%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰

کانسپت جنسیس G70 Track Day Special معرفی شد؛ رقیب کره‌ ای ب ام و M3

منتشر شده در 14 اردیبهشت 1404 ساعت 14:04
نویسنده سعید علیپور
کانسپت جنسیس G70 Track Day Special معرفی شد؛ رقیب کره‌ ای ب ام و M3

پس از نزدیک به هشت سال حضور در بازار، بالاخره شرکت جنسیس نسخه‌ای از سدان اسپرت G70 را معرفی کرده که توانایی رقابت با ب ام و M3 را دارد. اما نکته نه چندان جالب اینکه از این نسخه فقط و فقط همین یک دستگاه ساخته شده و در حقیقت مدلی مفهومی به شمار می‌شود! صحبت از کانسپت جنسیس G70 Track Day Special است، خودرویی که برای استفاده در پیست معرفی شده و کاملاً آماده نبرد دیده می‌شود.

همانطور که از نام جنسیس G70 Track Day Special پیداست، این خودرو با هدف تجربه هیجان در پیست بهینه‌سازی شده است. به گفته برند لوکس کره‌ای، برای دستیابی به عملکردی مناسب، بخش‌هایی مثل سیستم تعلیق و بلبرینگ‌های اکسل تقویت شده و رینگ‌های استاندارد جای خود را به رینگ‌های ۱۹ اینچی OZ مدل Estrema GT داده‌اند. این سدان اسپرت روی تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4S حرکت می‌کند.

ورودی‌های هوا روی کاپوت، بندهای یدک‌کش و اسپویلر بزرگ عقب به بیننده تأکید می‌کنند که با خودرویی آیرودینامیک و قدرتمند سر و کار دارد! همه این ویژگی‌ها نشان می‌دهند جنسیس این خودرو را برای رقابتی جدی در پیست ساخته است، هرچند فقط به صورت یک مفهومی!

کانسپت جنسیس G70 Track Day Special معرفی شد؛ رقیب کره‌ ای ب ام و M3

الهام‌گرفته از تاکسی نوربرگ رینگ جنسیس

کانسپت جنسیس G70 Track Day Special از پروژه معروف این برند در پیست نوربرگ رینگ اقتباس شده است. در آن پروژه، علاقه‌مندان می‌توانستند بر نسخه‌ای ارتقا یافته از G70 سوار شده و تجربه حضور در جهنم سبز (لقب پیست نوربرگ رینگ) را کسب کنند. طرح نارنجی رنگ بدنه و تنظیمات تایر و سیستم تعلیق نیز از همان پروژه گرفته شده است.

کانسپت جنسیس G70 Track Day Special معرفی شد؛ رقیب کره‌ ای ب ام و M3

بدون تغییر در قوای محرکه، اما همچنان سریع

جنسیس در مورد مشخصات فنی این نسخه مفهومی اطلاعاتی منتشر نکرده، اما با توجه به شباهت با نسخه تاکسی، می‌توان حدس زد که از همان موتور ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری تویین توربو استفاده شده است. این پیشرانه توان تولید ۳۶۵ اسب بخار و ۳۷۴ نیوتن ‌متر گشتاور را دارد و نیرو در آن از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

کانسپت جنسیس G70 Track Day Special معرفی شد؛ رقیب کره‌ ای ب ام و M3

احتمال کم تولید انبوه با وجود جذابیت‌های زیاد

جنسیس سابقه طولانی در معرفی خودروهای مفهومی اسپرت بدون تولید انبوه آنها دارد. بنابراین بعید است G70 Track Day Special روزی راهی خط تولید شود، هرچند ظاهر آن کاملاً آماده تولید به نظر می‌رسد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X