%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰

کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا معرفی شد؛ پیکاپی از آینده با بیش از ۲۱۰۰ اسب بخار قدرت

منتشر شده در 24 دی 1403 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا

ایتال دیزاین سال گذشته با یک کانسپت جذاب به نام کوینتسنزا (Quintessenza) در نمایشگاه CES حاضر شده بود. این شرکت دوباره با این مفهومی به لاس وگاس بازگشته است. مدلی که در این دوره به نمایش گذاشته شده، تغییراتی داشته و در مقایسه با مفهومی سال قبل پیشرفته‌تر شده است.

کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا با وجود حفظ طراحی خارجی سال گذشته، اکنون از فناوری جدید موتورهای الکتریکی Elaphe بهره می‌برد. این فناوری شامل یک موتور جداگانه در هر چرخ می‌شود. به لطف این ویژگی قدرت پیشرانه و توانایی‌های حرکتی کوینتسنزا اکنون در سطح بالاتری قرار دارد.

ایتال دیزاین کوینتسنزا

فناوری پیشرفته موتورهای Elaphe

موتورهای الکتریکی Elaphe که با فناوری «سونیک ۱» شناخته می‌شوند، می‌توانند در شرایط عادی ۲۰۰ کیلووات یا ۲۶۸ اسب بخار قدرت تولید کنند. اما در شرایط خاص، برای لحظاتی بیشینه قدرت هر یک از این موتورها به ۲۵۵ کیلووات یا ۳۴۱ اسب‌ بخار می‌رسد. اما موتورهای جدیدی که ایتال دیزاین در کوینتسنزا استفاده کرده، حتی از این هم قدرتمندتر هستند. به گفته این شرکت، چهار موتور الکتریکی موجود در کوینتسنزا، مجموعاً ۱۶۰۰ کیلووات، معادل ۲۱۴۵ اسب‌ بخار قدرت تولید می‌کنند!

طراحی کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا

طراحی نوآورانه و انعطاف‌پذیر

کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا به صورت یک پیکاپ کوپه طراحی شده و صندلی‌های آن دارای چینش ۲+۲ هستند. صندلی‌های عقب این وانت مفهومی گردان هستند و قابلیت چرخش به سمت پشت یا جلو را دارند. در حالت چرخش به عقب، سرنشینان می‌توانند منظره‌ای باز از پشت خودرو را پیش روی خود داشته باشند. این ویژگی خودروی نوستالژیک سوبارو «برات» را در ذهن تداعی می‌کند.

طراحی داخلی کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا

سرمایه‌گذاری جدید ایتال دیزاین در ایالات متحده

ایتال دیزاین برنامه‌های بزرگی در سر دارد. این شرکت می‌خواهد با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری، دفتر مرکزی جدیدی در بلومفیلد میشیگان افتتاح کند. این مرکز خدماتی از جمله طراحی، مهندسی، نمونه‌سازی، تست و توسعه کامل خودرو را ارائه خواهد داد. آنتونیو کاسو، مدیرعامل جهانی ایتال ‌دیزاین، در این ‌باره گفته:

«ایالات متحده نقش کلیدی در استراتژی جهانی ما ایفا می‌کند. با نزدیک به شش دهه تجربه در صنعت خودرو، ما شریک مناسبی برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه به مشتریان آمریکایی هستیم.»

قیمت کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا

آینده کوینتسنزا؛ موزه یا خیابان؟

با وجود جذابیت‌های بسیار، احتمال تولید کانسپت ایتال دیزاین کوینتسنزا پایین به نظر می‌رسد، چرا که تقاضا برای پیکاپی با این مشخصات که در صورت تولید قطعاً قیمت خیلی زیادی هم خواهد داشت، قابل توجه نخواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X