%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰

جایزه بزرگ میامی ؛ ورشتپن صدرنشین دور زمانگیری، نوریس و آنتونلی در تعقیب او!

منتشر شده در 14 اردیبهشت 1404 ساعت 10:30
نویسنده علیرضا تمدنی
جایزه بزرگ میامی ؛ ورشتپن صدرنشین دور زمانگیری، نوریس و آنتونلی در تعقیب او!

مکس ورشتپن (Max Verstappen) باعملکردی فوق‌العاده‌، جایگاه pole position را در زمانگیری گرندپری میامی کسب کرد.

قهرمان فصل گذشته جهان، در حالی سریع‌ترین زمان را ثبت کرد که در آخرین تلاش خود کمی خطا داشت اما باز هم توانست سریع‌ترین زمان را با ۱.۲۶.۲۰۴ ثبت کند که نشان‌دهنده برتری میلیمتری او نسبت به لندو نوریس (۱.۲۶.۲۶۹) بود. آنتونلی که در روز جمعه و در مسابقه Sprint بهترین نتیجه‌اش را گرفته بود، در جایگاه سوم قرار گرفت؛ این رده، بهترین نتیجه او در سری های تعیین خط تاکنون محسوب می‌شود. اسکار پیاستری در پشت سر آنتونلی، در جایگاه چهارم قرار گرفت و جورج راسل از تیم مرسدس در جایگاه پنجم قرار گرفت.

جایزه بزرگ میامی ؛ ورشتپن صدرنشین دور زمانگیری، نوریس و آنتونلی در تعقیب او!

کارلوس ساینتز در جایگاه ششم به عنوان بهترین راننده تیم ویلیامز ظاهر شد، در حالی که هم‌تیمی او، آلکس آل‌بون، در جایگاه هفتم قرار گرفت. چارلز لکلرک پس از تصادف در روز جمعه و ناکامی در مسابقه Sprint، در جایگاه هشتم قرار گرفت. استبان اوکان از تیم Haas در میان ۱۰ راننده برتر در دور زمانگیری، در جایگاه نهم قرار گرفت و یوکی سونودا از ردبول، در جایگاه دهم قرار گرفت.

جایزه بزرگ میامی ؛ ورشتپن صدرنشین دور زمانگیری، نوریس و آنتونلی در تعقیب او!

شگفتی بزرگ جایی رقم خورد که لوئیس همیلتون، قهرمان افسانه ای هفت دوره جهان، نتوانست زمان بهتری نسبت به دیگران ثبت کند و در جایگاه دوازدهم و در پشت ایزاک هدجار (Isack Hadjar) از ردبول قرار گرفت. همچنین، گابریل بورتولیتو ازKick Sauber  در جایگاه سیزدهم، جک دون از تیم آلپین در رده چهاردهم، و لیام لاسون ازRacing Bulls  در رده پانزدهم قرار گرفتند.

همچنین نیکو هولکنبرگ در جایگاه شانزدهم ایستاد و فرناندو آلونسو که روز سختی را پس از تصادف در روز جمعه داشت، در جایگاه هفدهم قرار گرفت. پیر گسلی (Pierre Gasly)، راننده دیگر تیم آلپین، در جایگاه هجدهم قرار گرفت و پس از او، لنس استرول و اولی بیرمان به ترتیب در رده‌های نوزدهم و بیستم قرار گرفتند.

جایزه بزرگ میامی ؛ ورشتپن صدرنشین دور زمانگیری، نوریس و آنتونلی در تعقیب او!

مسابقه اصلی Grand Prix میامی آمریکا، در فصل ۲۰۲۵ در روز ۱۴ اردیبهشت (۴ می) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در ۵۷ دور برگزار خواهد شد که پس از اتمام مسابقه از طریق آخرین خودرو شما عزیزان را از نتایج آن مطلع خواهیم کرد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X