ورود رسمی کرمان موتور به آینده صنعت حملونقل

سومین رویداد فرصتهای نوآوری و فناوری کرمان موتور (KITONEXT) در دوم آذر ۱۴۰۴ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. این رویداد یکی از مهمترین برنامههای نوآوری در صنعت خودرو ایران است که هدف آن ایجاد تعامل واقعبینانه میان صنعت و دانشگاه، شناسایی ایدههای نوآورانه و حمایت از فناوریهای آیندهمحور توسط کرمان موتور است.
ابوالفضل خلخالی، معاون توسعه محصول کرمان موتور، بر نقش دانشگاهها در توسعه فناوری تأکید کرد و گفت: همواره شاهد بودهایم که توسعه فناوری در دانشگاهها شکل میگیرد و سپس به مرحله تجاریسازی در صنعت میرسد. ما در کرمان موتور به این روند اعتقاد داریم و مطمئن هستیم که با کمک دانشگاهها میتوان مسیر نوآوری را در کشور سرعت داد.

او با اشاره به برنامه ارائه شده در این دوره، بخش اصلی سخنان خود را به موضوع تاکسیهای پرنده (eVTOL) اختصاص داد و گفت: تاکسیهای پرنده یکی از ترندهای مهم حملونقل در جهان هستند. مطالعات آیندهپژوهانه کرمان موتور نیز نشان داد که این فناوری بهسرعت در حال توسعه است و ضروری است که ما نیز در این حوزه ورود و سرمایهگذاری کنیم.
مزایا و جایگاه فناوری تاکسی پرنده eVTOL
۱-عدم نیاز تاکسیهای پرنده eVTOL به باند پرواز
۲-حذف ترافیک و کاهش زمان جابهجایی تا بیش از ۷۰ درصد
۳-حذف آلودگی صوتی و آلایندگی نزدیک به صفر
۴-هزینههای نگهداری بسیار کم
۵-ریسک سقوط بسیار پایین
۶- امکان خودران شدن بسیار ساده
برنامه کرمان موتور برای ورود به حوزه تاکسی پرنده

معاون توسعه محصول کرمان موتور اعلام کرد: با توجه به روند جهانی حملونقل و ضرورت حضور در فناوریهای آینده، کرمان موتور تصمیم گرفته است وارد حوزه توسعه eVTOL شود و سهمی از این بازار آینده را به دست آورد.
او برنامه زمانی کرمان موتور برای توسعه و ساخت تاکسیهای پرنده را در چهار مرحله و با افق دید ۱۰ ساله تشریح کرد که مرحله به مرحله از حمل بار تا استفاده در موارد اورژانسی و در نهایت تاکسی پرنده چهار نفره پیش خواهد رفت.
خلخالی همچنین از انعقاد تفاهمنامه همکاری با دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: قرار است دفتر پروژه تاکسی پرنده در دانشگاه شهید بهشتی مستقر شود و امکانات لازم برای توسعه این فناوری از سوی کرمان موتور در اختیار تیمهای دانشگاهی قرار گیرد.
توسعه گیربکس هیبرید در کرمان موتور
در این رویداد، دکتر منوچهر منطقی، مشاور و معاون صنایع حملونقل وزیر صمت، با اشاره به تحولات جهانی در حوزه حملونقل هوشمند و خودروهای پاک، بر اهمیت همکاری میان اجزای مختلف زیستبوم صنعت خودرو کشور تأکید کرد.

دکتر منطقی با اشاره به سرمایهگذاریهای صورت گرفته در صنعت خودرو افزود: در سالهای اخیر سرمایهگذاریهای مهمی در زمینه توسعه خطوط تولید خودروهای برقی و هیبرید انجام شده و کرمان موتور نیز هم اکنون در زمینه توسعه و تولید خودروی برقی و گیربکس هیبرید سرمایهگذاری قابل توجهی انجام داده است.
باتوجه به اقدامات شرکتهای سطح یک خودروسازی کشور، میتوان امیدوار بود که در سالهای آینده شاهد تولید و گسترش خودروهای پاک در ایران باشیم.
کرمان موتور با تمرکز بر فناوریهای نوین و همکاری موثر با دانشگاهها، وارد مرحله تازهای از توسعه صنعت حملونقل هوشمند و پاک شده است. از تاکسیهای پرنده eVTOL تا پیشرفت در گیربکس هیبرید، این شرکت گامهایی جدی برای حضور در آینده حملونقل ایران برداشته است.

جک S3 ؛ مشخصات فنی + معرفی
قیمت سدان های مونتاژی بازار – ۵ آذر ۱۴۰۴
قیمت انواع شاسی بلندهای کرمان موتور در بازار – ۲ آذر ۱۴۰۴
افزایش سرمایه شرکت واسپاری کرمان موتور به ۳۰۰ میلیارد تومان توسعه خدمات مالی و تقویت ساختار اعتباری برای ورود به بازار سرمایه





کرمان موتور نماد بی اعتمادی و بی تعهدی !!!!!!!
بزرگترین شرکت خصوصی خودروسازی کرمان موتور به مفاد قرارداد خود پایبند نبوده و در صورت تحویل خودرو با تاخیر، از اجرای مفاد قرارداد عدول کرده و از پرداخت خسارت دیرکرد امتناع می کند و پاسخگو نیست ( صدای مشتری = صفر ) و مشتری را ناچار به طرح شکایت کرده و در غیاب سازمان های ناظر، مشتری خود را سرگردان مراجع قضایی می کند (به همین راحتی) و برخی از مشتریان شرکت کرمان موتور نیز به جهت دوری از شهر تهران و سختی فرآیند طرح شکایت از حق خود منصرف می شوند. این است افتخار کرمان موتور
همچنین پس از تحویل خودرو نسبت به تامین به موقع قطعات آن اقدامی صورت نمی گیرد و صدای مشتری شرکت پاسخگو نیست. صرفا جهت اطلاع
ابتدا موفقیت یک شرکت تعهد به مشتری می باشد…واین شرکت فاتحه…..
اینها همش نقش هست.
کرمان موتور مصوبه ۴۷۳ شورا رقابت را رعایت نمیکنه .
یعنی فاجعه
تاکسی چرنده هم نمیتونید بیارید از چین
پرنده پیشکش
اگر لطف کنید تاکسی های زمینی شهر کرمان و استان کرمان تعویض نمایید تا ابرو حفظ شود
بی تعهد ترین شرکت خودرو ساز که همین الان انبوهی از پرونده های قضایی و طولانی دارد کیفیت مونتاژ بسیار پائین تامین قطعات در حد صفر و پایبندی به قرار دادهای فروش هم صفر
کلاهبردارترین شرکت خودرو ساز که همین الان انبوهی از پرونده های قضایی و طولانی دارد کیفیت مونتاژ بسیار پائین تامین قطعات در حد صفر و پایبندی به قرار دادهای فروش هم صفر
با سلام در بهمن ماه ۱۴۰۳ ثبت نام خودروی j7 انجام دادم و کل پول را یکجا از ما به مبلغ یک میلیارد و پانصد و شصت میلیون تومان در زمان ثبت نام برای نود روز کاری یعنی ۳ ماهه گرفتن در اواخر اردیبهشت به ما پیام دادن که باید نود میلیون تومان نقد یا یک فقره چک به تاریخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۴ دیگر بدهید تا خودرو را تحویل بدهیم اون چک را هم گرفتند و تا زمان وصول چک هم خودرو را تحویل ندادن هیچ در مهر ماه با کلی زنگ و دعوا و جنگ خودرو به دست ما رسید خودرویی که قرار بود سه ماهه و با قیمت قطعی سال گذشته میبایست به دست ما می رسید خودرو هشت ماهه تحویل گرفتیم هر موقع هم تماس میگرفتیم کارشناسان خبره این شرکت همش میگفتند خسارت دیرکرد را پرداخت میکنیم تا امروز که بنده همش دارم پیگیری میکنم میگن که تازه دارن خسارات سال ۱۴۰۳ را محاسبه میکنن نه پرداخت کنند آخه این چه جور مردم داریه این چه جور نان حلال بردن سر سفره زن و بچه هاشونه، بخدا مردم تو این وضع اقتصادی و تورم گرانی که دارن با سیلی صورتشان را سرخ میکنند چرا باید حق مردم بدبخت که اعتماد به این شرکت کردن خورده بشه ای کاش مسئولین یه فکری به حال دل خونین مردم بکنند و مردم به حق و حقوقشان برسند خداوند بابت دلهای شکسته و اینهمه ازیت و آزاری که به مردم میکنند جوابی بی پاسخ نخواهد گذاشت و بی شک به خودشان و خانوادهایشان باز خواهد گشت چون ناله و نفرین مردم پشتشان میباشد اگر به خدا اعتقاد دارین لطفاً پیگیر کار مردم باشین و الا واگذارتون میکنیم به همون خدا.
عملکرد شرکت کرمان موتور بی اندازه خودخواهانه و بدون رعایت حقوق مشتری از حدود خود خارج میشود. به طوریکه پیش فروش هایش وقتی افزایش قیمت میدهد بدون در نظر گرفتن این که مشتری ای که در زمان ثبت نام ۵۰ درصد قیمت را واریز کرده ، در زمان افزایش قیمت بایستی کمتر از ۵۰ درصد واریز کند ایشان نه تنها این موضوع را قایل نیست بلکه خودخواهانه اقدام به دریافت وجه میکند. اگر قدری حیا را کاهش دهم این کار کرمان موتور اخاذی و کلاهبرداری نام دارد . به عنوان یک نفر که این بلا سرم آمده به هیچ عنوان نه از واریزی رضایت دارم چونکه به سختی متحمل فشار مالی در این ایام شدم و نه از افکار این کمپانی و تاسف خوردم که به ناچار مشتری این حقه بازی ها شدم