کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
جک J4
۱,۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی T9
۳,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
ری را
۱,۸۳۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کوییک S
۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
سورن پلاس - XU7P
۸۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
فونیکس آریزو 8
۳,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
رانا پلاس
۹۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۸
بک X3 پرو
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
جک J4
۱,۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی T9
۳,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
ری را
۱,۸۳۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کوییک S
۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
سورن پلاس - XU7P
۸۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
فونیکس آریزو 8
۳,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
رانا پلاس
۹۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۸
بک X3 پرو
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره ۲۳۹!

منتشر شده در 16 تیر 1404 ساعت 17:00
نویسنده علیرضا تمدنی
رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

لاندو نوریس در مقابل تماشاگران خودی در گرندپری بریتانیا به پیروزی رسید؛ این راننده مک‌لارن از هم‌تیمی خود اسکار پیاستری سبقت گرفت و سکوی اول را تصحاب کرد، در حالی که نیکو هالکنبرگ از تیم کیک سائوبر پس از مدت‌ها انتظار در جایگاه سوم قرار گرفت.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

به گزارش آخرین خودرو، با شروع مسابقه در شرایط کاملا خشک، مکس ورشتپن، polesitter، در ابتدا از پیاستری سبقت گرفت اما راننده استرالیایی خیلی زود و همزمان با شروع شدید باران در سیلورستون، از تمامی رقبا جلو افتاد. در حالی که مک‌لارن به سرعت در حال تثبیت پیشتازی خود بود، این برتری با استقرار safety car خنثی شد و ماجرا آغاز شد!

از این لحظه رویدادی پر از هیجان شکل گرفت؛ پیاستری به دلیل کندی بیش از حد هنگام آماده شدن برای رهبری گروه پس از شروع مجدد سیفتی کار، ۱۰ ثانیه جریمه زمانی دریافت کرد، در حالی که لحظاتی بعد، spin ورشتپن باعث شد راننده هلندی به رده ۱۰ تنزل کند.

با تغییر شرایط و روی آوردن رانندگان به لاستیک‌های slick، در ادامه پیاستری در طول پیت استاپ خود جریمه‌اش را ادا کرد و نوریس پیشتاز مسابقه شد و از آنجا نوریس برتری خود را حفظ کرد و در مقابل تشویق تماشاگران، با عبور از خط پایان با زمان ۶.۸۱۲ ثانیه جلوتر از پیاستری، پیروزی خودش را قطعی کرد.

در پشت سر آنها، داستان بزرگتر به لطف هالکنبرگ، راننده آلمانی کیک سائوبر، رقم خورد که به طرز چشمگیری از جایگاه نوزدهم در زمان آغاز مسابقه صعود کرد و در جایگاه سوم پس از ۲۳۹ مسابقه، اولین سکوی خودش را کسب کرد و چالش احتمالی لوئیس همیلتون برای حفظ نتیجه رویایی را با موفقیت دفع کرد.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

همیلتون در اولین مسابقه خود در سیلورستون به عنوان راننده فراری، مجبور شد به مقام چهارم بسنده کند در حالی که ورشتپن پس از spin شدن، به مقام پنجم رسید و پیر گسلی جایگاه ششم مستحکمی را برای آلپین کسب کرد. لنس استرول از استون مارتین که در لحظات در جایگاه ششم را به گسلی باخته بود، هفتم شد و الکس آلبون از ویلیامز هشتم شد. فرناندو آلونسو، دیگر راننده استون مارتین، با کسب مقام نهم از خط پایان عبور کرد، در حالی که جورج راسل با مرسدس، جمع ۱۰ نفر برتر را تکمیل کرد.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

اولی بیرمن در مسابقه خانگی خود امتیازی کسب نکرد، راننده هاس در جایگاه یازدهم قرار گرفت و کارلوس ساینز از ویلیامز در جایگاه دوازدهم و استبان اوکان دیگر راننده هاس در جایگاه سیزدهم قرار گرفتند، البته این راننده فرانسوی در دورهایی از مسابقه با هم تیمی خود بیرمن برخورد کرد. چارلز لکلرک در روزی دشوار برای این راننده فراری، چهاردهم شد. در حالی که یوکی سونودا آخرین راننده‌ای بود که برای ردبول در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

در جدول قهرمانی فصل ۲۰۲۵، اسکار پیاستری (۲۳۴ امتیاز) همچنان صدرنشین است و لاندو نوریس (۲۲۶) و مکس ورشتپن (۱۶۵) در رده های دوم و سوم هستند.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X