن را تبدیل به سریع ترن سدان تولید داخل و تنها سدان داخلی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ می کند.

مشخصات پلتفرم هیبرید ایران خودرو چیست؟

پلتفرم هیبرید کامل ایران خودرو ترکیبی از نسل جدید موتور TU5، پیشرانه الکتریکی و گیربکس DHT است. ایران خودرو برای هماهنگ کردن موتور الکتریکی خود و کالیبره مناسب دست به توسعه موتور تیو ۵ اتکینسون گرفته است که می تواند نسبت به موتورهایی که از سیکل اتو استفاده می کنند همانند TU5 معمولی و پلاس راندمان بهتریی را اراء دهد. پیشرانه TU5 AT از حجم ۱۵۸۷ سی سی بهره می برد که می تواند ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. بازده پیشرانه الکتریکی مورد استفاده در قوای فنی هیبرید ایران خودرو ۱۵۵ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است، نقش ژنراتور تعریف شده IKCO eRUN توانایی تبدیل انرژی مکانیکی موتور بنزینی به برق و بازیافت انرژی از طریق ترمز ها را تا ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور مقاومتی ۱۵۰ نیوتن متری را دارد.

پلفترم تارا هیبرید رونمایی شد؛ سدان ایران خودرو سریع تر می شود

ایران خودرو اعلام کرده است که قصد دارد در کراس اوور ری را پیشرانه TU5 AT را مجهز به توربو کند و توانایی بیشتری از این پیشرانه استخراج نماید. توان پیشرانه ها در تارا هیبرید و ری را هیبرید از طریق گیربکس DHT به چرخ های جلو انتقال می یابد. تارا هیبرید توانسته است در تست های فنی ایران خودرو صفر تا صد کیلومتر ۷.۸ ثانیه را ثبت نماید و مصرف سوخت را به طور میانگین در ۴.۸ لیتر محدود نماید و استاندارد الایندگی یورو ۶ را به دست آورد. باتری های استفاده شده در تارا هیبرید ۱.۸ کیلووات ساعتی هستند که ولتاژ نامی 350V دارد که احتمال استفاده از ۹۰ تا ۱۰۰ سلول ۳.۷ یا ۳.۶ ولتی را نشان می دهد که آب خنک هستند. این مجموعه فنی هیبرید خفیف نیست و تونایی پیمایش ۱۲ کیلومتری مستقل الکتریکی را به خودرو می دهد.

آپشن جدید محصولات ایران خودرو SBR بشناسیم

نمایشگاه خودروی اصفهان از ۱ الی ۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از این نمایشگاه خودرو بازدید داشته باشند. رسانه آخرین خودرو برای تهیه گزارش در این نمایشگاه حاضر است و جدیدترین خودروهای معرفی شده در این گردهمایی خودرویی را برای شما معرفی می کند.

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “پلفترم تارا هیبرید رونمایی شد؛ سدان ایران خودرو سریع تر می شود”

  1. ناشناس گفت:

    یه لطفی کنید یکی به این اساتید ایرانخودرو بگه ماشیناتون عرضشون خیلی کمه انگار از چپ و راست گذاشتینشون تو فشار بد نیست یه کم عرض ماشینهاتونو زیادتر کنید والا قشنگ تر میشن

    ۲۸
    ۵
    • مهرداد گفت:

      احسنت گل گفتی دقیقا” ماشین های ایرانی به خاطر عرض کم زیبایی ندارن واقعا” تا کی میخوان به این بدسلیقگی پایان بدن حضرات

      ۹
      ۲
    • ناشناس گفت:

      مخصوصا تو خودرو های پلتفرم x700

      ۵
      ۰
    • آرش گفت:

      باورم نمیشه که کسی به این مساله دقت کرد بالاخره. از دنا به قبل که فاجعه است، تارا هم که یذره بهتره، اتاقش ۴ه و نمیتونه خیلی مانور بده. شما که پدر صاحب بچرو دراوردید، نه زور دارن ماشینا و نه امکانات پدر مادر دار، نه زیبایی خاص و کیفیت منتاژ. حداقل جادارترشون کنید از عرض و کمی از طول که آدم احساس راحتی بکنه توش. سایپا که پراید سازه و کوچیک باز. ایران خودرو باید یکاری بکنه دیگه

      ۴
      ۰
  2. آرش گفت:

    یعنی دیگه اینترنت ایران حتی سایتهای ایرانی که با دات‌آی‌آر تموم میشن رو هم نمیتونه باز کنه…
    البته یه سریا شاید بگن ما که ازین مشکلها نداریم، ما هم نداریم ولی روند پایین اومدن سرعت تدریجی عادتتون داده. الان بیش از ۵ثانیه طول میکشه که سایت ایرانی کامل باز بشه. همین ۳سال پیش، این اوضاع نزدیک ۲ثانیه بود که این یعنی ضعیف شدن حداقل ۲برابری. در صورتی که همه جای دنیا فقط رشد داشته. یکی جلوی این فاجعه رو بگیره. اینترنت یک وزارت خاصه و جداگانه داره و اوضاعش اینه…

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X