آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۵۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
کوییک S
۶۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
اطلس GL
۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۱
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
هایما ۸S
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۵
ری را
۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
فونیکس آریزو 8
۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی J7
۲,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
شاهین GL
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
سورن پلاس - XU7P
۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
مزدا 3
۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی T9
۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰

مینی ممکن است یک شاسی بلند آفرودی بسازد

منتشر شده در 02 مرداد 1403 ساعت 14:00
نویسنده سجاد کجوری
کانتریمن آفرود

کانتریمن گزینه خوبی برای ایجاد تغییرات و تولید نسخه ای آفرودی از مینی است.

مینی خودروی آفرودی ندارد، اما ممکن است این رویه تغییر کند. مایکل پتیون، معاون مینی آمریکا اخیرا به CarBuzz گفته است که ممکن است یک کانتریمن آفرود به زودی عرضه شود. این به معنی تایید کامل این موضوع نیست، اما نشان می دهد که مینی (Mini) ، حداقل به فکر ساخت نسخه ای برای مسیر های ناهموار است.

مینی آفرود

دلایل زیادی وجود دارد که مینی چنین مدلی را بسازد. به نظر می رسد خریداران از شاسی بلند هایی با قابلیت های آفرودی بیشتر، استقبال می کنند، حتی اگر قابلیت های آفرودی واقعی، در کمترین مقدار ممکن باشند. خودرو هایی مانند شورولت تراورس و هوندا پایلوت اخیرا برای دستیابی به تغییرات کلی در زمینه آفرود، زیر تیغ جراحی رفتند و مورد توجه قرار گرفتند. اکثر برند ها نوعی تریم متمرکز بر آفرود با شاسی بلند های خود ارائه می کنند. مانند سوبارو فورستر ویلدرنس که فورا به ذهن خطور می کند. بنابراین مینی کانتریمن (Countryman) با ارتقا هایی با مضمون آفرود، منطقی به نظر می رسد.

مینی کانتریمن

اگر یک نسخه آفرود از کانتریمن به نتیجه برسد، ممکن است آن چیزی نباشد که شما انتظار دارید. به خاطر داشته باشید که مینی سابقه بسیار طولانی در رالی استیج دارد. کوپر اصلی در روز های اولیه این ورزش، بسیار محبوب بود و مینی مدرن در سال ۲۰۱۱ با کانتریمن وارد WRC شد (البته برای مدت کوتاهی). به جای خودرویی با سیستم کنترل پایین آمدن از تپه و لاستیک های بزرگ آفرودی، نسخه ای با تم رالی، با فاصله بیشتری از زمین و یک بال می تواند در دستور کار باشد. شاید برداشتی از Countryman All4 Uncharted Edition سال گذشته باشد.

به هر حال، در این مرحله فقط حدس و گمان ها باقی مانده است. کانتریمن جدید نقطه شروع خوبی برای محصولی است که بیشتر با ماجراجویی در خارج از جاده هماهنگ است. مدل ۲۰۲۵ اکنون به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می شود و موتور پایه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ آن، ۲۴۱ اسب بخار قدرت دارد. چند اینچ به سیستم تعلیق اضافه کنید، تعدادی صفحه پلاستیکی در اطراف آن نصب کنید، و یک مینی آفرود دارید.

نسخه آفرود کانتریمن
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X