%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰

ب ام و RR کانسپت معرفی شد؛ شگفتانه باواریایی ها برای علاقه مندان موتورسیکلت

منتشر شده در 06 خرداد 1404 ساعت 10:12
نویسنده سعید علیپور
ب ام و RR کانسپت معرفی شد؛ شگفتانه باواریایی ها برای علاقه مندان موتورسیکلت

کمپانی ب ام و در سال‌های اخیر نشان داده که علاقه زیادی به رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este دارد. در کنار معرفی کانسپت بسیار جذاب اسپیدتاپ در این دوره، خودروساز محبوب آلمانی یک موتورسیکلت فوق‌العاده هیجان انگیز را نیز به گردهمایی امسال آورده است. این موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت نام دارد و طبق انتظار یک محصول مفهومی به شمار می‌رود. به گفته کمپانی این موتورسیکلت پیش‌نمایشی از نسل بعدی سوپربایک‌های ب ام و را ارائه می‌کند.

طراحی تهاجمی با الهام از مسابقات جهانی موتورسواری

طراحی موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت «تیز، هدفمند و بیانگر» است و تا حد امکان ساده‌سازی شده تا به حداکثر کارایی در سرعت‌های بالا دست پیدا کند. یکی از نکات کلیدی در طراحی این موتورسیکلت، استفاده از تعداد زیادی دریچه و هواکش و همچنین فلاپ‌هایی با بالچه‌های یکپارچه برای بهبود آیرودینامیک است. به گفته ب ام و، تمامی جزئیات طراحی بدنه برای کاهش مقاومت هوا در سرعت‌های بالا بهینه‌سازی شده‌اند.

مشخصات فنی موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت

استفاده گسترده از فیبرکربن و آلومینیوم برای کاهش وزن

آنچه که در نگاه اول به ب ام و RR کانسپت جلب توجه می‌کند، استفاده از قطعات فیبرکربنی و آلومینیومی خالص در قسمت‌های مختلف بدنه است. هدف از این سبک طراحی، ایجاد استانداردی جدید در سبک‌سازی موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای عنوان شده؛ از فریم اصلی تا قسمت عقب آلومینیومی، همگی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا وزن کلی به حداقل برسد و در عین حال استحکام حفظ شود.

مشخصات فنی موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت

تغییرات ظاهری مهم نسبت به مدل‌های پیشین

در کنار طراحی پیشرفته بدنه، تغییرات دیگری نیز در ب ام و RR کانسپت به چشم می‌خورد. بزرگ‌ترین تغییر، لوگوی بزرگ ب ام و است که به صورت برجسته درون ورودی هوای جلویی نصب شده است. همچنین می‌توان به چراغ‌های جلوی بزرگ‌تر، شیشه جلوی مینیمالیستی و پوشش‌های کشیده‌تر بدنه اشاره کرد که به نمایی خشن‌تر و مدرن‌تر انجامیده‌اند.

مشخصات فنی موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت

تجهیزات حرفه‌ای و تکنولوژی مسابقه‌ای

موتورسیکلت مفهومی ب ام و RR کانسپت از ترمزهای برمبو، گریپ‌های دومینو و باک آلومینیومی بهره می‌برد. نمایشگر دیجیتال کامل و نورپردازی جذاب در بخش عقب، جلوه‌ای آینده‌نگرانه و مدرن به این مدل داده‌اند.

مشخصات فنی موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت

مشخصات فنی موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت

در بخش قوای محرکه، ب ام و از یک موتور چهار سیلندر خطی خنک‌ شونده با آب استفاده کرده است؛ موتوری که در مسابقات جهانی WSBK نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور بیش از ۲۲۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و به سیستم‌های کنترلی و الکترونیکی پیشرفته‌ای مجهز شده که مستقیماً از مدل مسابقه‌ای M 1000 RR امانت گرفته شده‌اند.

ب ام و RR کانسپت معرفی شد؛ شگفتانه باواریایی ها برای علاقه مندان موتورسیکلت

معرفی ژاکت مفهومی با تولید محدود

ب ام و علاوه بر موتورسیکلت، از یک ژاکت خاص به نام RR LTD نیز رونمایی کرده که مکمل طراحی موتور است. این ژاکت با همکاری برند Meindl و از چرم ناپا ساخته شده و نوشته BMW Motorrad در پشت آن خودنمایی می‌کند. از این ژاکت تنها ۵۰ عدد تولید خواهد شد. هنوز قیمت رسمی برای این ژاکت اعلام نشده است.

مشخصات فنی موتورسیکلت ب ام و RR کانسپت
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X