موضوعات داغ روز:

جیپ رانگلر ۲۰۲۴ به قاره سبز می آید

منتشر شده در 22 شهریور 1402 ساعت 12:01
نویسنده سجاد کجوری
جیپ رانگلر 2024 به قاره سبز می آید

جیپ رانگلر ۲۰۲۴ قرار است به زودی به بازار اروپا بیاید و اولین تحویل در این قاره برای نیمه اول سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

کمپانی جیپ، مدل رانگلر ۲۰۲۴ را برای بازار ایالات متحده در ژوئن امسال رونمایی کرد و اکنون زمان آن فرا رسیده است که برادر اروپایی آن را به صورت آنلاین معرفی کند. این خودروی آفرودی ، مجموعه ای از تغییرات در طراحی، تجهیزات استاندارد تر، و تعهدی راسخ به برقی سازی را به ارمغان می آورد.

رانگلر جدید جلو پنجره هفت شیار نمادین خود را حفظ کرده است، اما ظاهری به روز با شکاف های بافت مشکی، قاب های فلزی خاکستری، و حاشیه های همرنگ بدنه را ارائه می دهد. علاوه بر این، یک آنتن مخفی که در جلو پنجره ادغام شده است، جایگزین آنتن پایه فولادی قبلی می شود و طراحی ساده ای را ارائه می دهد. همچنین، تنوع جیپ رانگلر ۲۰۲۴ برای قاره اروپا مجموعه ای از پنج طرح کاملاً جدید رینگ را با قطر ۱۷ تا ۲۰ اینچ ارائه می دهد.

کابین جیپ رانگلر ۲۰۲۴

در داخل جیپ رانگلر ۲۰۲۴، یک فضای داخلی باکیفیت و مملو از فناوری های پیشرفته تر خواهید دید. بخش مرکزی سیستم اطلاعات و سرگرمی ، یک صفحه نمایش لمسی Uconnect 5 12.3 اینچی استاندارد است که بزرگ ترین و پیشرفته ترین نمایشگر ارائه شده در رانگلر است. نرم افزار به روز شده ای که در این سیستم اجرا می شود از Apple CarPlay و Android Auto بی سیم پشتیبانی می کند. در بخش ایمنی، اکنون در همه مدل ها سیستم های هشدار خواب آلودگی، هشدار خروج از خط و سیستم های اطلاعات علائم راهنمایی و رانندگی به صورت استاندارد موجود هستند.

جیپ رانگلر 2024 به قاره سبز می آید

مشخصات فنی

به طور کلی، رانگلر  به روز شده برای اروپا تنها با یک گزینه موتور در دسترس خواهد بود، اما یک استثنا کوچک برای آن وجود دارد. رانگلر  4xe ترکیبی از یک موتور احتراقی چهار سیلندر و یک سیستم هیبریدی با مجموع خروجی ۳۸۰ اسب بخار است. با حالت های مختلف E Selec، رانندگان می‌توانند پیشرانه هیبریدی را متناسب با نیاز های رانندگی خود تنظیم کنند، خواه کارکرد تمام برقی ، ترکیبی از برق و توان موتور احتراقی، یا صرفه جویی در شارژ باتری برای سناریو های خاص.

جیپ رانگلر 2024 به قاره سبز می آید

همان طور که گفته شد، برای کسانی که به دنبال رانگلر با موتور احتراقی سنتی تر هستند، یک دسته محدود از مدل های رانگلر ۲۰۲۴  با موتور ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری توربوشارژ در بازار های منتخب اروپایی در دسترس خواهند بود. این موتور ۲۷۲ اسب بخار نیرو تولید می کند و با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شود. این موتور در تعداد بسیار محدودی از کشور ها مانند آلمان، ایتالیا، لهستان و اسپانیا در دسترس خواهد بود.

جیپ رانگلر 2024 به قاره سبز می آید

رانگلر ۲۰۲۴  به روز شده در نسخه های Shara و Rubicon در اروپا به فروش می رسد و اولین تحویل آن برای نیمه اول سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. به عنوان آخرین نکته، در همین حال، جیپ همچنین در حال آماده سازی یک به روز رسانی برای Gladiator است که قرار است عرضه شود.

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.