%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰

منصوری گرند انتری (Grande Entrée) معرفی شد؛ سوپر شاسی بلندی با ۸۲۰ اسب بخار قدرت

منتشر شده در 23 مهر 1404 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
منصوری گرند انتری (Grande Entrée) معرفی شد؛ سوپر شاسی بلندی با ۸۲۰ اسب بخار قدرت

شرکت تیونینگ منصوری بار دیگر با خلق یک پروژه بسیار جذاب، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این پروژه بر مبنای شاسی بلند پرطرفدار مرسدس G کلاس توسعه یافته و منصوری گرند انتری (Mansory Grande Entrée) نام دارد. طبق رسم دیرینه، تیونر پرآوازه آلمانی در این پروژه نیز هیچ حد و مرزی برای تغییرات متصور نشده؛ به همین خاطر هم در نمای بیرونی و هم در زیر پوسته شاهد تحولات چشمگیری هستیم.

تنها هشت دستگاه در جهان؛ نسخه‌ای کمیاب از مرسدس G63

برخلاف تغییرات گسترده ظاهر و باطن، تیراژ تولید پروژه منصوری گرند انتری فوق‌العاده محدود بوده و فقط ۸ دستگاه از آن روی کره خاکی موجود خواهد بود. بدنه این سوپر شاسی بلند هیجان‌انگیز عمدتاً رنگ سفید مات دارد. از آنجایی که نام منصوری به فیبرکربن گره خورده، در گرند انتری هم از این ماده گران‌قیمت در جای جای بدنه استفاده شده است. این موضوع باعث شده بین رنگ سفید بدنه و رنگ مشکی قطعات فیبرکربنی، تضاد زیبایی ایجاد شود.

منصوری گرند انتری (Grande Entrée) معرفی شد؛ سوپر شاسی بلندی با ۸۲۰ اسب بخار قدرت

فیبرکربن در همه جا؛ از سپر تا سقف

در نمای روبرو، سپر استاندارد جای خود را به یک سپر جدید داده؛ جلوپنجره و کاپوت هم بازطراحی شده و از فیبرکربن ساخته شده‌اند. علاوه بر این‌ها، گلگیرها، آینه‌ها، سقف، دستگیره درها، سپر عقب و حتی اسپویلر عقب هم از فیبرکربن هستند. برای ایجاد تمایز، منصوری از الگوی شطرنجی خاص در اجزای فیبرکربنی بهره گرفته است. نتیجه این تغییرات و ظرافت‌ها، ظاهری تهاجمی، خاص و در عین حال لوکس است که تنها از منصوری انتظار می‌رود.

درهایی به سبک محصولات رولزرویس

منصوری برای اینکه ثابت کند با یک پروژه لوکس سر و کار داریم، در نحوه باز شدن درهای عقب بازنگری کرده؛ این درها در پروژه گرند انتری به سمت پشت باز می‌شوند تا محصولات رولزرویس را تداعی کنند.

منصوری گرند انتری (Grande Entrée) معرفی شد؛ سوپر شاسی بلندی با ۸۲۰ اسب بخار قدرت

کابین سفید با جزئیات آبی؛ ترکیبی از جسارت و ظرافت

با وجود جذابیت‌های ظاهری بسیار بالا، شاید جذاب‌ترین قسمت پروژه منصوری گرند انتری داخل کابین آن باشد؛ جایی که لوکس‌ گرایی به اوج خود رسیده است. تقریباً تمام سطوح داخلی با چرم سفید براق پوشیده شده‌اند؛ از صندلی‌ها و رو دری‌ ها گرفته تا داشبورد، فرمان و حتی کف‌ پوش‌ ها. در کنار این طرح غالباً سفید، چرم آبی درخشان به‌ صورت هوشمندانه در نقاط کلیدی به کار رفته تا تضادی زیبا ایجاد شود. منصوری همچنین دریچه‌های تهویه، دکمه‌ها و کنترل‌های اصلی را با رنگ آبی خاص باز طراحی کرده و برای پدال‌ها و کنسول میانی از طرح الماس آبی استفاده کرده است. دکمه استارت موتور هم به سقف منتقل شده تا حس سوار شدن بر یک جنگنده زمینی ایجاد شود!

منصوری گرند انتری (Grande Entrée) معرفی شد؛ سوپر شاسی بلندی با ۸۲۰ اسب بخار قدرت

مشخصات فنی منصوری گرند انتری ؛ افزایش قدرت تا ۸۲۰ اسب بخار

در بخش فنی، پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس G63 به لطف بروز رسانی‌ های مهندسی منصوری، اکنون در گرند انتری ۸۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. تیونر اصالتاً ایرانی، درباره میزان بهبود شتاب و سرعت حرفی به میان نیاورده است.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X