%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰

کیا K3 ؛ نسل جدید ریو با ظاهری مدرن

منتشر شده در 19 مرداد 1402 ساعت 13:00
کیا K3 ؛ نسل جدید ریو با ظاهری مدرن

بالاخره بعد از انتشار تیزرهای پیش نمایشی، کیا K3 معرفی شد. خودرویی که با ظاهری متفاوت عرضه می شود و جایگزین نسل قبل ریو را خواهد شد.

نسل جدید کیا K3 در مکزیک رونمایی شد. اگرچه که کد K3 از مدل های کیا را با سراتو و فورته می شناختیم اما این بار کمپانی کیا مدل K3 را به عنوان نسل جدید از ریو معرفی کرده است. در واقع کیا K3 در جایگاهی بین فورته یا همان سراتو و ریو قرار می گیرد. از نظر ابعاد این سدان ۴,۵۴۵ میلیمتر طول دارد که از ریو بزرگ تر می شود و اندکی از سراتو کوتاه تر است. از نظر میزان فضای داخلی هم دقیقا این جایگاه میانی برای K3 حفظ شده است.

کیا K3 ؛ نسل جدید ریو با ظاهری مدرن

طراحی کیا K3

طراحی بدنه بسیار آشنا بنظر می رسد چراکه المان های مشترکی زیادی با کیا K5 دیده می شود. جلوپنجره همچنان امضای طراحی تایگر نوز را دارد و چراغ های روشنایی روز بصورت خطی و با الگوی J طراحی شده اند. در قسمت پایین ورودی های هوا در ابعاد بزرگ و همرنگ با جلوپنجره طراحی شده اند و به طور کلی طراحی در جلو جذاب و مدرن است. در عقب باز هم الگوهایی شبیه به K5 را در این خودرو می بینیم. البته در این قسمت شباهت های هم به مدل برقی EV6 دیده می شود.

کیا K3 ؛ نسل جدید ریو با ظاهری مدرن

کابین و امکانات

طراحی داخلی سبک جدید کیا در باقی محصولات را دنبال می کند.یک پنل یکپارچه را در جلو داریم که دو صفحه نمایش جلوآمپر دیجیتال (۴.۲ اینچ) و مالتی مدیا (۱۰.۳ اینچ) را در خود قرار داده است. اتصال بدون سیم اپل کارپلی و اندروید اتو را بصورت استاندارد در کیا K3 داریم و متریال هم بنظر با کیفیت می آیند. در مجموع در داخل کابین سدان جدید کیاموتورز همان سبک طراحی دیگر خودروهای جدید این نشان را داریم و کیا از فرمول برنده در اتاق این سدان استفاده کرده است.

کیا K3 ؛ نسل جدید ریو با ظاهری مدرن

مشخصات فنی کیا K3

زیر کاپوت نسخه پایه یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۲ اسب بخار را دارد. در نسخه GT لاین پیشرانه از نوع دو لیتر تنفس طبیعی است که خروجی ۱۵۰ اسب بخار را ثبت می کند. قدرت در هر دو نسخه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT و یا دستی به چرخ های جلو می رسد.

کیا K3 ؛ نسل جدید ریو با ظاهری مدرن

همانطور که اشاره شد کیا K3 در مکزیک و مختص بازار آمریکای لاتین طراحی شده و هنوز مشخص نیست این خودرو را در چه بازارهای دیگری خواهیم دید. از آنجا که اخیرا نام K5 برای اپتیما در بازار های هدف در نظر گرفته شد، بعید نیست در آینده K3 هم جایگزین سراتو در بازارهای دیگر شود. البته باید دید کمپانی کیا در این مورد چه تصمیمی خواهد گرفت.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X