اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

رئیس جمهور برای واردات خودرو فکری کند

منتشر شده در 20 تیر 1402 ساعت 09:28
نویسنده آخرین خودرو
رئیس جمهور برای واردات خودرو فکری کند

رئیس جمهور برای واردات خودرو فکری کند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هرچه سریع تر واردات خودروهای نو و کارکرده تعیین تکلیف شده و مردم آثار آن را در جامعه ببینند.

به گزارش آخرین خودرو به نقل از ایسنا، احمد رسولی نژاد درباره وضعیت بازار خودرو و تاثیر مصوبات مجلس برای واردات خودروهای کارکرده و نو بر این بازار، بیان کرد: در شروع به کار مجلس یازدهم در سال ۹۹ و در بدو شروع فعالیت کمیسیون صنایع و معادن، طرح ساماندهی صنعت خودرو تهیه و با کار بسیار جدی که روی آن انجام شد، در نهایت به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

بروزترین لیست قیمت خودروها: آخرین قیمت خودرو

وی ادامه داد: در اسفند ماه سال گذشته و بعد از رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس و در روزهایی که عملا مجلس تعطیل بود مجمع تشخیص مصلحت ورود کرد و بخشی از مصوبه مجلس که در خصوص واردات خودروهای کارکرده بود را رد کرد. در ادامه دولت در روزهای پایانی وزارت آقای فاطمی امین، لایحه دو فوریتی برای واردات خودروهای کارکرده به مجلس آورد.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت واردات خودروهای کارکرده نیز در مجلس به تصویب رسید اما به طور کلی ما حرکت واردات خودرو را لاک پشتی ارزیابی می کنیم. اگر بخواهیم نتیجه بگیریم دولت باید چند نکته را رعایت کند؛ خودروهایی که وارد می شود نباید لوکس و گران قیمت باشد.

از روز اول نیز ما تاکید داشتیم که خودروهایی بین ۵ هزار الی ۲۰ هزار یورو وارد شود که مصرف کننده داخلی بتواند با یک قیمت مناسب سوار خودرویی مناسب و با کیفیت شود. ما به دولت پیشنهاد دادیم که در خصوص حقوق گمرکی و سود بازرگانی ارفاقی را برای یک دوره پنج ساله در نظر بگیرد.

رسولی نژاد با بیان اینکه بعد از مصوبه مجلس قیمت خودروی لوکس گران قیمت خارجی به شدت کاهش پیدا کرد، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم واردات خودرو به افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودرو داخلی و دفع مدیران ناکارآمد خواهد انجامید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در معضلاتی که در سال های اخیر در صنعت خودرو با آن مواجه هستیم و اکنون نیز در دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور می بینیم، ناکارآمدی مدیران نقش موثری دارد.

شورای رقابت در ابتدای امسال در اقدامی غیرقانونی قیمت خودروهای داخلی را تا ۷۰ درصد رشد داد، بهانه آن نیز زیان انباشته بود. چرا بعد از اینکه خودرو ۳۰۰ الی ۳۵۰ درصد افزایش قیمت تجربه کرده، زیان انباشته خودروسازان در اسفند ماه سال گذشته به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسید؟ تا کی قرار است دست شرکت های خودروسازی در جیب مردم باشد؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده صراحتا گفتم اکثریت قاطع مدیران و کارشناسان وزارت صمت افراد خبره و وارد به کار هستند و نیازی نیست که اتوبوسی از جایی نیرو آورده شود. بنده به آقای علی آبادی می گویم که برخی از مشاوران وی راهنمایی غلط به ایشان می دهند.

رسولی نژاد گفت: تا زمانی که این روش در مجموعه دو شرکت بزرگ خودروسازی ادامه داشته باشد تغییری حاصل نخواهد شد. از رئیس جمهور و دولت انتظار می رود برای واردات خودرو فکری کنند و هرچه سریع تر واردات خودروی نو و کارکرده تعیین تکلیف شده و مردم آثار آن را در جامعه ببینند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X