%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰

کینگ لینگ تاگا به خیابان ها آمد

منتشر شده در 20 تیر 1402 ساعت 12:09
کینگ لینگ تاگا به خیابان ها آمد

کینگ لینگ تاگا پیکاپ وارداتی صنایع خودروسازی پادرا است که به تازگی پلاک شده و در خیابان های کشور دیده می شود. پیکاپی بر مبنای ایسوزو دی مکس که مشخصات فنی قابل قبولی دارد.

بر اساس تصاویرمنتشر شده پیکاپ کینگ لینگ تاگا به خیابان های کشور آمده و جایگاه خود را در بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل کشور به دست آورده است. سال گذشته بود که صنایع خودروسازی پادرا از این پیکاپ جدید پرده برداشت و امسال رسما عرضه این خودرو با پیشرانه بنزینی آغاز شد. کینگ لینگ نشانی چینی است که محصولاتی برمبنای مهندسی ایسوزوی ژاپن را تولید می کند و بر همین اساس پیکاپ تاگا هم محصولی است که اساس مهندسی ایسوزو D-Max را دارد و از این جهت مهندسی قابل قبولی را در این پیکاپ تازه وارد می بینیم.

حتما ببینید : نگاهی به غرفه صنایع خودروسازی پادرا در نمایشگاه شیراز

مشخصات فنی کینگ لینگ تاگا

زیر کاپوت پیکاپ کینگ لینگ تاگا یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود و از آنجا که با یک پیکاپ دو دیفرانسیل طرف هستیم، تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین برای آفرود و بیراهه نوردی در این پیکاپ دیده می شود.

کینگ لینگ تاگا به خیابان ها آمد

در بحث امکانات هم آپشن های نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی ۸ حالته برقی راننده، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، تهویه اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی را در این پیکاپ می بینیم که با این مشخصات می توان گفت که تاگا یک پیکاپ دنده ای فول آپشن محصوب می شود.

قیمت کینگ لینگ تاگا در بازار

با تحویل سری اول این پیکاپ تصور می شد راه تاگا برای پیدا کردن جایگاه مناسب بازار دشوار باشد چراکه رقیبانی با سابقه تر را در این رده داشت. اما با توجه به مبنای مهندسی ژاپنی و امکانات کاملی که در این پیکاپ دیده می شود، این پیکاپ توانست خیلی زود جایگاه خود را در بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل بازار بدست آورد و در حال حاضر در آگهی های فروش خودرو برای این پیکاپ قیمتی در محدوده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام می شود. حالا باید دید با این قیمت پیکاپ صنایع خودروسازی پادرا در برابر رقیبان چگونه عمل می کند و می تواند در بازار موفق عمل کند یا نه.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “کینگ لینگ تاگا به خیابان ها آمد”

  1. چوب الف گفت:

    فقط ۲۵۰۰ چیزی نیست همه میرن میخرن باز خدا خیرتون بده لااقل شما به فکر مردم هستین.

    ۰
    ۱
  2. محمدصالح احدی گفت:

    پیکاپی که هنوز حتی پیش فروش نشده چگونه ۲.۵ میلیارد خریدو فروش می شود

    ۴
    ۰
    • محمد اسماعیلی گفت:

      قیمت این خودرو قطعا پایین تر از اینهاست؛
      متاسفانه شرکت پادرا این پیکاب رو با قیمتی زیر ۲ میلیارد فقــــــط به نمایندگی ها داده و نمایندگی ها هم با مبلغ ۲/۵ میلیارد به مردم میفروشند.

      واقعا جای تعجب داره که چرا شرکت فروش مستقیم رو در برنامه نداره؟!!!

      ۲
      ۰
  3. محمد گفت:

    با این قیمت(۲/۵ میلیارد)، حکم مرگ این خودرو امضاء شده.

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X