%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰

فقط و فقط ۳۸۵ میلیون تومان ؛ با سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن آشنا شوید

منتشر شده در 10 مرداد 1403 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن

جنگ قیمتی در هند بالا گرفته و برخی خودروسازان با عرضه تیپ‌هایی جدید که دارای قیمت‌های کمتری هستند، می‌خواهند مشتریان را به سمت نمایندگی‌های فروش خود بکشانند. در تازه‌ترین اقدام این چنینی، شرکت هندی ژاپنی ماروتی سوزوکی نسخه‌ای جدید از ایگنیس را با قیمتی پایین‌تر نسبت به قیمت مدل پایه قبلی معرفی کرده است. این نسخه رادیانس ادیشن نام دارد و با پرداخت تنها ۵۴۹ هزار روپیه، معادل حدود ۳۸۵ میلیون تومان، می‌توان آن را خریداری کرد.

ماروتی سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن در مقایسه با تریم پایه قبلی، ۳۵ هزار روپیه قیمت کمتری دارد. با وجود این، این نسخه امکاناتی را ارائه می‌کند که مجموع ارزش آنها به ۳,۶۵۰ روپیه می‌رسد. این امکانات در نسخه پایه سیگما عبارتند از قالپاق مخصوص برای رینگ ۱۵ اینچی فولادی، بادگیر شیشه‌ها و تزیینات کرومی.

عرضه در سه تیپ

به طور کلی نسخه رادیانس ادیشن در سه تیپ سیگما، زتا و آلفا به فروش می‌رسد. در تیپ‌های زتا و آلفا از آپشن‌ های استفاده شده که در مجموع ۹,۵۰۰ روپیه قیمت دارند. پوشش جدید صندلی‌ها، بالشتک‌های مشکی، زه‌های مخصوص روی درها و بادگیر شیشه‌ها از جمله این آپشن‌ ها هستند.

مشخصات فنی سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن

طبق انتظار در بخش فنی تغییر خاصی دیده نمی‌شود و ماروتی سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن با همان موتور ۱.۲ لیتری بنزینی به فروش می‌رسد. این موتور ۸۳ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور دارد و با گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک ترکیب می‌شود. از جمله رقبای این خودرو در بازار هند باید به هیوندای گرند i10 Nios و سیتروئن C3 اشاره کنیم.

ناگفته نماند جنگ قیمتی به دلیل افت تقاضا برای خودروهای جدید در بازار هند آغاز شده است. در واقع خودروسازان با این حربه می‌خواهند مشتریان را برای خرید محصولات خود و جلوگیری از افت فروش ترغیب کنند.

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “فقط و فقط ۳۸۵ میلیون تومان ؛ با سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن آشنا شوید”

  1. mmd گفت:

    این بیاد ایران میشه ۲میلیارد

    ۶
    ۰
  2. محمد گفت:

    پراید که قدرتش بیشتره

    ۲
    ۳
  3. فردین گفت:

    خخخخخ اسمش از خودش بزرگتره پلیس چجوری میخاد اسمشو‌ تو جریمه بنویسه

    ۲
    ۱
  4. داریوش گفت:

    اسب خودرو ایرانی کجا اسب اونا کجا
    .ایرانی نصف قدرتش صرف استهلاک و اصطکاک قطعات میشه .بنظرم ۸۰ اسب زاپن باندازه ۱۵۰ اسب ایرانی باشه .
    حال بماند اختلاف کیفیت بدنه و آپشن و…

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X