%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S دوگانه سوز
۷۶۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
فونیکس آریزو 8
۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
سورن پلاس - XU7P
۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
اطلس GL
۷۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
آریسان ۲
۷۴۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
اطلس G
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ری را
۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۶
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
کی ام سی J7
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۱
هایما ۸S
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۲۴,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
مزدا 3
۴,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
بک X3 پرو
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
کوییک S
۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰

استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

منتشر شده در 10 آبان 1404 ساعت 18:00
نویسنده آخرین خودرو
استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

مدیر بازاریابی گروه تاو، استراتژی اعتماد ساز این شرکت در واردات خودرو را تشریح کرد: «تمرکز ما بر عرضه مبتنی بر موجودی واقعی است»

علی شهنی: «هدف ما تبدیل کردن عدم قطعیت به اطمینان است؛ ما ریسک‌ها را مدیریت می‌کنیم تا مشتری با آرامش انتخاب کند.»

همزمان با ترخیص اولین محموله خودرهای وارداتی و در آستانه ورود گروه خودرویی تاو به سامانه یکپارچه عرضه خودرو، علی شهنی، مدیر بازاریابی این گروه، در بیانیه‌ای استراتژی کلیدی و نگاه متمایز این شرکت به بازار را تشریح کرد. محور اصلی این استراتژی، «تمرکز بر فروش از موجودی واقعی و ترخیص‌ شده» به عنوان یک اصل راهنما برای ایجاد شفافیت و اعتمادسازی تعیین شده است.

علی شهنی در این خصوص گفت:

«ما بازار را به دقت تحلیل کرده‌ایم و می‌دانیم که بزرگ‌ترین نیاز امروز مشتری، «اطمینان» است. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مدل کسب‌وکار خود را حول یک اصل محوری بنا کنیم: اولویت دادن به عرضه خودروهایی که فرآیندهای پیچیده واردات را با موفقیت طی کرده اند. این رویکرد، ستون فقرات فعالیت‌های ما در تاو موتور است.»

وی در توضیح این استراتژی افزود:

«ما این رویکرد را «لنگر اعتماد» می‌نامیم. به این معنی که تلاش می‌کنیم بخش بزرگی از ریسک‌های زنجیره تأمین، از حمل‌ونقل بین‌المللی گرفته تا فرآیندهای گمرکی، را پیش از مواجهه مشتری با محصول، مدیریت کنیم. فلسفه ما این است که به جای فروش یک وعده که تحقق آن به متغیرهای زیادی وابسته است، محصولی را عرضه کنیم که موجودیت آن برای خود ما محرز شده باشد. این کار، به طور طبیعی پتانسیل کاهش زمان انتظار مشتری را فراهم می‌کند.»

استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

مدیر بازاریابی گروه خودرویی تاو، مفهوم «تحویل قطعی» را اینگونه باز تعریف کرد:
«وقتی از «تعهد به اصل تحویل قطعی» صحبت می‌کنیم، منظورمان بیش از آنکه یک قول زمانی دقیق باشد، قطعیت در وجود کالا است. مشتری باید بداند خودرویی که انتخاب می‌کند، یک دارایی واقعی و در دسترس است، نه یک کالا روی کشتی یا در صف ترخیص. این همان DNA و اعتباری است که از گروه اقتصادی تاو به ما منتقل شده؛ یعنی پایبندی به تعهدات بر پایه زیرساخت‌های واقعی.»

شهنی در پایان تأکید کرد:

«ورود ما به این بازار، تنها برای افزایش تعداد بازیگران نیست. ما آمده‌ایم تا با یک استراتژی شفاف و واقع‌بینانه، یک استاندارد جدید از احترام به حقوق مشتری را پایه‌گذاری کنیم. استاندارد تاو، یعنی شفافیت عملیاتی و تلاش برای ایجاد تجربه‌ای قابل اتکا. ما به دنبال ساختن یک رابطه بلندمدت با مشتریان خود بر پایه همین اصل هستیم.»

این بیانیه به روشنی نشان می‌دهد که گروه خودرویی تاو با یک رویکرد حساب‌شده، مشتری‌ محور و واقع‌بینانه وارد میدان رقابت شده و قصد دارد با تکیه بر شفافیت عملیاتی، جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر قابل اعتماد در بازار خودروی ایران تثبیت کند.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی”

  1. محمود گفت:

    میشه آقای رئیس آدرس یک دونه از مراکز خدمات پس از فروش این شرکت رو هم اعلام بفرمایند؟! یا فقط تا مرحله واریز وجه توسط مشتری این لبخند زیبا رو صورتشون نقش میبنده؟

    ۵
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X