%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

منتشر شده در 06 آبان 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

پس از گذشت شش سال از معرفی نخستین نسل، کراس اوور کوچک و محبوب هیوندای ونیو (Hyundai Venue) وارد نسل جدید خود شده است. این خودرو که در بیشتر بازارهای جهانی عرضه می‌شود، اکنون در هند با طراحی تازه، ابعادی بزرگ‌تر و کابینی پیشرفته‌تر به میدان آمده تا بیش از پیش رقبا را به چالش بکشد. شاید بدانید در اروپا هیوندای مدل بایون را به عنوان جایگزین ونیو در سبد محصولات خود دارد.

چهره‌ای جدید با چراغ‌های دوگانه و جلو پنجره عریض

طراحی بیرونی هیوندای ونیو ۲۰۲۶ از مدل کوچک‌تر اکستر الهام گرفته شده؛ به همین خاطر برخلاف چهره اسپرت نسل پیشین، حالا این نسل از ظاهری زمخت‌تر، مربعی‌ تر و آفرودی‌ تر برخوردار است.

در نمای جلو، ونیو جدید از چراغ‌های دو تکه مدرن بهره می‌برد. هیوندای چراغ‌های روشنایی در روز این نسل را «شاخ دوقلو» نامیده است. این چراغ‌ها در زیر کاپوت از طریق یک نوار سرتاسری به هم متصل شده‌اند. جلو پنجره مستطیلی بزرگ در کنار سپر عضلانی ظاهری خشن و مستحکم به این نسل از ونیو بخشیده است.

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

در نمای جانبی، خطوط برجسته و گلگیرهای تراش‌خورده به سبک هیوندای توسان، در کنار تزئینات براق ستون C و ارتفاع بیشتر بدنه، ظاهری قدرتمندتر ایجاد کرده‌اند. رینگ‌های ۱۶ اینچی الماسی در کنار ریل‌های سقفی بلندتر، مکمل جذابیت‌های این نما هستند. در بخش عقب، چراغ‌های اصلی از نوع سرتاسری هستند و مثل سپر جلو، سپر حاضر در این نما نیز ساختار مقاومی دارد.

ابعاد نسل دوم هیوندای ونیو

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ نسبت به قبلی تغییراتی را در جثه خود تجربه کرده؛ در این نسل ارتفاع بدنه ۴۸ میلی‌متر و عرض آن ۳۰ میلی‌متر افزایش یافته است. فاصله محوری نیز با ۲۰ میلی‌متر رشد به ۲۵۲۰ میلی‌متر رسیده؛ با وجود این تغییرات، طول کلی همچنان در رقم ۳۹۹۵ میلی‌متر ثابت باقی مانده است.

ابعاد هیوندای ونیو ۲۰۲۶

کابین دیجیتالی با دو نمایشگر بزرگ

کابین هیوندای ونیو جدید بیشترین تغییرات را داشته است. در این بخش از یک پنل خمیده پانورامیک استفاده شده که از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی میزبانی می‌کند. داشبورد بازطراحی‌شده با دریچه‌های تهویه مدرن و نوشته‌ VENUE روی بخش میانی آن، در کنار کنسول مرکزی جدید، فضای داخلی را مدرن و بروز نشان می‌دهد. کنترل‌های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع حفظ شده، اما چینش متفاوتی دارند. غربیلک فرمان نیز متحول شده و مثل آیونیک ۵ نماد با نماد چهار نقطه طراحی شده است. ترکیب رنگ کابین شامل آبی تیره و خاکستری روشن بوده و با نورپردازی محیطی و روکش چرمی صندلی‌ها تکمیل می‌شود.

هیوندای ونیو ۲۰۲۶

توجه بیشتر به راحتی سرنشینان عقب

هیوندای در نسل جدید ونیو توجه ویژه‌ای به فضای سرنشینان عقب داشته است. صندلی‌های عقب اکنون دارای قابلیت تنظیم زاویه پشتی هستند و برای راحتی بیشتر، سایه‌بان‌های جانبی و دریچه تهویه مخصوص عقب در نظر گرفته شده است. به لطف افزایش فاصله محوری و طراحی هوشمندانه پشتی صندلی‌های جلو، فضای پا برای سرنشینان عقب به طور محسوسی افزایش یافته است.

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

مشخصات فنی هیوندای ونیو ۲۰۲۶

با وجود تغییر نسل، هیوندای تصمیم گرفته ونیو جدید را با همان پیشرانه‌ های قبلی عرضه کند. در کشور هند این کراس اوور با همان موتورهای ۱.۲ لیتری بنزینی تنفس طبیعی، موتور ۱ لیتری توربو شارژ و موتور ۱.۵ لیتری توربو دیزل قابل انتخاب خواهد بود. این موتورها به ترتیب ۸۲، ۱۱۸ و ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارند. بسته به تیپ نیروی پیشرانه از طریق گیربکس دستی، اتوماتیک یا CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مشخصات فنی هیوندای ونیو ۲۰۲۶

هیوندای ونیو ۲۰۲۶، کوچک اما پیشرفته

با طراحی باوقارتر، کابینی دیجیتالی و تجهیزات مدرن و بروز، نسل جدید هیوندای ونیو نشان می‌دهد که حتی در کلاس کراس اوورهای کوچک نیز می‌توان ترکیبی از زیبایی، فناوری و کارایی را ارائه کرد. این خودرو، به ‌ویژه در بازار هند، نقش پررنگی در تثبیت جایگاه هیوندای در بخش کراس اوورهای جمع و جور ایفا خواهد کرد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X