سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

هوندا سوپر-وان معرفی شد؛ هاچبکی اسپرت و کوچک با پیشرانه برقی و شبیه‌ساز گیربکس دستی

منتشر شده در 10 آبان 1404 ساعت 10:12
نویسنده سعید علیپور
هوندا سوپر-وان معرفی شد؛ هاچبکی اسپرت و کوچک با پیشرانه برقی و شبیه‌ساز گیربکس دستی

در فستیوال سرعت گودوود بود که شرکت هوندا از هاچبک جذاب سوپر-وان (Super-One) در قالب یک مدل مفهومی رونمایی کرد. این مفهومی حالا در نمایشگاه صنعت حمل و نقل ژاپن در قالب یک پروتوتایپ معرفی شده است. در این مدل پوشش‌ های استتاری از هوندا سوپر-وان حذف شده، به همین خاطر جزئیات بیشتری از بدنه آن در معرض دید قرار دارد.

طراحی ظاهری اسپرت و جوان پسند

اگرچه هاچبک برقی سوپر-وان از ظاهری بانمک و در عین حال جوان‌پسند برخوردار است، اما برخی هوندا e را از آن جذاب‌تر می‌دانند. این هاچبک در دسته خودروهای کی طبقه‌بندی می‌شود، زیرا جثه بسیار کوچکی دارد. در نمای ظاهری این خودرو خیلی شبیه نسل دوم N-One دیده می‌شود، مدلی که عرضه آن پنج سال قبل آغاز شد.

هوندا سوپر-وان

بهره‌مندی از پلتفرمی اختصاصی و کابینی متفاوت

با وجود شباهت قاب توجه، هوندا تأکید می‌کند سوپر-وان بر اساس پلتفرمی جدید توسعه پیدا کرده است. این پلتفرم در ساخت سایر اعضای سری N به گرفته می‌شود. این کمپانی ژاپنی گفته علی‌ رغم شباهت‌های ظاهری، در داخل کابین اوضاع کاملاً متفاوت است. برای اثبات این ادعا، هوندا به دسته دنده کوچک‌تر و استفاده از دریچه‌های مربعی‌ شکل سیستم تهویه به جای دریچه‌های گرد در سوپر-وان اشاره می‌کند.

هوندا سوپر-وان و شبیه‌سازی موتور بنزینی و گیربکس دستی

هوندا در زمان فعلی در رابطه با مشخصات فنی سوپر-وان حرفی به میان نیاورده، ولی تأیید کرده که این خودرو به حالت تقویت مجهز شده است. به لطف این حالت، هاچبک برقی هوندا خصوصیات اسپرت‌تری پیدا کرده و می‌تواند لذت بیشتری برای راننده به ارمغان بیاورد. اما نکته جالب اینکه با وجود برقی بودن پیشرانه، هنگام فشردن پدال گاز صدای پیشرانه به گوش راننده می‌رسد. این صدای شبیه‌ سازی‌ شده از بلندگوهای داخلی پخش می‌شود. در کنار این باید گفت هوندا سوپر-وان تعویض دنده یک گیربکس هفت سرعته را برای راننده شبیه‌سازی می‌کند تا حس رانندگی با یک خودروی دستی را ایجاد نماید.

هوندا سوپر-وان و شبیه‌سازی موتور بنزینی و گیربکس دستی

زمان عرضه و بازارهای هدف

احتمال می‌رود هوندا سوپر-وان علاوه‌بر سرزمین مادری، در سایر بازارها نیز عرضه شود. در این صورت احتمالاً جثه آن رشد خواهد کرد. آنطور که هوندا وعده داده، نسخه تولیدی این خودرو در سال ۲۰۲۶ وارد بازار ژاپن خواهد شد. بعد از ژاپن نوبت به انگلستان و سپس بازارهای منتخب در آسیا و اقیانوسیه خواهد رسید.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X