موضوعات داغ روز:

پژو ۲۰۷ جدید با گیربکس دوکلاچه و فیس لیفت به بازار می آید

منتشر شده در 12 تیر 1404 ساعت 17:35
نویسنده آرام عزیزی
پژو 207 جدید با گیربکس دوکلاچه و فیس لیفت به بازار می آید

ایران خودرو در برنامه های جدید سود آوری خود اشاره کرده که پژو ۲۰۷ جدید از ظاهری متفاوت و گیربکسی دوکلاچه برخوردار خواهد بود.

ایران خودرو بزرگ ترین خودروساز ایران و خاورمیانه در دی ماه سال ۱۴۰۴ بعد از سالها مدیریت آن دچار تغییر شد. ایران خودرو بعد از ۴۰ سال دیگر در دست مدیران دولتی نیست و فرماندهی آن را بخش خصوصی در دست دارد. با روی کار آمدن بخش خصوصی بسیاری از برنامه های توسعه محصول دچار تغییر شدند و در کنار آن برای ارتقاء سطح محصولات و در کنار دریافت سهم بازار بیشتر پروژه های جدیدی در این شرکت تعریف شد. بعد از چند ماه پس از شروع به کار مدیران جدید این گروه برنامه جدید خود را برای خارج شدن از زیان دهی و سود آوری منتشر کرده است. در اولین بند های ها برنامه جدید ایران خودرو به وضوح اشاره شده است که خودرو پژو ۲۰۷ مورد تغییرات جدی قرار خواهد گرفت.

پژو ۲۰۷ جزء محبوب ترین خودروهای بازار ایران به حساب می آید که به واسطه کلاس بدنه، طراحی عامه پسند و استهلاک معقول توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کند. این خودرو نمونه فیس لیفت شده پژو ۲۰۶ است که در بازار برزیل با نام ۲۰۷ کامپکت شناخته می شود و ایران خودرو نیز با توجه به ظرفیت های تولیدی خود، آن را در سال ۱۳۸۹ به بازار ایران آورد. ایران خودرو در طول سالیان این خودرو را در تیپ های مختلف به بازار عرضه کرد و تمامی نسخه های آن در بازار موفق بودند.

پژو ۲۰۷ جدید با گیربکس دوکلاچه

پژو 207 جدید با گیربکس دوکلاچه و فیس لیفت به بازار می آید

یکی از برنامه های ایران خودرو به محض روی کار آمدن مدیران جدید ساخت گیربکس دوکلاچه در خطوط تولید داخلی بود. ایران خودرو در محصولات دنده اتوماتیک فعلی خود از گیربکس های AT ساخت کمپانی چینی DAE استفاده می کند و به نظر می رسد با این گیربکس چالش های فنی مهندسی دارد. ایران خودرو قصد دارد پژو ۲۰۷ جدید را با گیربکس دوکلاچه روانه بازار کند. در بحث پیشرانه انتظار می رود که ایران خودرو از همان موتور TU5P بر روی این محصول جدید استفاده کند. احتمال عرضه ۲۰۷ جدید با موتور TU5 اتکینسون نیز به دلیلی هماهنگی بهتر موتورهای اتکینسون با گیربکس های دو کلاچه وجود داد. پیشرانه TU5 اتکینسون نسل جدید موتورهای ایران خودرو بوده که در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارد.

فیس لیفت پژو ۲۰۷

۲۰۷ بر مبنای خطوط طراحی پژو در سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ طراحی شده اما به دلیلی هماهنگی مناسب در طراحی و دیزاین هنوز هم از ظاهری جذاب برخوردار است. ایران خودرو بعد از ۱۵ سال از عرضه این محصول جسارت به خرج داد و اعلام کرده که این خودرو را فیس لیفت می کند. فیس لیفت ۲۰۷ برای ایران خودرو به دلیل عامه پسند بودن طراحی آن و الزام به توسعه محصولی با ظاهری بهتر از نسخه اولیه، بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

همچنین ایران خودرو برنامه تغییر در طراحی کابین و بروزرسانی آن را نیز آغاز کرده است. طراحی کابین ۲۰۷ بخصوص در بخش داشبورد از پتانسیل بالای برای بهتر شدن برخوردار بود که دست طراحان ایران خودرو را بازگذاشته است.

ویدیو های پیشنهادی

۲۸ Responses to “پژو ۲۰۷ جدید با گیربکس دوکلاچه و فیس لیفت به بازار می آید”

  1. amir ali گفت:

    ۲۰۷ خیلی قشنگه و اصلا نیاز به فیس لیفت نداره مگر اینکه دستگیره دراشو اسان بازشو کنن یا زاپاسو بیارن تو صندوق یا دکمه شیشه بالابرا بیاد روی در.اونیکه فیس لیفت نیاز داره تاراس

    ۶۵
    ۶۱
    • Allma گفت:

      همون ۲۰۷ ساده مگه مشکلش چی بود ساده و ارزان و همه لوازم ایرانی بعد کم کم هی اومدن به عنوان آپشن از چین قطعات گرفتن گذاشتن روش بعد جالبه قیمتش توی بازار با خودرو سدان دنا پلاس یکیه یا زیاد فرقی نداره آخه ماشین هاچ پک کجا هزینه ساختش با سدانی مثل دنا پلاس که اونم لوازم چینی داره یکیه ؟ بعد من موندم اخه ایران‌خودرو چطور آرم پژو رو میزاره و چرا تا الان پژو شکایت نکرده ،ماشینی که دقیقا همون ۲۰۶ هست که خط تولید ساختش رو ایران‌خودرو خریده و واگذار شده به ایران‌خودرو بعد همون اتاق و موتور گیربکس و دقیقا همون اتاق با چراغهای متفاوت رو به اسم رانا می‌فروشند واقعا به این هوش ذکاوت ایران‌خودرو باید جایزه نوبل داد 😂 خب ماشینهای ساده و بادوام ایرانی رو خط تولیدش رو جمع کردن و این ۲۰۷ ورانا و دنا هم فعلا هست چینی کردین خدایی ماشین از چین وارد کنه ایران‌خودرو بهتره!!!!

      ۱۶
      ۲
      • Saeed گفت:

        سلام .داداش ایران خودرو گناهی نداره که این ملت ایران هست که واقعا سطح سوادمون در خصوص خودرو می‌تونم بگم در حد صفر هستش که فرق بین ماشینا رو نمی‌دونیم …و تازه واسه خریدش سر میشکونیم …وگرنه به قوله خودت رانا رو آورده موتور ۲۰۶ تیو فایو گذاشته رو بدنش یه آرم ایران خودرو هم زده روش بعد اسمشم گذاشته رانا محصول ایران 🤣تنها اون نیستش که آخه ایران خودرو کارش اینه دیگه پژو روا …….کدومو بگم کدومو نگم آخه ……

        ۳
        ۱
    • امیر۲۰۶ گفت:

      بابا کاپوت جلو پنجره خیلی آشغالیه انگار یه رماغ گنده در آورده

      ۹
      ۱
    • Arman گفت:

      مدیر و کنترل دولتی،یک بهونه برای استفاده از تسهیلات دولتی مثل وام های کمکی
      بلا عوض و وام ارزون و وام ارزی با نرخ دولتی و بدون بهره و مالیات ندادن و استفاده از زمین های دولتی و آب و برق و گاز ارزون قیمت بوده،وگرنه شرکت کروز بیش از ۳۰ سال مشغول خرید سهام ایران خودرو و سایپا و بهمن بوده و خیلی سال هست که کنترل کارخونه ها دست شرکت کروز بوده و فقط بعنوان باج،مدیران دولتی و نماینده های مجلس عضوی از لایه های مدیریت کارخونه ها میکرد و از اون سمت از امکانات دولتی استفاده میکرد،مثلا همین الان دلار به قیمت ۷۰تومنی و به شکل حواله ارزی میگیرن و قیمت های فروش ماشینهای ایرانی باید به دلار ۷۰تومنی حساب کنیم

      ۴
      ۰
    • محصن گفت:

      واقعاً نمیفهمم چی این ماشین قشنگه؟بجزاینکه دخترها میپسندن پسرهاهم به عشق اونها میخرن هیچ آپشنی هم نداره وحشتناک هم گرونه..چ جماعت بدبختی داریم

      ۲۲
      ۰
      • محمد گفت:

        ۲۰۷ ماشین خوبیه اما قیمتش بالاست و با این قیمت باید حداقل امکانات روش بزارن و کیفیت رو بالا ببرن با این قیمت بنظرم گرونه ولی بنظرم دنا رو وقتشه فیس لیفت کنن چون ۸ ساله دنا پلاس فیس لیفت نشده و وقتشه نسل ۲ دنا بیاد و از طرفی اگر بتونن پژو۲۰۸ رو بیارن عالی میشه تولید تارا و ری را هم افزایش بدن اره

        بازم ببینم چکار می خوان کنند

        ۶
        ۲
      • ناشناس گفت:

        زباله های ایران خودرو

        ۸
        ۳
    • محمد گفت:

      قیمتش بالاست اگر امکانات روش بزارن مثل صندلی برقی و گرمکن و سردکن صندلی و پاور ویدو و رادارنقطه کور اون موقع با همین قیمت بدن یک چیزی. ولی وقتشه پژو۲۰۸ بیاد

      ۸
      ۱
    • Hamidreza گفت:

      امیر علی عزیز. من خودم ایران خودرویی هستم. ۲۰۷ قدیمی قشنگه حرفی توش نیست. ولی یه مشکل خیلی بزرگ داره به نام حرارت! چون گیربکس اتوماتیک حداقل ۴۰ درصد نیروی ورودی رو تبدیل به حرارت میکنه به دلیل نوع طراحی دماغه و تنگ بودن ورودی هوای تازه، مشکل دفع حرارت داره. به طور مثال، گیربکس اتوماتیک AL4 که روی ساندرو حداقل ۱۰ سال بدون مشکل کار میکنه، امکان نداره تو ۲۰۷ اینقدر کار کنه و حتما یا به مشکل سوختن صفحات کلاچ یا شیر برقی ها بر می خوره که دلیلش فقط و فقط حرارت هست. ۲۰۷ فیس لیفت رو اگه دنبال عکسهاش بگردید که هست، به دلیل تغییر در سبک دهنه ورودی هوا و بزرگ شدن آن، این مشکل را تا حد زیادی حل کرده.

      ۲
      ۰
  2. هادی گفت:

    همینکه ۲۰۷ فیس لیفت رو ، با لوگو ایران خودرو تولید کنید خوبه.
    نه با اون لوگو منسوخ شده پژو که البته خود ۲۰۷ هم پژو واقعی نیست و یه آشغال ایرانی – چینیه.

    ۶۴
    ۴۹
    • Allma گفت:

      دقیقا 😂 موندم با چه رویی آرم پژو رو میزارن تازه همون ۲۰۷ ساده که همون ۲۰۶ تیپ ۵ بود رو هر بار لوازم چینی گذاشتن یه ماشین بی کیفیت ایرانی با سس چینی 😂

      ۵
      ۲
    • 09138245294 گفت:

      داداش داری همینو بخری

      ۲
      ۴
    • اهورا گفت:

      لوگو ایران خودرو رو پژو باشه دیگه پژو حساب نمیشه همون لوگو پژو بهتره رو این ۲۰۷ جدید باشه

      ۴
      ۱
    • یکی از موردهایی که باعث قشنگی خانواده پژو 206 و 207 شده همون لگویه پژوهه البته ایکاش لوگویه 2013 روش تعبیه کنن از قبلی قشنگ تره گفت:

      یکی از مورد هایی که باعث زیبا تر شدن خانواده پژو مانند ۲۰۶ و ۲۰۷ شده لگویه پژو هست ولی اگه لوگویه ۲۰۱۳ به بعد روش نصب شه زیبا تر میشه و اگه ۲۰۷ برزیلی رو تبدیل ۲۰۷ فرانسوی کنن عالی میشه

      ۴
      ۰
    • حیدریان گفت:

      ۲۰۷فقط مدل پایین مدل جدیدا که صد رحمت به پراید

      ۵
      ۱
    • کیسان گفت:

      پسر خوب اولآ در مورد لگو که اظهار نظر آبکی کردی بگم که هنوزم بهترین خودروهای سال اروپا که یکیش که فقط ۶۵ جایزه بین‌المللی گرفته بهت بگم که هنوز داره با لگوی شیر که روی پژو ۴۰۵ و پارس و ۲۰۶ و ۲۰۷ زدن تولید نه فقط اروپا که داخل چین هم با همین لگو تولید میشه منسوخ فکر امثال تو و اونیه که افتخار میکنید به لگوی اسکی رفته از پژو همون اسب مزخرف رو میگم

      ۴
      ۳
    • مجید زرکانی گفت:

      عالیه ولی توجه داشته باشید که قطعات و ماشین های ایران خودرو با دولار رقابت میکنند و باید طوری از لحاظ اقتصاد و وداری مردم تقریبا نزدیک به آن باشد

      ۳
      ۰
    • مجید زرکانی گفت:

      عالیه ولی توجه داشته باشید که قطعات و ماشین های ایران خودرو با دولار رقابت میکنند و باید طوری از لحاظ اقتصاد و نداری مردم تقریبا نزدیک به آن باشد

      ۲
      ۰
  3. نام جاوید وطن گفت:

    یاد فیس لیفت زانتیا افتادم که لقب بدترین فیس لیفت تاریخ از زمان انقراض دایناسورها رو کسب کرد

    ۱
    ۱
  4. نام جاوید وطن گفت:

    یاد فیس لیفت زانتیا افتادم که لقب بدترین فیس لیفت تاریخ از زمان انقراض دایناسورها رو کسب کرد

    ۱
    ۰
  5. Allma گفت:

    مطالب واقعا خوبی بود اتفاقی این سایت وتیتر رو دیدم از اونجایی که خودم یه زمانی این موتور رو دوست داشتم این مطالب جالب و مفید بود ،ولی در مورد موتور باید بگم برای اواخر دهه ۸۰ میلادی هست موتور ساده هست جای تقویت داره ،ولی خود این موتور تا سال ۲۰۰۳ توسط خود پژو فرانسه تولید میشد همون‌طور موتور تیو۵ که اواخر دهه هشتاد میلادی اومد و دهه نود میلادی اومد بازار وتا دهه ۲۰۰۰ تولید شد ویکی از کارهای خوب ایران‌خودرو همین گرفتن امتیاز و لایسنس تیو ۵ بودو انصافا تیو۵ ایران‌خودرو هم کیفیت مناسبی داره ولی حیف نسخه های چینی شده رو دارن روانه بازار میکنن

    ۱
    ۰
  6. امین گفت:

    این خودش فیس لیفته

    ۱
    ۱
  7. مصطفی گفت:

    گیربکس DAE کجا بود، همش لندای هست که به مراتب ضعیفتر از DAE هست

    ۰
    ۲
  8. مصطفی گفت:

    چطور میشه در مورد فیس لیفت یک خودرو مطلب میگذارید، در صورتی که هیچ تصویری ازش ندارید!!
    دیگه اخبار و مطالب سایتتون رو باز نمیکنم.‌

    ۲
    ۰
  9. امیر گفت:

    با سلام
    واقعا خوشحالم دارم جایی زندگی میکنم که انقدر مهندسین و مدیران خلاق داره که این همه خودرو با خلاقیت های خاص خودشون تولید میکنن
    ۲۰۷+ و ۲۰۷ غیر پلاس و ۲۰۷ صندوق دار و ۲۰۷ دوکلاچه و …
    یکی نیست بگه اصلا این ۲۰۷ نیست، خود فرانسه گردن نگرفته.
    خسته نباشید مسئولین و مدیران خلاق و حرفه ای.
    با همین فرمون برید که خوب موفق بودید هستید و خواهید ماند…

    ۲
    ۰
  10. ناشناس گفت:

    خانمها و آقایون
    این بار شاهد تر زدن جدید ایران خودرو هستیم
    این شما و این هم ۲۰۷ فیس لیفت

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.