کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰

پس از هواوی و شیائومی ؛ میزو هم وارد عرصه خودروسازی می‌شود

منتشر شده در 09 مرداد 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
میزو خودروسازی

برخلاف شرکت اپل که از ورود به صنعت خودروسازی منصرف شد، کمپانی‌های چینی فعال در حوزه فناوری‌های دیجیتال یکی پس از دیگری به دنبال خودروساز شدن هستند. پس از هواوی و شیائومی، حالا نوبت به شرکت میزو رسیده تا پس از اختصاص سهمی از بازار موبایل به خود، در اندیشه کسب سهم از بازار خودرو نیز باشد.

عرضه اولین خودروی میزو تا پایان سال

شاید بدانید شرکت میزو در سال ۲۰۲۲ توسط جیلی خریداری شده و مالکیت ۷۹ درصد از سهام آن در اختیار این هلدینگ بزرگ است. آنطور که یکی از مدیران این شرکت اخیراً در همایشی داخلی اعلام کرده، اولین خودرو با نشان میزو احتمالا تا آخر سال از راه خواهد رسید. به گفته لیائو شینگ هونگ، خودروی میزو در مقایسه با محصولات دیگر خودروسازان سنتی عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

الگوبرداری از شیائومی

گفته می‌شود میزو می‌خواهد در زمینه خودروسازی از شیائومی الگوبرداری کند. بر اساس برخی گزارش‌ها اولین خودروی این شرکت DreamCar MX نامگذاری شده و توسط شرکت مادر یعنی جیلی، تولید خواهد شد. ظاهراً طراحی این خودرو نهایی شده و میزو این مرحله را طی کرده است.

خودروی میزو احتمالاً بر اساس پلتفرم SEA توسعه پیدا می‌کند. این پلتفرم به جیلی تعلق دارد و شمار زیادی از محصولات جدید کمپانی بر مبنای آن ساخته می‌شوند. تصاویر اولیه حکایت از آن دارند که این خودرو سدانی با ابعادی مشابه به لینک اند کو Z10 خواهد بود.

خودرو میزو

برای استقبال از اولین خودرو، میزو اوایل امسال جامعه مجازی DreamCar MX را در شبکه‌های اجتماعی بنیانگذاری کرد. با این کار میزو علاقه‌مندان و طرفداران خود را در فرایندهای طراحی و تولید سهیم می‌کند، ضمن اینکه انتظارات آنها از اولین خودروی کمپانی مشخص می‌شود. در نتیجه محصول نهایی با سلیقه‌ها و نیازهای مشتریان بالقوه هماهنگی و مطابقت بالایی خواهد داشت.

شاید بدانید میزو در زمینه تولید موبایل سابقه طولانی دارد و جزو رقبای مستقیم شیائومی به حساب می‌آید. این شرکت در سال ۲۰۰۳ با هدف تولید لوازم الکترونیکی تاسیس شد. اما در سال ۲۰۰۸ میزو به تولید تلفن همراه هوشمند رو آورد. با توجه به رقابت شدیدی که بین دو کمپانی وجود دارد، احتمالاً ورود شیائومی به عرصه خودروسازی باعث شده میزو هم تصمیم مشابهی بگیرد.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “پس از هواوی و شیائومی ؛ میزو هم وارد عرصه خودروسازی می‌شود”

  1. Payam j گفت:

    قضیه همون وامست دیگه. چین‌میگه وام میدمت کارتو راه بنداز کامل فروش کن کامل بعدا بیا پرداخت‌کن قسطی بدون ترس از چیزی.
    کاش ایران اینجور بود اینجا دو تومن وام‌بخای باید پنج تومن پس‌بدی از اولش کارمز کم‌میکنن از اولش کلی ضامن ووو. یا از این بانکای جدید وام‌‌میگیری همون لحظه پول تو حسابه تمام‌کاراشم‌اینترنتیه ولی سودش بالاست قسطش بالاست. حالا اونارو ببین چطور کسب‌کار راه میندازن و مارو ببین. اینجا فرت فرت شرکت ثبت میکنن ملتم‌میان سزمایه میخوابونن‌تهش جم‌میکنن میرن یمی ایران فقط کلاه بردار دزد توشه.‌بخدا چند وقت پیش شرکت ی‌شزکت سمت ما بود ماشین زود تحویل میداد خیلیپ‌تحویل داد با قیمت‌کارخونه اونروز شنیدم بارو بستن اساسی فرار کردن ملتم باقی رو هوا

    ۱
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X