گمانههای رسانهای در مورد تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» خلاف واقع است
منتشر شده در 20 اردیبهشت 1404 ساعت 18:00
نویسنده
آخرین خودرو

یک منبع آگاه در شرکت «ایران خودرو» گمانه برخی رسانهها در مورد تغییرات در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت را خلاف واقع خواند.
تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» تکذیب شد
این منبع آگاه گفت: اگرچه هر گونه تغییر و تحول در ذات مدیریت شرکتها برای بهبود روند فعالیت است، اما ثبات مدیریت از اصلیترین اصول مدیریت بخش خصوصی در شرکت «ایران خودرو» به شمار میرود.
وی با تاکید بر این که مدیریت بخش خصوصی در «ایران خودرو» اهتمام جدی به تقویت بخش ارتباطات و امور بین +۹الملل این شرکت دارد گفت: تیم مجرب کارشناسی در حال برنامهریزی برای افزایش کارآمدی و روزآمدی در مسیر سیاستهای تعیین شده توسعه این شرکت است که به صورت تدریجی موثر خواهد
بیشتر بخوانید:
مقایسه طراحی رانا و سهند؛ دور باطلی که ادامه دارد
تاکید رییس شورای شهر تهران بر نوسازی ناوگان عمومی با محصولات ایرانخودرو دیزل
تولید اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو با لگوی جدید
ایران خودرو و بانک تجارت برای تامین مالی و تسهیل در پرداختهای قطعه سازان تفاهم کردند
عدم تناسب نام خودروهای ایرانی با شکوه و معنای نامهاویدیو های پیشنهادی




