%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

استقبال گسترده از پیکاپ جدید بهمن موتور کاپرا U

منتشر شده در 11 اردیبهشت 1404 ساعت 16:00
نویسنده آخرین خودرو
کاپرا U

شرکت بهمن موتور به ‌تازگی نسخه جدید پیکاپ خود با نام کاپرا U معرفی کرده و اولین طرح فروش این محصول نیز از روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شد. این پیکاپ که به ‌عنوان نسخه ارتقا یافته‌ای از کاپرا ۲ معرفی شده، با استقبال گسترده‌ای از سوی مشتریان مواجه شد و ظرفیت فروش کاپرا U به پایان رسیده است.

طرح فروش کاپرا U از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ آغاز شد و تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه داشت. این خودرو با قیمت قطعی ۱٬۳۹۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان به‌ صورت نقدی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری عرضه شد.
کاپرا U با بهبودهای فنی و امکانات رفاهی بیشتر نسبت به نسخه‌های قبلی و همچنین سامانه انتقال قدرت دو دیفرانسیل با حالت‌های سبک و سنگین توانست به خوبی توجه علاقمندان به پیکاپ‌ های دو دیفرانسیل را به خود جلب کند. علاوه بر این، کاپرا U را باید مناسب‌ترین پیکاپ دو دیفرانسیل صفر کیلومتر در بازار کشور دانست که قیمت‌گذاری مناسب و توجیه‌پذیر، این محصول را به گزینه‌ای جذاب برای طرفداران این سگمنت تبدیل کرده است.

این خودرو به پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی میتسوبیشی مجهز است که با استاندارد آلایندگی یورو ۵ توانایی تولید ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این توان از طریق جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. سیستم انتقال قدرت این خودرو دارای سه حالت تک دیفرانسیل سبک، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین است که امکان تطبیق با شرایط مختلف جاده‌ای و خارج جاده‌ای را فراهم می‌کند.

از جمله امکانات کاپرا U می‌توان به دو کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، ترمزهای ABS، EBD، EBA و BAS، فرمان هیدرولیک، سیستم چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی و دوربین دنده عقب، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، رکاب‌های آلومینیومی، سنسورهای پایش باد تایرها (TPMS)، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم ضد لغزش (ASR) و شیشه بالابرهای برقی اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی

۸ Responses to “استقبال گسترده از پیکاپ جدید بهمن موتور کاپرا U”

  1. رضا گفت:

    هنوز دیگنیتی هایی که قرار بود هفته دوم اردیبهشت بدن رو حتی شماره شاسی نزدن چه برسه به تحویل !!!

    وای به حال این کاپرای جدید!

    ۰
    ۰
  2. رضا گفت:

    لطفا در استفاده از کلمات دقت کنید ، پیکاپ جدید کجا بود ، این پیکاپ قدیمی و از رده خارج ۲۰ ساله که هست …

    ۱
    ۰
  3. رمضون گفت:

    استقبال و خوب اومدی😂😂😂😂
    مردم دیگه دست شما کلاهبرداران را خواندند

    ۴
    ۰
  4. ناشناس گفت:

    چینی=آشغال

    ۲
    ۲
  5. مهدی گفت:

    حاضرم سر زندگیم شرط ببندم که این خبر هم مثل فروش خودرو برقی نامی خودرو فیکه و بازارگرمی خودروسازهاست.

    ۴
    ۰
  6. رضا گفت:

    معلوم نیست ظرفیتش چقدری هست ۱۰ تا ۱۰۰

    ۲
    ۰
  7. سعید گفت:

    ماشین خوبیه

    ۲
    ۱
  8. علیرضا گفت:

    با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره
    بجای این یه نیسان سیلفی و چانگان cs55 بگیر عالییی

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X