%۱.۸۸
بک X3 پرو
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی T9
۳,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کوییک S
۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
ری را
۱,۸۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
جک J4
۱,۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
رانا پلاس
۹۱۹,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
فونیکس آریزو 8
۳,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
سورن پلاس - XU7P
۸۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۲,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۸
بک X3 پرو
۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی T9
۳,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کوییک S
۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
ری را
۱,۸۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
جک J4
۱,۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
رانا پلاس
۹۱۹,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
فونیکس آریزو 8
۳,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
سورن پلاس - XU7P
۸۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۲,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۴,۰۰۰,۰۰۰

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

منتشر شده در 30 خرداد 1402 ساعت 14:30
معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن نسخه ای جدید از بی وای دی سانگ پر فروش است و عرضه آن به تازگی در چین آغاز شده است.

بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن Champion Edition در دو نسخه تمام برقی و پلاگین هیبرید معرفی شده و در هر دو نسخه می توان سبک جدید طراحی های بی وای دی را دید. طراحی بکار رفته در این مدل دقیقا همان سبکی را دارد که در بی وای دی Seal هم دیده بودیم. البته در ظاهر بین نسخه های برقی و پلاگین هیبرید تفاوت هایی می بینیم. برای مثال جلوپنجره در نسخه برقی بسته است اما در نسخه پلاگین هیبرید جلوپنجره فریم لس را داریم. در جلو و عقب سپر ها حالتی اسپرت تر و برجسته تر دارند و نسبت به آنچه در بی وای دی سانگ معمولی دیده می شد متفاوت هستند.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

مشخصات فنی بی وای دی سانگ پلاس

نسخه برقی از بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن به یک پیشرانه برقی مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۰۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را دارد. البته نسخه ای قویتر هم هم با خروجی ۲۱۸ اسب بخار قابل سفارش است. برای این نسخه باتری هایی با ظرفیت ۷۱ و ۸۷ کیلووات ساعت قابل سفارش هستند که پیمایش ۵۲۰ تا ۶۰۵ کیلومتر را با هر بار شارژ را رقم می زنند.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

در نسخه پلاگین هیبرید پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان تولید نهایت قدرت ۱۱۰ اسب بخار در کنار پیشرانه برقی با توان تولید ۱۹۷ اسب بخار قوای محرکه را تشکیل می دهند و بسته به ظرفیت انتخابی باتری، ۱۱۰ تا ۱۵۰ کیلومتر را می توان در حالت برقی با این نسخه پیمود. از آنجا که بی وای دی از بزرگ ترین و بهترین تامین کنندگان باتری خودرو در جهان است، کیفیت بسیار بالایی را در خودروهای برقی و هیبرید این نشان می بینیم و همیشه فروش بالایی در چین و دیگر بازارهای هدف برای بی وای دی ثبت می شود.

کابین و امکانات

در داخل یک صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۶ اینچی را در وسط داریم که سیستم مولتی مدیای بی وای دی سانگ پلاس را تشکیل داده است. این صفحه همانند دیگر مدل های بی وای دی قابلیت چرخش و تغییر حالت به عمودی و افقی را دارد. کلاستر یا همان جلوآمپر از نوع دیجیتال است و باقی المان های طراحی داخلی دقیقا همان چیزی است که در بی وای دی سیل دیده می شد. در این خودرو امکاناتی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، سنسور نور و باران، سنسور نقطه کور، رادار خطی، ترمز پارک برقیف اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه و… را داریم.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

قیمت بی وای دی سانگ پلاس در نسخه چمپیون ادیشن برقی از حدود ۱۹ هزار دلار آغاز می شود و در نسخه فول قیمت به نزدیک ۳۰ هزار دلار می رسد. در مورد نسخه پلاگین هیبرید هم قیمت بسته به تریم انتخابی در محدوده ۱۷ تا ۲۶ هزار دلار خواهد بود.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X