شاسی بلندی ویتنامی با قیمت پایه ۵۶۵ میلیون تومان؛ آغاز تحویل وینفست VF 3 به مشتریان


خودروساز ویتنامی وینفست، به طور رسمی عرضه مینی شاسی بلند اقتصادی VF 3 را آغاز کرد. این خودروی برقی در نسخه مجهز به باتری، با قیمت پایه ۳۲۲ میلیون دونگ ویتنام (معادل ۱۲,۸۰۰ دلار یا ۷۸۰ میلیون تومان) به فروش میرسد؛ اما مشتریان میتوانند با انتخاب مدل اشتراکی باتری، این خودرو را با قیمت ۲۳۵ میلیون دونگ ویتنام (معادل ۹,۲۵۰ دلار یا ۵۶۵ میلیون تومان) تهیه کنند.
طبق انتظار در مدل اشتراکی، وینفست مالکیت باتری را حفظ کرده و مشتریان با پرداخت هزینه ماهیانه از باتری استفاده میکنند. این طرح هزینههای اولیه خرید خودرو را کاهش میدهد و برای مدت زمان مالکیت خودرو، مشتریان از خدمات اشتراکی باتری بهرهمند میشوند.

استقبال گسترده در ویتنام
خودروی ویفنست VF 3 با استقبال زیادی در ویتنام مواجه شده است و در مدت ۶۶ ساعت توانسته ۲۷,۶۴۹ پیشسفارش دریافت کند که یک رکورد محلی بالا به شمار میرود. شرکت وینفست در نظر دارد آمار تحویل تا پایان سال ۲۰۲۴ را به ۸۰,۰۰۰ دستگاه برساند.
برنامههای وینفست برای صادرات VF 3
وینفست برنامه دارد خودروی VF 3 را به بازارهای خارجی نیز صادر کند. اولین کشور خارجی که میزبان این خودرو خواهد بود، فیلیپین است. پس از فیلیپین نوبت به اروپا، جنوب شرق آسیا و ایالات متحده آمریکا خواهد رسید تا از سال ۲۰۲۵ میزبان VF 3 باشند.

مشخصات فنی وینفست VF 3
همانطور که قبلا در مطلب مربوط به وینفست VF 3 در راه بازار گفتیم، وینفست VF 3 یک بچه شاسیبلند با جثه کوچک است. ابعاد این خودرو شامل ۳۱۹۰ میلیمتر طول، ۱۶۷۹ میلیمتر عرض، و ۱۶۲۲ میلیمتر ارتفاع میشود. فاصله محوری آن نیز ۲۰۷۵ میلیمتر بوده و ارتفاع از سطح زمین ۱۹۱ میلیمتر اعلام شده است. با وجود ابعاد کوچک، این خودرو میتواند چهار سرنشین را حمل کند.
وینفست VF 3 از یک موتور برقی با ۴۳ اسب بخار قدرت و ۱۱۰ نیوتن متر گشتاور بهره میبرد. این موتور قادر است تا خودرو را در ۵.۳ ثانیه به سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند. باتری ۱۸.۶۴ کیلووات ساعتی به کار رفته در این مینی شاسیبلند میتواند با یک بار شارژ تا ۲۱۰ کیلومتر مسافت را پوشش دهد. این خودرو از فناوری شارژ سریع پشتیبانی میکند و در عرض ۳۶ دقیقه شارژ آن از ۱۰ درصد به ۷۰ درصد میرسد.
شما با این قیمتا مردم رو نمیتونین گول بزنین
دقیقا مثل اون زمان که پرایدتوایران ۱۰۰میلیون بود میگفتید میدن به سوریه ۳میلیون
خیلی خیلی اردک هستید
شاید هم خیلی بوقلمون هستید
هیچی نمیگم تا بسوزین ایران او ایرانی رو به چوخ دادن
خدا نگذره ازتون که مت نمیگذریم
شکر خدا ویتنام چندین سال زیر جنگ آمریکا یک هشتم جمعیت ایران و خاک ایران شاسی بلند تولید کرده مخواهد به ایرانیان بفروشه ان هم بقیمت پراید خاک بر سر مسئولین بی عرضه ما ایرانیان
سه میلیون تومن ؟ واقعا چنین جیزی رو باور هم کردی تو . خخخخخخ .سه میلیون پول چهار چرخش نمیشه . خخخ. چرت و پرته بابا . در روسیه من نمایشگاه خودرو رفتم خودرو ایرانی کوییک هم داشت. قیمتش از پونزده آزار دلار شروع میسد یعنی خیلی گرونتر از ایران . وقتی پرش و جو کردم متوجه شدم . هفت تا هشت هزار دلار حدودا قیمتشه و مابقی هزینه حمل و نقل و گمرک و … است .یعنی سایپا هفت هزار دلار می فروشه ولی اونجا مردم پونزده هزار دلار می خرند .
یه روز با پول توجیبی خودم؛یه پراید خریدم ۳میلیون و۶۰۰هزار تومان.صبح داشتم میرفتم شمال،که تو بزرگراه کاشان یه گردباد کوچک ماشینو از دستم گرفت.رفتم رو باسکول،گفت نیا،اینا باک پر۷۶۰ کیلو هستم.تا اومدم خونه؛فروختمش…
اینم از همون مسخره های ایران خودرو مزخرف هست
مسولین مابازچه سودی ببرن ازاین ماشین یک بارم که شده این اخرکاری به مردم خدمت کنیدنه به جیب خودتون ودولت ترزدین توهمه چی اعتمادصفره ایرانی میمیردذلت نمیپذیرد
این همه ثبت نام ایران خودرو و….اونهم پول پیش گذاشتن خخخخخ حال بهم زن…
ملت شریف همیشه در صحنه نیستند پس اینها ملت مظلوم فلسطین یا عراق و افغانستان هستند که خودرو ثبت نام میکنند و قبلش هم پولش را پرداخت میکنند تا چند و چند سال دیگه ارابه مرگی تحویل بگیرند،
خلایق هرچه لایق از ماست که برماست
برای خرید سبزی فرغون خوبیه از پراید هم بهتره
بنی عباسیان چون مورد لعن و خشم و غضب خدا هستن و نوکر ابلیس از این فرغون ها بیشتر لیاقت ندارن امید که م دم عاقل باشن و نخرند خیلیهاشون که مافیاییند با سر میخورن زمین
بنظر من برای ایرانیها پراید خوبه
پراید که حدود چهار ساله که دیگه تولید نمیشه. حتی در خیابونها و جاده ها هم کاملا محسوسه که داره آرام آرام تعدادش کم و کمتر میشه
خودروهای موزه ای که در ایران با قطعات داخلی و چینی البته از نوع درجه سوم و به درد نخور تولید میشه فقط برا پر کردن جیب آقایان و توله هاشو نه که انحصارات واردات و تهیه قطعات شرکت های خودرو سازی رو قبضه کردن و به قیمت جان و مال مردم به نان و نوایی رسیدن به هیچ قیمتی حاضر نیستن از این سود کلان چشم پوشی کنند و میبینیم ۸۰ ملیون ایرانی رو در عقب ماندگی نگه داشتن و خودروهای پنجاه سال پیش رو هنوز که هنوزه با قطعات بسیار بی کیفیت تر از همیشه به مردم بدبخت آخر به شر ایران میندازن تا یه عده اندک و ناچیز به سود کلان برسن مافیا یعنی این
مسأله مهم عمر باتری ماشین است
سلام صنعت خودرو سازی پدیده مهمی نیست. بزودی علاوه بر ویتنام خودرو های ساخت پاکستان و افغانستان و ….. وارد می شوند.
هیچ کار مثبتی رخ نمیده تا مدیریت اصلاح بشه
هم در سازمان واداره وهم در کشور
حالا هی دلاک و مداح روبزارین مدیر توقع شکستن کمرفقروعقب افتادگی رانیزداشته باشید
این طرز انتخاب مدیرووزیر مثل اینه که توقع داشته باشی در آسمان درخت گلابی بکاری واز زمین به آسمون بارون بیاره
خوب محاله
اون مداح که میشه مدیرکل خودروسازی در بهترین حالت بتونه فقط سیستم راخفظ کنه کهدر۹۰درصدهمین راهم توانایی ندارند
بدبخت ما که دنیامان دست شماست
ویتنام رو آمریکا له کرد دوباره ساخت و در حال پیشرفت سریع است
دوست عزیز اشتباه نکن، ویتنام را آمریکا له نکرد بلکه مثل ژاپن و آلمان، حکومت مذهبی و خرافاتیی دیکتاتوری حاکم بر آنها را نابود کرد و بهشون یاد داد در سایه یک قانون اساسی مدرن و دموکراتیک و دوستی با دنیا چگونه میتوانند پیشرفت کنند، حتی چین هم که یک حکومت کمونیستی است زرنگی به خرج داد و ابتدا از در دوستی وارد بازار آمریکا شد و حالا پیشرفت کرده و سری تو سرها درآورده. همچنین کره جنوبی و چندین کشور دیگه، ولی کشورهایی که سایه ی چپ رو سرشون هست همیشه بدبخت تر و فقیرتر شدند. خصوصا چپ دینی مثل ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و …… ولی عربستان و امارات خودشون را از تعصب مذهبی جدا کردن و قوانین حکومتی را دارن پالایش میکنن و روز به روز پیشرفت بیشتری داشتند. راه حل اصلاح خاورمیانه جراحی و خارج کردن توموری است که در ایران لانه کرده و در منطقه پاستور لانه گزینی کرده و تمام بدنه ی خاورمیانه را نا امن.
ظاهرش که قشنگه ولی کیفیتش معلوم نیست
بخواب بابا پتو یخ کرد، حرف نزنی نمیگن لالی خود تحقیر غرب زده بدبخت مفلوک
به زودی باید شاهد واردات از کشورهای پاکستان و افغانستان باشیم ولی در امر تولید ما هنوز تو پراید و پژو گیر کردیم واقعا جای تاسف داره
فکر نکنم تا حالا کسی به فکر مردم باشه فقط فکر این هسن که کلاه مردم بردارن
در مملکت ما حجاب واجب تره‼️‼️
چه ربطی داره
تا این جماعت دزد هستن جز ماشین درب داغون به مردم تحویل نمیدن ..واقعا که از ویتنام ماشین میارن .ژاپن .آلمان .وجود ندارن .ماشین از ویتنام .افغانستان .پاکستان سلام … این دزدان بندازن بیرون .طراح .و نخبه های وطن بیان ببین چه ها میکنن ..
بعد تو ایران طرف پژو ۱۰سال کارکردش و میخواد ۶۰۰بفروشه😂😂😂😂😂
سلام دوست دارم ببینم دراین چندساله باقیمانده عمرم کشورم ایران پیشرفته ترین کشور دنیا بشه واین آرزو را به قبر نبرم
وقتی خوردرو ساز ایرانی به نیسان رنگ طلایی میگه نیسان آبی تکلیف مملکت بهتر از این نمیشه
مملکت گل و بلبل که میگن همینه
روزی برسه که افغانستان بهتر از ایران بشه
حتی کشورهای جنگ زده عربی
ما فقط بلدیم بلف بزنیم و خودمون گول بزنیم
کاش تولید پراید را متوقف نکرده بودند لا اقل بدست مردم که توان خرید خودروهای گران را ندارند می رسید در سال چقدر شرکت سایپا پراید تولید میکرد
کمبود بی خودرویی را جبران میکرد اونایی که متوقف کردند خدا میداند چقدر زیر میزی گرفتند تا خودروهای دیگر را بفروشند وگرنه چه لزومی داشت با این همه کمبود خودرو داخلی یه خودرو که بیشترین تیراژ را داشت حذف کنند ……. خدا لعنتشون کنند
چرا اینقدر کوته فکری؟؟؟ کل دنیا به فکر ساخت خودرویی بدون رانندگی هستند با قیمت خیلی پایین ولی تو هنوز توقع پراید رو داری ؟؟ آرزو هایمان به کجا داره میره ؟؟؟ آخه این شد زندگی
پراید تولید هممیشد قیمتش اختلاف چندانی با ساینا و کوییک نداشت و با تیبا تقریبا برابر بود
حالا این عکس ها را چرا به ما ایرانیها نشان می دهند و چرا این خبرها را به ما می گویند یعنی این شاسی بلندها را با قیمت پایه ۵۶۵ میلیون تومان؛ به ایرانی ها می خواهند بفروشند!!!!
تازه اگه کسی بخره اگه برقش تمام شد کجا ببره شارژ کنه؟؟؟
کاش تولید پراید را متوقف نکرده بودند لا اقل بدست مردم که توان خرید خودروهای گران را ندارند می رسید در سال چقدر شرکت سایپا پراید تولید میکرد
کمبود بی خودرویی را جبران میکرد اونایی که متوقف کردند خدا میداند چقدر زیر میزی گرفتند تا خودروهای دیگر را بفروشند وگرنه چه لزومی داشت با این همه کمبود خودرو داخلی یه خودرو که بیشترن تیراژ را داشت حذف کنند ……. خدا نعلتشون کنه
میتوانستند کیفتش ببرند بالا
تازمانی که آقایان ارزشی طبل بردشمنی وجنگ بادنیامی کوبند…متاسفانه ایران به لبه پرتگاه ونابودی نزدیکترمیشود…واقتصادش فرسودتر….
من از ماشین سردر نمیارم ولی هر چیزی که ساخت ویتنام باشه کیفیت خوبی داره
نظرات مردم رو از اول که نگاه کردم دیدم یکی نیست که رازی باشه همه ناراضی هستن وهر دولتی هم که میآید ازدقرار معلوم کاری از دستش ساخته نیست دولت جدید هم که نیامده سیل اعتراضها در انتخاب وزیران هم سرازیر شده تا ببینیم چه میشود اگراین دولت هم ناکارآمد باشد چه خواهد شد بقول یکی از دوستان در بالا نوشته بود ویتنام با خاک همراه شده توسط آمریکا امروز از ما خیلی جلوتر هست حداقل در جذب سرمایههای خارجی وساخت کارخانجات بزرگ از کمپانیهای بزرگ دنیا از ما خیلی خیلی جلوتر هستن جرا وچه کسانی مارو به این روز رسانندن وچه کسی باید اینکار را جم کند ما دیگر نمیتوانیم آن پراید رو هم بخریم ما بکجا داریم میرویم آخه چطور ممکن با این حقوقها جوانان ما تشکل خانواده بدن داشتن خودرو دیگر یک آرزوی دست نیافتنی شده یعنی باید با همین فرمان تا کجا پیش برویم لطفا” اگه کسی جوابی داره داه حلی داره بگه شاید راه نجاتی پیدا بشه انشاالله
چیز عجیبی نیست. ایرانی جماعت تحت هر شرایطی ناراصیه همیشه . ما ایرانیها کم کار و بدون حس مسیولیتیم و منافع فردی رو بر منافع جمعی ارجح می دونیم ولی تا دلت بخواد پرتوقعیم .اونی که میره کارگر و تکنسین و مهندس کارخونه میشه یا میره مدیر فلان اداره یا سازمان میشه یا کارمندش یا وزیر و نماینده یا رئیس جمهور میشه یا شهردار میشه یا کارگر فرقی نداره اون هم ایرانیه . یکی مثل خودمون .حتی مسئولین و مدیران ارشد ۶م همین دید رو دارند و اکثرشون نق می زنند ولی خودشون کم کار و بی مسیولیتند مثل اکثر مردم . صمنا این ماشین چندان از نطر کیفی خوب نیست. گلا صنعت خودروسازی ویتنام چیزی مثل هند و ایرانه دبگه
تمام کشورهای جهان سوم از ایران سبقت گرفتند و با تمام قوا پله های پیشرفت و ترقی را دارن طی میکنند
و ما ایرانیا هنوز درحال رجزخوانی برای یزید و معاویه ای هستیم که ۱۴۰۰ سال پیش از بین رفتند
یکی نیست بگه بابا دیگه زمانه عوض شده ، دیگه زمین مبارزه و سلاح مبارزه عوض شده
الان پیشرفت ، ترقی و جهان اولی شدن محکم ترین مشت بر دهان دشمنان است
خود مردم ایران عزیز مقصر اصلی ماجرای ماشینند تا شرکتهای خودرو ساز پول کم میارن اعلام میکنن مردم فردا بفرستیم بانک تا حساب وکالتی باز کنن مردم عزیز اینا قول شش ماهه دادن الان دو سال ماشین تحویل ندادن دقیقا دارن کار شرکتهای حرمی را انجام میدن ولی در چهار چوب قانون با حساب وکالتی من تو ماشینهای قبلی تحویل میدن و در آخر عده ای پول میزنن حساب شرکت میگن بر شکست شده مدیر عامل فرار کرده ،خیلی حرفها هست ولی حتی حوصله نوشتشون هم ندارم
برای کشور خودم بسیار متاسفم که خودرو های داخلی هیچ ارزشی ندارند ولی به قیمت گزاف به فروش میرسند, درتمام دنیا خرید خودرو دغدغه هیچکس نیست جز ایران,کاش میشد کشور رو ۱۰۰ سال به اجاره یک کشور اروپایی میدادن تا حداقل نسل های بعدی در آرامش و آسایش و رفاه زندگی کنن
دمت گرم👍👍👍
ویتنام جنگ زده که جز کاشت برنج صنعت و تولیدی نداشت و پس از جنگ با سرمایه گذاری آمریکایی در صنعت کفش و تولید بزند های غربی راه توسعه را آغاز کرد .و حالا نمونه خودرو تولیدی ویتنام را مقایسه کنید با خودرو های بی کیفیت و بی اصالت و مونتاژی و. ایران!
ساخت خودرو با بدنه های جدید روی پلت فرم های پراید و ۴۰۵ و نیسان آبی …شده کل هنر صنعت خودرو یی که نزدیک یک قرن سابقه فعالیت دارد!
هرجای این مملکت که نگاه کنی هیچ چیز درست نیست!!دولت روضه خوانان بهتر از این نمیشود!
حالا حسرت ویتنام فقیر و کوچک و .را بخوریم!!!
ارزان ترین وسیله که من سراغ دارم نه باتری ونه بنزین وعلف سوز هست برید سراغ الاغ