%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰

بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جذاب یا بسیار افراطی؟

منتشر شده در 02 آذر 1404 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جذاب یا بسیار افراطی؟

چند روز قبل بود که شرکت بنتلی با رونمایی از کانتیننتال جی تی سوپر اسپرتس سروصدای زیادی برپا کرد. این خودرو با وجود جذابیت‌های ظاهری و فنی بسیاری که دارد، در برابر پروژه جدید منصوری سر به زیر و مظلوم دیده می‌شود! در این پروژه، منصوری بنتلی کانتیننتال جی تی را زیر تیغ جراحی خود برده و طبق رسم دیرینه خود، آن را بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی ارتقا داده است.

پروژه‌ای بدون محدودیت در تغییرات در ظاهری

به گزارش آخرین خودرو، بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری اگرچه بر پایه مدل استاندارد توسعه پیدا کرده، اما به دلیل حجم بالای تغییرات، می‌تواند نسخه جدید سوپر اسپرتس را از کانون توجه خارج کند! تغییرات اعمال‌شده توسط بنتلی روی نسخه سوپر اسپرتس کاملاً آیرودینامیک و حساب‌شده هستند و ظاهری شیک و هماهنگ ایجاد کرده‌اند. اما منصوری مسیر متفاوتی را برگزیده و مقدار فراوانی فیبرکربن را روی این کوپه لوکس پاشیده است!

منصوری بیشترین تغییرات را در قسمت جلوی بنتلی کانتیننتال جی تی اعمال کرده است. در این بخش هر جا را مشاهده نمایید، فیبرکربن را به وفور خواهید دید. اجزایی مثل هود، جلو پنجره، تیغه‌های سپر و اسپلیتر همگی جنسی از این ماده سبک و در عین حال مقاوم دارند.

بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جذاب یا بسیار افراطی؟

تغییرات بنتلی کانتیننتال تیونینگ منصوری تنها به بخش جلو محدود نشده است. این تیونر پرآوازه جهان خودرو در قسمت‌هایی مثل درها، قاب آینه‌ها، رکاب‌ها و همچنین سایه‌بان کوچک بالای شیشه عقب از فیبرکربن بهره گرفته؛ اسپویلر دوم روی درِ صندوق و دیفیوزر بزرگ نیز از این ماده ساخته شده‌اند.

اگر این بنتلی به رنگ مشکی رنگ‌آمیزی می‌شد، شاید قطعات کربنی کمتر در چشم می‌زدند، اما رنگ زرد بدنه سبب شده تضاد بسیار شدیدی ایجاد شود. مکمل جذابیت‌های نمای بیرونی، رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی هستند که آنها هم به رنگ مشکی بوده و پنج پره دوقلو دارند.

بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جذاب یا بسیار افراطی؟

طراحی داخلی بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری

در فضای داخلی، منصوری همان نگاه افراطی را ادامه داده است. فرمان، رودری‌ها، کنسول میانی، صندلی‌ها و حتی بخش پایین داشبورد با چرم زرد روشن و تزیینات سفید پوشانده شده‌اند. برخلاف نمای بیرونی، تغییرات داخل کابین خفیف‌تر و متناسب‌تر با ماهیت لوکس خودرو به نظر می‌رسند.

بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جذاب یا بسیار افراطی؟

قیمت؟ مهم نیست!

منصوری هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این پروژه منتشر نکرده است. اما می‌توان حدس زد برای افرادی که حاضرند چنین حجم بالایی از فیبرکربن و چرم زرد رنگ را سفارش دهند، مدت‌هاست «فاکتور قیمت» مفهومی ندارد! ناگفته نماند درباره مشخصات فنی بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری حرفی به میان نیامده است.

بنتلی کانتیننتال جی تی تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جذاب یا بسیار افراطی؟
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X