بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰

نبودن لاندو نوریس برای مک‌لارن در گرندپری اتریش تأیید شد!

منتشر شده در 04 تیر 1404 ساعت 16:00
نویسنده علیرضا تمدنی
نبودن لاندو نوریس برای مک‌لارن در گرندپری اتریش تأیید شد!

این تیم تأیید کرد که الکس دان (Alex Dunne)، راننده فرمول ۲، در اولین جلسه تمرینی (FP1) گرندپری اتریش، جایگزین لاندو نوریس خواهد شد؛ همچنین مدیر تیم فراری نیز عنوان کرده است که دینو بگنوویچ (Dino Beganovic)، یکی دیگر از رانندگان فرمول ۲، برای فراری به میدان خواهد رفت.

به گزارش آخرین خودرو و به نقل از تیم مک‌ لارن، دان، که از ماه مه ۲۰۲۴ عضو برنامه توسعه رانندگان مک‌لارن است، در جلسه FP1 آخر هفته اتریش به جای لاندو نوریس، پشت فرمان MCL39 خواهد نشست تا اولین راننده ایرلندی باشد که پس از ۲۲ سال در یک آخر هفته فرمول یک شرکت می‌کند. این راننده ۱۹ ساله در حال حاضر برای تیم Rodin Motorsport در فرمول دو مسابقه می‌دهد و در جدول رده‌بندی سه امتیاز از ریچارد ورشور، نفر دوم، جلوتر است، در حالی که او همچنین به عنوان راننده ذخیره و توسعه برای تیم فرمول E مک‌لارن نیز فعالیت می‌کند.

دان از هشت سالگی کارتینگ را شروع کرد و اولین عنوان قهرمانی کارتینگ اروپایی خود را در مسابقات قهرمانی WSK Champions Cup OKJ در سال ۲۰۱۹ به دست آورد. سپس اولین حضور تک نفره خود را در مسابقات قهرمانی فرمول ۴ اسپانیا در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد و در اولین حضور خود، pole position و سکو را کسب کرد.

در فصل ۲۰۲۲، او در مجموع ۱۶ برد در مسابقات قهرمانی فرمول ۴ بریتانیا، امارات متحده عربی و ایتالیا کسب کرد و قهرمانی فرمول ۴ بریتانیا را به دست آورد، پیش از آنکه سال بعد عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی GB3 را کسب کند. دان سپس برای سال ۲۰۲۴ با MP Motorsport به فرمول ۳ رفت و در آنجا در رده بندی رانندگان در جایگاه چهاردهم قرار گرفت، پیش از آنکه در این فصل به فرمول ۲ راه یابد.

نبودن لاندو نوریس برای مک‌لارن در گرندپری اتریش تأیید شد!

آخرین راننده ایرلندی که در یک آخر هفته گرند پری شرکت کرده بود، رالف فیرمن (Ralph Firman) در سال ۲۰۰۳ بود که در آن سال در گرندپری جردن رقابت کرده بود. الکس دان گفت: «این یک فرصت شگفت‌انگیز است که بتوانم در طول FP1 در اتریش رانندگی کنم. من واقعاً مشتاقانه منتظرم که پشت فرمان MCL39 بنشینم و از تیم در آماده‌سازی برای آخر هفته مسابقه پیش رو حمایت کنم. من برای جلسات به خوبی آماده شده‌ام، در تست‌های خودروهای قبلی در MCL60 شرکت کرده‌ام و وقت خود را در شبیه‌ساز گذرانده‌ام که یک تجربه یادگیری فوق‌العاده بوده است. از زک [براون]، آندره‌آ [استلا] و الساندرو [آلونی براوی] به خاطر اعتمادشان به من متشکرم. این یک گام بزرگ در مسیر پیشرفت من با برنامه توسعه رانندگان مک‌لارن است و من واقعاً از پیوستن به تیم در کنار پیست هیجان‌زده‌ام.»

آندره‌آ استلا، مدیر تیم مک‌لارن، گفت: «خیلی عالی است که می‌توانیم به الکس فرصت مسابقه در دور تمرینی اول را بدهیم و برای او این فرصت ارزشمند را فراهم کنیم که به عنوان بخشی از پیشرفتش، پشت فرمان یک ماشین فرمول یک بنشیند.»

همچنین در تیم دیگر یعنی فراری، بگنوویچ، راننده سوئدی، برای دومین حضور خود در مسابقات فرمول یک فصل ۲۰۲۵، در اتریش وارد کابین فراری خواهد شد؛ پیش از این او در اوایل امسال در بحرین این کار را انجام داده بود.

بگنوویچ، راننده جوان فراری، که در حال حاضر با تیم Hitech TGR در مسابقات فرمول دو رقابت می‌کند، قهرمان مسابقات فرمول منطقه‌ای اروپا و برنده مسابقه در مسابقات فرمول سه است. او در جلسه افتتاحیه در ردبول رینگ، به جای چارلز لکلرک رانندگی خواهد کرد.

نبودن لاندو نوریس برای مک‌لارن در گرندپری اتریش تأیید شد!
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X