موضوعات داغ روز:

دایون یوان هانگ Y6 یک سدان تمام الکتریکی

منتشر شده در 14 آبان 1402 ساعت 11:00
نویسنده سجاد کجوری
دایون یوان هانگ Y6 یک سدان تمام الکتریکی

یوان هانگ Y6 (Yuanhang Y6) ، یک سدان تمام الکتریکی متوسط تا بزرگ تحت مدیریت Yuanhang Auto، یک برند خودرو های برقی سطح بالا در گروه دایون (Dayun) است

به گزارش آخرین خودرو، یوان هانگ Y6 (Yuanhang Y6) ، یک سدان تمام الکتریکی متوسط تا بزرگ تحت مدیریت Yuanhang Auto، یک برند خودرو های برقی سطح بالا در گروه دایون (Dayun) است که رسماً در تاریخ ۸ نوامبر در چین از خط تولید خارج خواهد شد. محدوده قیمت فعلی برای پیش فروش ۴۵,۱۰۰ – ۷۳,۰۰۰ دلار در مجموع پنج مدل است.

ویژگی های ظاهری یوان هانگ Y6

Y6 رسما به عنوان یک سدان لوکس و بر اساس پلتفرم برقی BHD  (به معنی فراتر از افق رانندگی) یوان هانگ که به طور مشترک با بوش و هوآوی توسعه یافته است می باشد. Y6 دارای ابعاد ۵۲۷۰/۲۰۰۰/۱۵۰۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۳۱۳۰ میلی متر، همراه با عناصر طراحی محبوب از جمله سبک فست بک، دستگیره درب های مخفی، درب های بدون قاب و سانروف پانوراما ۳.۲ متر مربعی است.

مشخصات فنی یوان هانگ Y6

پیشرانه در دو نوع چرخ عقب محرک تک موتوره و چهار چرخ محرک دو موتوره به همراه بسته باتری های لیتیومی سه تایی موجود است.

مشخصات فنی یوان هانگ Y6

دیفرانسیل عقب

یک موتور الکتریکی: ۲۵۰ کیلو وات (۳۳۵ اسب بخار) و ۴۰۰ نیوتن متر

دو ظرفیت بسته باتری: ۸۸.۴۲ کیلو وات ساعت و ۱۰۰ کیلو وات ساعت، با برد پیمایشی متناظر به ترتیب ۷۲۰ کیلومتر و ۸۱۰ کیلومتر

شتاب رسمی ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۵.۹ ثانیه

چهار چرخ متحرک

موتور های الکتریکی دوگانه: ۵۰۰ کیلو وات (۶۷۰ اسب بخار) / ۷۴۵ نیوتن متر یا ۵۲۰ کیلو وات ( ۶۹۷ اسب بخار) / ۸۵۰ نیوتن متر

سه ظرفیت بسته باتری: ۸۸.۴۲ کیلو وات ساعت، ۱۰۰ کیلو وات ساعت، و ۱۵۰ کیلو وات ساعت، با برد پیمایشی متناظر ۶۲۰ کیلومتر، ۷۲۰ کیلومتر، و ۱۰۲۰ کیلومتر

شتاب رسمی ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۳.۲ ثانیه

حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعت است. به گفته این خودرو ساز، علاوه بر این، شارژ سریع ۸۰۰ ولتی نیز پشتیبانی می شود که در آن ۱۰ دقیقه شارژ می تواند برد کروز را تا ۳۰۰ کیلومتر افزایش دهد.

داخل کابین Yuanhang Y6

در داخل، یوان هانگ Y6 به یک فرمان چند منظوره دو شاخه با کف تخت، یک صفحه پشت کیلومتر ۱۲.۳ اینچی LCD و یک صفحه کنترل مرکزی ۱۷.۳۸ اینچی مجهز شده است که با سیستم عامل کابین هوشمند AliOS توسعه یافته توسط Alibaba ارائه می شود. صدا از یک سیستم صوتی با ۲۷ بلندگو پخش می شود.

داخل کابین Yuanhang Y6

در عین حال، سیستم دستیار رانندگی پیشرفته یوان هانگ  Y6 از عملکرد هایی از جمله دستیار ترافیک، کنترل نور تطبیقی، نگه داشتن خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی با محدوده سرعتی کامل پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، صندلی های ردیف دوم دارای زاویه ۱۴۵ درجه می باشند و صندلی میانی را می توان تا کرد تا با تبدیل به قسمت تکیه گاه بازو با دو جا لیوانی و صفحه نمایش لمسی، یک طرح دو نفره را تشکیل دهد.

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.

توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.