%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۵
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۲۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اکستریم VX
۶,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۴
هایما ۸S
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۲
آریسان ۲
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
اطلس G
۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۶
اطلس GL
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
شاهین اتوماتیک
۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۸
اکستریم LX
۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
رانا پلاس
۹۱۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
ساینا S
۶۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۵
سورن پلاس - XU7P
۸۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰

تست و بررسی دایون Y7 در کویر

منتشر شده در 30 مهر 1402 ساعت 17:19
نویسنده آخرین خودرو

بیست و یکم مهرماه امسال، پنجمین سفر گروهی باشگاه دایون سواران از تهران آغاز شد. هدف این سفر رسیدن به کویر مرنجاب بود. در این سفر، شرکت خودروسازی ایلیا نیز به عنوان حامی فنی با گروه همراه شد.

تیم فنی شرکت کیان موتور وارنا، تولید کننده خودروهای دایون، با همراهی در این سفر قصد داشت ضمن ارائه خدمات پشتیبانی، اطمینان خاطر بیشتری را برای مسافران فراهم کند. همچنین این سفر فرصت مناسبی برای آزمایش عملکرد خودروی دودیفرانسیل جدید دایون Y7 با موتور ۲.۴ لیتری در شرایط سخت کویری بود.

تست کویرنوردی با دایون Y7
دایون Y7 اخیرا با استقبال خوبی در سامانه فروش اینترنتی مواجه شده و تیم فنی قصد داشت تا عملکرد آن را در شرایط واقعی مورد آزمایش قرار دهد. خوشبختانه همه چیز طبق برنامه پیش رفت و دایون Y7 توانست بدون هیچ مشکلی، مسافران را تا مقصد همراهی کند.

خودروی جدید دایون Y7 مجهز به موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ شده است. این موتور توسط شرکت میتسوبیشی تولید و با کد 4K22 شناسایی می‌شود.

نسل قبل این خودرو یعنی دایون Y5 دارای موتوری بود که حداکثر ۲۰۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. اما موتور جدید ۲.۴ لیتری می‌تواند توان تولیدی خود را تا ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر افزایش دهد.

این قدرت از طریق همان گیربکس ۶ سرعته خودکار به چهار چرخ منتقل می‌شود. با این ارتقاء قدرت، دایون Y7 توانسته است عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

تست و بررسی خودرو جدید خودرو سازی ایلیا در کویر
سفری ۲۳۷ کیلومتری از تهران تا آران و بیدگل به اضافه ۴۵ کیلومتر مسیر سخت و ناهموار کویری، برای رسیدن به مقصدی که حتی یک قطره آب هم در آن یافت نمی‌شود. اما تماشای غروب در کویر، لذت بردن از شن‌های نرم کویر و بازدید از کاروانسرای زیبای دوره صفویه در آران و بیدگل، و بالاتر از همه تجربه آفرود در تپه‌های ماسه‌ای، این سفر طاقت‌فرسا را به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. مخصوصا اگر این سفر با یک خودروی قابل اعتماد و آماده برای هر شرایطی انجام شود.

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “تست و بررسی دایون Y7 در کویر”

  1. بابک گفت:

    از دوستانی که این خودرو رو دارند درخواست میکنم نظراتشون رو درباره این خودرو اینجا بنویسن برای ما؛
    واقعاً این حرکت برای تبلیغ و معرفی این خودرو کار بسیار عالی و زیبایی بوده

    ۸
    ۱
    • عباس گفت:

      لگن متحرک تحویل ۶ ماهه

      ۵
      ۵
      • بابک گفت:

        عباس جان عزیز؛
        منم دلخوشی از وضعیت خودرویی کشور ندارم ولی نه در این اندازه!
        من از سال ۹۳ کاپرا هم داشتم، به عنوان یه ماشین مثلاً آفرودی خیلی ازش راضی بودم. درسته خوب استهلاکش رو با کره ای ها و ژاپنی ها اصلاً نمیشه مقایسه کرد ولی همین چند مدت پیش باز کاپرا جدید سوار شدم چقدر بهتر شده، حالا این لگم پاره ای که شما میگی هرچی باشه دو سه برابر کاپرا بهتره، پس باید دید با چی میخوایید مقایسه کنیم!
        متشکرم

        ۷
        ۴
  2. حمید گفت:

    با سلام
    بنده هم در این برنامه کویر مرنجاب شرکت کردم. نتیجه تست خودرو بی نظیر بود. دوستانی که علاقه مند هستن می تونن در گروه تلگرام دایون سواران اطلاعات بیشتری کسب کنن. @dayun_suv

    ۴
    ۰
  3. محمد گفت:

    نخرید به هیچ وجه.من y7دارم ۱۰۰۰تا کارکرد دیفرانسیلش صدا میده.باید ماشین بخوابه تا۶ماه.نمایندگی قطعه نداره. اصلا پاسخگو نیستن.نخرید

    ۱
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X