%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

منتشر شده در 04 اردیبهشت 1404 ساعت 18:46
نویسنده سعید علیپور
عکاس علیرضا پاداش
ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

کانسپت شوتینگ بریک هایپتک ارث، رویکردی تازه نسبت به طراحی خودروهای برقی دارد و چشم‌اندازی نوین برای آینده خودروهای پاک ترسیم می‌کند.

برند هایپتک (HYPTEC) که زیرمجموعه‌ای از گروه خودروسازی جی ای سی آیون محسوب می‌شود، در نمایشگاه بین‌المللی خودروی شانگهای ۲۰۲۵ از تازه‌ترین مدل مفهومی خود با نام EARTH (به معنای زمین) رونمایی کرده است. این کانسپت شوتینگ بریک، رویکردی تازه نسبت به طراحی خودروهای برقی دارد و چشم‌اندازی نوین برای آینده خودروهای پاک ترسیم می‌کند.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

طراحی الهام‌گرفته از گدازه‌های آتشفشانی

هایپتک ارث (HYPTEC EARTH) به‌طور کامل با الهام از عناصر طبیعی خلق شده است. طراحی بیرونی این کانسپت جذاب از حرکت گدازه‌های آتش‌فشانی اقتباس شده و جلوپنجره H ‌شکل آن تصویری از فوران مواد مذاب در دریا را مجسم می‌کند. رنگ مشکی اُبسیدیَن بدنه نیز حس قدرت و ابهت را به این شوتینگ بریک مفهومی می‌بخشد.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

معماری ایمن و سیستم رانندگی هوشمند ADiGO

هایپتک برای ساخت کانسپت ارث، از پلتفرم شینگ لینگ (Xingling) بهره گرفته است. این پلتفرم علاوه بر ساختار مقاوم، به سیستم رانندگی نیمه خودران ADiGO GSD نیز مجهز شده تا تجربه‌ای هوشمند، ایمن و آرام برای سرنشینان رقم زده شود.

معماری ایمن و سیستم رانندگی هوشمند ADiGO

هماهنگی انسان و ماشین با کمک حسگرهای زیستی

یکی از نوآوری‌های جالب توجه کانسپت هایپتک ارث، استفاده از حسگرهای بیومتریک روی فرمان است. این حسگرها میزان فشار دست، اصطکاک و سایر داده‌های فیزیولوژیک را تحلیل کرده و به خودرو امکان می‌دهند به صورت لحظه‌ای پارامترهایی مانند گشتاور و سختی سیستم تعلیق را بر اساس شرایط رانندگی تنظیم کند.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

تعلیق هوشمند با قابلیت درک مسیر در هایپتک ارث

برای افزایش کنترل و پایداری، کانسپت هایپتک ارث به لایدار و دوربین‌های تشخیص چندگانه مجهز شده است. سیستم هوشمند موجود با داده‌های دریافتی از این سخت‌افزارها، شرایط مسیر را پیش‌بینی کرده و به کمک سیستم تعلیق فعال الکترونیکی، وضعیت بدنه خودرو را با دقت بالا تنظیم می‌کند. نتیجه این کار، ایجاد هماهنگی شگفت‌انگیز بین راننده و خودرو در مواجهه با مسیرهای مختلف و تجربه‌ای کم‌نظیر از فرایند رانندگی خواهد بود.

ملاقات با جی ای سی هایپتک ارث (EARTH) در شانگهای؛ تجلی روح زمین در قالب یک خودرو

هایپتک ارث و کابینی سازگار با محیط ‌زیست

برند هایپتک خود را به محیط زیست و کمک به پایداری آن متعهد می‎‌داند. به همین خاطر، این برند کابین کانسپت ارث را با استفاده از مواد دوستدار طبیعت طراحی و تولید کرده است. چرم زیستی، فیبر گندم طبیعی و الیاف بلند از جمله مواد اولیه به کار رفته در کابین مفهومی هایپتک ارث هستند.

پرشیا خودرو قرار است به زودی خودروهای جدید از نشان GAC را به بازار ایران عرضه کند. برندی که روند معرفی کانسپت هایش در نمایشگاه خودروی شانگهای نشان داد که برنامه های بسیار مدرنی برای محصولات آینده خود دارد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X